۵۴۲۲۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلمساز کهنه‌کار از «فاجعه» دولت ترامپ می‌گوید

الیور استون که پخش جدیدترین ساخته او با عنوان «مصاحبه‌های پوتین» تا کم‌تر از یک هفته دیگر (۵ ژوئن) از شبکه «شوتایم» آغاز می‌شود، در گفت‌وگوی اخیرش عملکرد دفتر ریاست جمهوری امریکا در ماه‌های گذشته را «فاجعه» توصیف کرده است.

وب سایت آی ‌سینما: الیور استون که پخش جدیدترین ساخته او با عنوان «مصاحبه‌های پوتین» تا کم‌تر از یک هفته دیگر (۵ ژوئن) از شبکه «شوتایم» آغاز می‌شود، در گفت‌وگوی اخیرش عملکرد دفتر ریاست جمهوری امریکا در ماه‌های گذشته را «فاجعه» توصیف کرده است. فیلمساز برنده اسکار همچنین از حذف حضور کوتاه دونالد ترامپ در فیلم «وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد» ابراز پشیمانی کرده است. به عقیده استون ۷۰ ساله، همزمان با دوران ریاست جمهوری ترامپ، فصل جدیدی از اتفاقات بسیار شوم در تاریخ امریکا آغاز شده است.
فیلمساز کهنه‌کار از «فاجعه» دولت ترامپ می‌گوید

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، استون که این روزها در سیدنی به سر می‌برد، در مصاحبه با تلویزیون استرالیا درباره عملکرد دولت ترامپ در چند ماه گذشته گفته است: «به نظرم فاجعه است. الان دیگر بیش‌تر مسئله سبک مطرح است، تا مواد و مصالح. مجموعه عظیمی از اتفاقات بسیار شوم در راه است.»

کارگردان فیلم «اسنودن» در ادامه یادآور شد: «هنوز قدری زود است بخواهیم قضاوت کنیم ترامپ دوام می‌آورد یا نه، اما او شبیه رییس جمهورهایی نیست که با طرح و نقشه پیش می‌روند و سنجیده عمل می‌کنند.» در عوض، استون با تعریف و تمجید از ولادیمیر پوتین از او به عنوان سیاستمداری یاد کرد که درباره چند و چون منافع روسیه در دنیا بسیار دقیق صحبت می‌کند: «از من می‌شنوید منافع آنها هیچ ربطی به امپراتوری، کشورگشایی و تجاوز به دیگر ملل دنیا یا عقبگرد به گذشته ندارد.»

استون که سابقه فیلمسازی درباره چند رییس جمهور امریکا شامل جان اف. کندی، ریچارد نیکسن و جرج دبلیو. بوش را در کارنامه دارد، توضیح داد: «شاید الان نتوان با قطعیت داستان ترامپ را داستان مردی دانست که شیفته مصرف‌گرایی و ماتریالیسم است و تا حدی شبیه نیکسن، حاضر است به هر قیمتی به خواسته‌هایش برسد. مردی که وقتی وارد دفتر کارش می‌شود حاضر است ته مانده روحش را در عوض رسیدن به مقام ریاست جمهوری بفروشد. احتمالا، در آنجا دسیسه‌ای وجود دارد که من هنوز ازش بی‌اطلاعم.» او اضافه کرد: «اجازه بدهیم چند سالی بگذرد و ببینیم چه اتفاقی مي‌افتد.»

فیلمساز ۷۰ ساله همچنین با یادآوری خاطره ساخت فیلم «پول هرگز نمی‌خوابد» از حذف سکانسی که با حضور ترامپ و مایکل داگلاس در آرایشگاه مردانه فیلمبرداری شده بود، ابراز پشیمانی کرد. استون در این‌باره توضیح داد: «از آن صحنه استفاده نکردم و خودم را مقصر می‌دانم چون الان، آرزویم این است که ای کاش ازش استفاده کرده بودم. کاش ازش استفاده کرده بودم اما برای آن مقطع، فیلم زیادی طولانی می‌شد و من سعی داشتم زمان فیلم را کوتاه کنم. در نتیجه، آن صحنه را حذف کردم.» استون تاکید کرد: «اگر می‌دانستم روزی پشیمان می‌شوم، هیچ‌وقت دست به حذفش نمی‌بردم.»

در ادامه این مصاحبه تلویزیونی، استون که به هیچ وجه سعی در پنهان کردن نگرانی‌اش از بابت تنش موجود در روابط کنونی کشورش با روسیه نداشت، در این‌باره گفت: «بسیار نگران وضعیت فعلی هستم. به نظرم داریم چشم‌بسته به سمت یک کابوس هسته‌ای پیش می‌رویم. به گمانم وقتی مستند جدیدم را ببینید، متوجه منظورم می‌شوید.»

استون در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: «اگر به عقب برگردید و به تاریخ جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم نگاهی بیاندازید، متوجه می‌شوید روس‌ها همیشه متحدانی قدرتمند بوده‌اند و ما می‌توانیم به همان نقطه برگردیم و اتحادی قدرتمند با آنها داشته باشیم و این ضروری‌ترین اقدامی است که در حال حاضر، به آن نیاز داریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج