۵۴۲۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کابینه احمدی‌نژاد سرباز و درجه‌دار هستند

احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر مهمترین ملاک برای انتخاب رئیس جمهور تجربه است.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر مهمترین ملاک برای انتخاب رئیس جمهور تجربه است.


احمد توکلی در جمع تعدادی از نامزدهای شورای شهر مشهد(اعضای لیست اصولگرایان تحولخواه) اظهار کرد: همه مصادیقی که برای کاندیدای شورای شهر گفته شد، روی رئیس جمهور آینده صادق است چون به صورت تک نفری تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه کسی که می‌خواهد انتخابات شود باید تجربه داشته باشد گفت: درحال حاضر برای انتخاب رئیس جمهور تجربه مهم است. درهم ریختگی اوضاع فعلی و از بین رفتن و متزلزل شدن ساختارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیازمند فردی با تجربه برای ریاست جمهوری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاهش قدرت خرید و بیکاری را همه حس می‌کنند. در شرایط فعلی بعضی‌ها برای خرج زندگی حساب و کتاب می‌کنند اما بازهم توانایی ندارند.

توکلی ادامه داد: همچنین مشاهده می‌کنیم که در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها دست‌اندزهای زیادی ایجاد شده است. اگر کسی کشتی نگرفته وارد میدان شود کلاه همه پس معرکه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ضررهای افراد متعصب روی شخص خاص این است که اصلا استماع نمی کنندکه پس از آن این موضوع ضررهای زیادی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: باید در این شرایط به تجربه خیلی اهمیت دهید. این 8 نفری که تایید شده‌اند خیلی بایکدیگر متفاوت هستند.

توکلی با اشاره به این مطلب که هرفردی به اندازه قد و قواره خودش افراد را انتخاب می‌کند ادامه داد: در دور قبل بنده به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بودم. به احمدی‌نژاد و قالیباف و رضایی و لاریجانی تماس گرفتم و گفتم که به بیمارستان بیائید.

وی ادامه داد: در آن زمان احمدی‌نژاد 30 دقیقه زودتر از دیگران آمد و به او گفتم که این رقبای خودت را در کابینه قرار بده. پس از اینکه این صحبت‌ها انجام شد احمدی‌نژاد کاغذ وقلم برداشت و نوشت که قالیباف را وزیر راه و ترابری ، رضایی را وزیر دفاع و لاریجانی را وزیر امور خارجه خواهد کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سه روز بعد آنها آمدند و اما احمدی‌نژاد نیامد و پیام داد که من در کابینه‌ام ژنرال نمی‌خواهم. پس از آن در کابینه احمدی‌نژاد سرهنگ و سرگرد و ستوان و ... که نبود هیچ همه آن افراد درجه دار و سرباز بودند.

وی در ادامه این جلسه به انتخابات شورای شهر و اصل 100 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: اولین چیزی که از اصل یکصدم قانون اساسی برداشت می‌شود این است که وظیفه اعضای شورای شهر کارهای غیرسیاسی است.

توکلی ادامه داد: در شورای شهر اگر کارها به صورت گروهی انجام نشود، خیلی سخت خواهد بود بنابراین کارگروهی و همکاری بایکدیگر در شورای شهر اهمیت دارد.

وی گفت: اعضای شورای شهر، جای بسیار خطیری قرار دارند زیرا سرنوشت مردم تغییر و تعیین می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج