۵۰۷۸۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شریفی: حداقل یک جام حق مردم آذربایجان است

مهاجم تراکتورسازی گفت:لیاقت مردم آذربایجان است که این فصل حداقل یک جام برایشان به ارمغان بیاوریم.

کاپ: مهدی شریفی در رابطه با وضعیت تراکتورسازی قبل از دیدار با صبای قم اظهار داشت: وضعیت بدی نداریم اما شاید جایگاهی که می خواستیم را به دست نیاوردیم. شخصا شرایط بدنی خودم خیلی خوب است و نسبت به ابتدای فصل که با بدشانسی های زیاد روبرو شده بودم، خیلی شرایط بهتری دارم.

وی افزود: ابتدای فصل بدشانسی آوردم و مصدومیت عجیبی داشتم. مجبور شدم مچ هر ۲ پایم را عمل کنم و به خاطر همین از تیم ملی و تیم باشگاهی ام دور ماندم. این طولانی ترین مصدومیتی بود که می توانست برای یک بازیکن پیش بیاید. با این حال چون انگیزه داشتم، توانستم برگردم و حالا وضعیت خوبی دارم.

مهاجم تراکتورسازی تصریح کرد: من ۵ بازی ملی دارم و در دوران کی روش بارها به تیم ملی دعوت شدم. این مصدومیت باعث شد تیم ملی را از دست بدهم اما خیلی زود سعی می کنم بازهم ملی پوش شوم.

شریفی در خصوص اینکه شانس قهرمانی تراکتورسازی از بین رفته و حالا باید برای نایب قهرمانی تلاش کند، بیان داشت: ما اصلا کاری به رقیبان نداریم و بازی های باقی مانده را به خاطر خودمان، کادرفنی، خداوند و خانواده مان به میدان می رویم. البته این فصل تراکتورسازی خیلی بدشانسی آورد و بازیکنانی که گرفتیم را نتوانستیم استفاده کنیم. همین موضوع باعث افت تراکتورسازی در نیم فصل دوم شد اما سعی می کنیم در ۵ بازی باقی مانده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی در رابطه با جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی اظهار داشت: هنوز چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است و من در جریانش نیستم. اینها مسائل مدیریتی است و باید ببینیم که در آینده چه می شود. با این حال فکر نمی کنم جریمه برای تیمی که در رده دوم و سوم جدول است و به فینال جام حذفی هم صعود کرده، جالب باشد.

مهاجم تراکتورسازی با اشاره به فینال جام حذفی گفت: ما برای فینال جام حذفی برنامه خاص و ویژه ای برای داریم. لیاقت مردم آذربایجان است که این فصل حداقل یک جام برایشان به ارمغان بیاوریم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در پایان فصل خدمت سربازی اش در تراکتورسازی به پایان می رسد یا خیر، گفت: همانطور که آمدنم به تراکتورسازی دست خودم نبود و با نظر نظام وظیفه انجام شد، الان هم دقیقا نمی دانم که چه زمانی خدمت سربازی ام به پایان می رسد. این موضوع را باید از نظام وظیفه جویا شوم اما الان تمرکزم روی موفقیت تراکتورسازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج