۵۰۷۶۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برخورد منطقی آبی‌ها با نورافکن

استقلال با همه ناکامی‌هایی که در اوایل لیگ شانزدهم داشت، حالا روزهای خوبی را سپری می‌کند.

ایران ورزشی: استقلال با همه ناکامی‌هایی که در اوایل لیگ شانزدهم داشت، حالا روزهای خوبی را سپری می‌کند. در لیگ برتر توانسته خود را در پایان هفته بیست و پنجم به رده دوم جدول برساند تا نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد و در لیگ قهرمانان نیز توانسته نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدواری زیادی به صعود داشته باشد. باید پذیرفت که استقلال با هدایت علیرضا منصوریان از روزی به این حال خوش دست یافت که به جوانان اعتماد کرد و توانست جواب این اعتماد را با بردهای خوب و پی درپی بگیرد. باشگاه استقلال با همه بزرگی‌اش به جوانانی اعتماد کرد که شاید خیلی‌ها آنها را باور نداشتند و نمی‌شناختند اما منصوریان همه داشته‌ها و آبروی استقلال را در اختیار این جوانان قرار داد تا خون تازه‌ای در رگ‌های این تیم جریان پیدا کند و سال‌ها این تیم را پیش ببرد.
این درست که استقلال امروز با درخشش این جوانان روزهای خوبی را سپری می‌کند اما این فرصت بیشتر از اینکه به نفع استقلال باشد به نفع همین جوانان است چرا که آنها با درخشش در این بازی‌ها، برای سال‌های سال رزومه خوبی با پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال به دست آوردند، این رزومه با این پیراهن خیلی فراتر و بیشتر از نتایجی که استقلال کسب کرده برای این جوانان سودمند خواهد بود اما کار استقلال و مسوولان این تیم به معرفی این جوانان ختم نمی‌شود و با درس گرفتن از آینده برخی از همین جوان‌ها، این ضرورت احساس می‌شود که باشگاه استقلال باید همچنان هدایت این جوانان را به نحو مطلوبی پیگیر باشد. امید نورافکن یکی از این جوانان است که در استقلال خوش درخشیده و بیش از آنکه این درخشش به نفع استقلال باشد، به نفع او بوده است اما انگار این بازیکن هم راه کسانی را پیش گرفته که خیلی زود در این فوتبال طلوع و خیلی زودتر از آن غروب داشتند. برخورد باشگاه استقلال در راه ندادن به این بازیکن برای حضور در تمرینات در روزهای گذشته، برخورد مناسبی بوده که به نظر می‌رسد این روند باید با هوشمندی بیشتری پیگیری شود. چرا که همانطور که استقلال در معرفی این بازیکنان نقش داشته، در ادامه روند خوب این بازیکنان بخصوص نورافکن مسوول است و باید با برخوردهای سنجیده و منطقی مانع از بین رفتن این استعدادها شود.
استقلال برای رسیدن به این جایگاه و معرفی این جوانان تاوان سنگینی داده است و هواداران این تیم روزهای تلخ بسیاری را سپری کردند، پس نباید به راحتی از این جوانان گذشت و یا با پر و بال دادن بیش از حد و رشد حبابی آنها، آینده این جوانان را به مخاطره انداخت. به طور حتم بازیکنانی مثل نورافکن قطعا باید متوجه باشند و متوجه شوند که پیراهن تیم بزرگی را به تن کردند و این رفتارها حداقل در باشگاهی مثل استقلال با همه مشکلاتی که دارد، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      دیسیپلین نباشه بازیکن سالاری رواج پیدا میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج