۴۵۶۳۶۳
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

۵ سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

شرکت BMW در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ خودروی مفهومی ارائه داده است که قابلیت های آن، چنان خیره کننده است که به سختی می توان باور کرد که این محصول واقعا یک خودوی سواری است.

وب سایت کلیک: شرکت BMW در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ خودروی مفهومی ارائه داده است که قابلیت های آن، چنان خیره کننده است که به سختی می توان باور کرد که این محصول واقعا یک خودوی سواری است.
5 سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

شرکت BMW دیروز از پروژه ای به نام "نگاه اجمالی به آینده" برای طراحی داخلی ماشین های خود رونمایی کرد. این چیزی است که BMW تصور می کند که شما پس از سال ۲۰۲۰ در داخل آن خواهید نشست. این شرکت ویژگی های جدیدی را در خودروهای آینده نگرانه خود گنجانده است. از جمله طراحی صندلی های راحت، سیستم های چند رسانه ای چند قابلیتی، نسل بعدی فناوری شناخت حرکات سرنشینان تحت عنوان " HoloActive Touch gesture system" ، صفحه نمایش بزرگ برای سرنشینان عقب و حتی تعبیه یک کتابخانه کوچک در فضای درونی خودرو.

5 سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

علاوه بر موارد گفته شده ایجاد این قابلیت که هر سرنشین بتواند ویدیوی مورد علاقه خود را ببینید یا به موزیک مورد علاقه خود گوش دهد بدون آن که مزاحم افراد دیگر داخل ماشین شود از جمله ویژگی های چشم نواز این خودرو مفهومی است.
5 سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

این طراحی های مفهومی با اهمیت هستند زیرا شیوه رانندگی ما نیز در دهه بعد تغییر خواهد کرد. در این راستا مدیران BMW تصمیم گرفته اند که مانند یک استارتاپ سریع و باهوش نسبت به این تغییرات احتمالی جهان آینده واکنش نشان دهند و فضای کابین یکی از خودروهای آینده این شرکت را به شکل مفهومی ترسیم کنند.

5 سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

اگر بخواهیم به شکل مختصر در مورد ایده طراحان BMW توضیح دهیم باید گفت که تمام نکاتی که می توانند در طول یک سفر چند ساعت، تجربه ای لذت بخش را ایجاد کنند در این خودرو مفهومی در نظر گرفته شده است.
5 سال دیگر خودرو ها این شکلی اند!

در خودروهای جدید به جای آن که راننده مجبور باشد تا تمام وقت چشم به جاده بدوزد این خود ماشین است که سرنشینان را به این طرف و آن طرف می برد. در حالی که راننده ممکن است در حال مطالعه کتاب باشد یا چرتی بزند. BMW این طرح را "فضای زندگی بر پایه راحتی و آسایش" نامیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو ایران ۵۰۰ سال دیگه هم تو خیابونا پیکان ها پرسه خواهند زد و نیسان های آبی بازم سلطان جاده ها خواهند شد و مردم با پراید ها در فضا پرواز خواهند کرد.. و مسولین هم به ریش مردم خواهند خندید.

    • بدون نام

      هنوز خیلی کار دارید به پراید ما برسید!!! مطمئن باشید پنج سال دیگه پراید مدلxyz 200 تولید میکنیم!

    • بدون نام

      خدا قوت ما هم پراید و انواع گاری داریم

    • حجت

      ۵سال دیگه پراید چه شکلیه

    • عرفان

      به هر حال 5 سال دیگه توایران باز هم پراید تولید خواهد شد ولاغیر.

    • شاهین

      قابل توجه مدیران صنعت خودرو در ایران سربلند..

    • بدون نام

      ما هم با وجود ایرانخودرو و سایپا به کره ماه سفر خواهیم کرد......عظیم ترین شرکت های خودروسازی جهان هستن

    • بدون نام

      دم همتون گرم حسابی خندیدم در کشور ما پنج سال دیگرحتما پراید با رنگهای دیگر و قالپاقهای متنوع تری تولید میشه قبرستانها مهمان تعداد زیادی از بیکاران جامعه میشوند و امار بیکاری به همت مسئولان تک رقمی میشود

    • نیاز

      امکان نداره تا پنج سال دیگه ماشینا این شکلی باشن اگه هم این اتفاق بیفته تو کشور های که خیلی تکنولوژی و علم پیشرفت کرده اتفاق می افته مثل چین و.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج