۴۴۸۹۳۶
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تشدید تخریب دولت با نزدیک شدن به انتخابات

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه فشارها به دولت با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر خواهد شد، گفت: دولت مراقب باشد در دام مخالفان خود نیفتد.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه فشارها به دولت با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر خواهد شد، گفت: دولت مراقب باشد در دام مخالفان خود نیفتد.

غلامرضا ظریفیان با اشاره به شعار عده ای علیه دولت در نماز جمعه یزد اظهار کرد: تلاش برای برخورد با دولت از خیلی وقت پیش آغاز شده و تخریب ها هم از سال دوم دولت، در عرصه های اقتصادی، سیاست داخلی و برجام آغاز شده است که بسیاری از این تخریب ها هم ناجوانمردانه بوده است، این تخریب ها سازمان یافته است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده جای خود را دارد و باید از آن استقبال کرد، افزود: با این وجود تخریب های سازمان یافته گاهی به شکل عمومی و گاهی هم موردی انجام شده و آن جریان، سازمان یافته و با برنامه تخریب ها را انجام داده و اکنون در آستانه انتخابات فرصت بهتری برای فضا سازی علیه دستاوردهای دولت یافته است. در حالی که بخش زیادی از دستاوردهای دولت، مثل برجام دستاور ملی بوده است. هر چند تمام بندهای برجام اجرا نشده است، اما برجام دستاورد ملی بوده است، که اکنون با تخریب غیر منصفانه مواجه شده است.

ظریفیان خاطر نشان کرد: آنچه انجام می شود نه نقد مشفقانه، بلکه تخریب سازمان یافته در آستانه انتخابات است تا دستاوردهای دولت تحت الشعاع قرار بگیرد. شاید هیچ پروتکل بین المللی تاکنون بند به بند انجام نشده است. یک نمونه به طور مثال در قطعنامه ۵۹۸ آیا عراق به همه وظایف خود عمل کرده است؟ در معاهدات بین المللی چنین اتفاقاتی رخ می دهد که با گفت‌وگو باید این مسائل حل شود، اما اکنون برجام هم بهانه ای برای تخریب دولت شده است.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به حملات اخیر به منشور حقوق شهروندی، گفت: تدوین حقوق شهروندی یکی از وعده های روحانی در سال ۹۲ بود، که بابت انجام باید به دولت دست مریزاد گفت، زیرا این که کار بزرگ و مبنایی این دولت بود، اما جریانی به جای نقد آن به تخریب حقوق شهروندی هم روی آورد.این تخریب ها با نزدیک شدن به زمان انتخابات تشدید می شود و دولت هم با آرامش آنجا که لازم است پاسخ منطقی بدهد.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، همچنین تصریح کرد: دولت خیلی منطقی و با حوصله اقدامات خود را برای مردم تدوین کند و مراقب باشد که درگیر حواشی و دام هایی که برای او ایجاد کرده اند نیفتد. نان عده ای در تشویش افکار عمومی است و با ملتهب کردن جامعه سعی می کند سهم حضور مردم در انتخابات را کم کنند تا یک جریان حداقلی موفق شود.

ظریفیان در پایان تاکید کرد: دولت تلاش کند تا در جامعه آرامش بیشتری برقرار شود و به اعتماد مردم آسیب نرسد تا مردم در زمان تصمیم گیری حضور حداکثری در پای صندوق ها پیدا کنند و انتخاب درست خود را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      تااینها بفهمند در جامعه چه می گذرد عمر ما به پایان می رسد عده ای فقط نان تخریب و فحاشی می خورد

    • بدون نام

      سلام چی میگه این آقا کافی فقط یه سر بزنی چهارراه استانبول قمیت دلار وسکه بگیری انوقت میبینی دولت چکار دار میکنه...

    • بدون نام

      از نظر شما هر انتقادی تخریبه

    • بدون نام

      جای هیج نگرانی نیست. طبق معمول بار دیگر مردم در انتخابات سال آینده پوزه دلواپسان و اصولگرایان را به خاک خواهند مالید.

    • حسین شاهین

      واقعا جای تعجب است که بعضی ها دم از دستاوردهای برجام می زنند در حالی که رئیس هیئت مذاکره کنند ظریف هم به این موضوع اعتراف کرده که ما اشتباه کردیم که به امریکاییها اعتماد کردیم ، و رئیس بانک مرکزی هم چند وقت پیش اعتراف کرد که نتیجه برجام تقریبا هیچ بوده ، و در واقع منشور حقوق شهروندی تبلیغات زودهنگام روحانی است تا جای متن را با حاشیه عوض کنند ، وعدهای انتخاباتی ایشان این بود که چنان درآمدها سرشار می شود که مردم دیگر نیازی به یارانه نداشته باشند ، گشایش اقتصادی در عرض ۱۰۰روز بود ، دادن سبد کالا به همه ی یارانه بگیران در ابتدای هر فصل ، بازگشته عزت به پاستورت ایرانی ، که نمونه آن را در عدم پذیرش نماینده ایران در سازمان ملل ، التماس ظریف به وزیرامور خارجه کویت جهت وساطت با آل سعود ، عمل کثیف ماموران آل سعود با دوجوان ایرانی و فاجعه منا که اگر نهیب مقام معظم رهبری نبود حتی یک شهید از شهدا منا به کشور برنمی گشتند ، من نمی دانم مواردی به این روشنی چرا بعضی از فهم آن عاجز هستند

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      با این وضعیت بل بشوی کهدر بازار ارز و اقتصاد است جناب روحانی انتظار دارند مردم ایشان را انتخاب کنند؟ کجایی احمدی نژاد به داد این مملکت برس،

    • بدون نام

      روحانی خداحافظ

    • بدون نام

      اگر راست میگید این چیزها که میگن دروغه مناظره بگذارید بادلیل ومنطق جوابشان رابدید اون موقع مردم می فهمند کی راست میگه کی دروغ

    • مجيد مجيدي

      دستاوردهاي دولت.بيكاري. نااميدي.عقب ماندن جوان از ازدواج.برجام ضريف اقا.اهانت به مردم ايران.نامحرم كردن مردم از اطلاعات كاركردمسئولين كليدي.پنهان كردن پرونده هاي حقوق نجومي.اعتماد به واردات خارجي.عقب انداختن حق كشاورزان.كارخانه هاي ارج وسيمان وجاهاي ديگر تعطيل شد.اختلاسهاي مكرر.سكوت درمقابل ال سعود كثيف.پايمال كردن وعدم حق طلبي حوادث منا وحج. سكوت جلوي اعراب بحرين وامارات بابت جزاير وتنگه هرمز هميشه خليج پارس.ازاد كردن كنسرت ها وزندان كردن بساط فروشي اهوازيها كه ازناچاري سراين واون خيابان ميفروشن.و.و.و.و.و.و.تا فرداتموم ميشن.حرف مردم ايران به اميد روز انتخابات.تا ازاين مخمسه راحت بشيم.احمدي نژاد بخدا مرد بود.ياعلي

    • بدون نام

      من مخالف دو دستگی و فحاشی هستم ,اما فقط این افراد نیستند که دولت را تخریب میکنند ,عوامل زیادی هست ,مثل گرسنگی نردم و عدم پرداخت حقوق کارگران ,گرانی ارز و به تبع آن گرانی مایختاج مردم ,خرفها و قولهایی که عنلی نمیشوتد ...

    • بدون نام

      البته احمدی نژاد یک فاجعه بود و برجام یک هنر که اگه نبود ایران هم به روزگار افقانستان میافتاد

    • hamed

      خدمت مدیر محترم عزیزجون تو که تمام نظرهای مارو غیر قابل انتشار میدونی چطور متن اون ادم بی تربیت که گفته باز مردم پوزه اصولگرایان را به خاک میکشند رو چاپ کردی بیشتر مردم طرفدار اصولگرایان هستند اگه روحانی هم پیروز انتخابات گذشته شد با شعار بی طرف با اختلاف ناچیز پیروز شد

    • hamed

      دود از کله من بلند شد افقانستاچالش سطل اب لطفا

    • بدون نام

      دولت سرکارگزار....خدا به فریادمون برسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج