۴۴۴۷۹۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود بازیکن متوسط به پرسپولیس ممنوع

پرسپولیس بعد از بازی با سیاه جامگان وارد تعطیلات زمستانی خواهد شد و با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتثقالات مثل سایر مدعیان دنبال برطرف کردن نیازهایش می‌رود.

ایران ورزشی: پرسپولیس بعد از بازی با سیاه جامگان وارد تعطیلات زمستانی خواهد شد و با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتثقالات مثل سایر مدعیان دنبال برطرف کردن نیازهایش می‌رود. آنچه امروز کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه بدان اذعان دارند نیاز پرسپولیس به تقویت در خطوط سه گانه است؛ مساله‌ای که برانکو و باشگاه به طور مستقیم به آن اذعان ندارند اما از مدتی قبل تحرکات در این خصوص آغاز شده است.

پرسپولیس برای صدرنشینی در لیگ برتر و رسیدن به‌عنوان قهرمانی نیاز به برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های آسیایی این نیاز بیش از پیش احساس می‌شود.

سرخ‌ها در دفاع میانی، هافبک تدافعی و خط حمله با کمبود بازیکن مواجهند و چنانچه عالیشاه و آرام طبع نیز مثل نوراللهی از این تیم جدا شوند برانکو نیاز به یک مدافع چپ و بال کناری جدید خواهد داشت.

هر چند معمولا تغییرات نیم فصل و تعداد خریدهای تیم‌های خارجی در پنجره زمستانی زیاد نیست و قرار نیست تیم‌ها کن فیکن شوند اما اگر تعداد خروجی‌های پرسپولیس به سه نفر هم برسد با توجه به جدایی گولچ و ناکارآمدی اوکراینی‌ها شاید برانکو به جذب 5 بازیکن جدید نیاز داشته باشد که این خودش 20 درصد یک تیم 25 نفره است.

جدا از اینکه جذب ۵ بازیکن جدید و این حجم از تغییرات در این مقطع از فصل می‌تواند تبعاتی داشته باشد و تیم برانکو را به لحاظ هماهنگی با مشکلاتی مواجه کند موضوع مهم‌تر کیفیت بازیکنان جذب شده است که باید بیش از پیش مورد توجه باشگاه پرسپولیس و مسوولان نقل و انتقالات باشگاه قرار بگیرد.

در اروپا و سطح اول فوتبال دنیا معمولا رسم بر این است که مربیان و باشگاه‌ها در فصل زمستان دست روی نقاط ضعف خود می‌گذارند و معمولا بازیکنانی را جذب می‌کنند که از تغییر شرایط با آنها اطمینان دارند.

یادمان نرفته چند سال قبل منچستریونایتد در این مقطع از هنریک لارسن ۳۶ ساله برای حل مشکل خط حمله اش بهره برد یا میلان از بکامی که آخرین سال‌های فوتبالش را پشت سر می‌گذاشت برای نیم فصل بهره برد. انتقال گرانقیمت فرناندو تورس از لیورپول به چلسی نیز در همین مقطع انجام گرفت. نمونه‌های از این دست بسیار است و مشخصا تمام این جابه‌جایی‌ها در راستای تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف تیم صورت می‌گیرد.

حالا هواداران پرسپولیس نگران این هستند که بعد از نقل و انتقالات عجیب ابتدای فصل که تقریبا همه بازیکنان جدید نه با نظر برانکو بلکه با صلاحدید و انتخاب مدیران باشگاه به این تیم پیوستند و بعد از نهایی شدن انتقال‌ها نظر مثبت برانکو را هم جلب کردند، دوباره بازیکنانی به تیم محبوب شان اضافه شوند که نه تنها باری از دوش تیم بر نمی‌دارند بلکه هزینه‌های گزافی را به باشگاه تحمیل می‌کنند.

مطمئنا پرسپولیس در این مقطع از فصل بازیکن جوان و جویای نام یا درجه دو و متوسط نمی‌خواهد. همچنین باشگاه نباید دنبال بازیکنانی برود که مشخص نیست با فضای پرسپولیس سازگاری دارند یا نه و در اتمسفر سنگین باشگاه‌های بزرگ حل می‌شوند یا نه. یعنی اگر قرار به تقویت تیم باشد سرخ‌ها به بازیکنانی بهتر از پلی یانسکی و گولچ در خط دفاع نیاز دارند و در خطوط دیگر حداقل باید بازیکنانی هم‌وزن نوراللهی، عالیشاه و آرام طبع جذب شوند. به عبارت صریح‌تر تنها ستاره‌هایی که همه از کیفیت و کارآیی آنها اطمینان دارند یا بازیکنان شایسته و کارآمدی که نسبت به توانایی‌های فنی و شخصیتی آنها تردیدی وجود ندارد در این مقطع از فصل به کار تیم برانکو می‌آیند و برای حل مشکلات چاره ساز خواهند شد.

بنابراین اگر باشگاه بازیکنان مد نظرش را درهمین لیگ خودمان جست و جو می‌کند و هدف گرفته باید بهترین‌ها - بازیکنان ملی پوش یا آنهایی که به پیراهن ملی نزدیک هستند -جذب شوند و چنانچه دنبال بازیکنان خارجی می‌گردند اوکراینی‌های بی کیفیت وگولچ می‌توانند الگویی مناسب برای تصحیح اشتباهات باشند و با توجه به رقابت‌های لیگ قهرمانان و مبارزه با حریفان قدری مثل الریان و الهلال، فقط خارجی‌هایی بالاتر از سطح فنی لیگ ایران کارگشا خواهند بود که البته بعید است باشگاه توان مالی جذب چنین مهره‌هایی را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط ضعیف!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج