۵۵۴۷۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازتاب راهپیمایی ایرانی ها در روز قدس در رویترز

خبرگزاری رویترز ضمن پوشش برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورمان گزارش داد: صدها هزار ایرانی با شعار مرگ بر اسرائیل در سراسر ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و پرچم گروه تروریستی داعش را به آتش کشیدند.

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری رویترز ضمن پوشش برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورمان گزارش داد: صدها هزار ایرانی با شعار مرگ بر اسرائیل در سراسر ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و پرچم گروه تروریستی داعش را به آتش کشیدند.

به نقل از خبرگزاری رویترز میلیون ها ایرانی روز جمعه به مناسبت روز قدس که هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر مخالفت خود را با اسرائیل اعلام و بر حمایتشان از مردم فلسطین تاکید کنند.

مخالفت با اسرائیل یکی از باورهای ایران است که از فلسطین و جنبش مقاومت در برابر اسرائیل که تهران هرگز آن را به رسمیت نشناخته است،‌ به شمار می‌آید.
در این راهپیمایی مقامات دولتی و نظامی ایران شرکت کردند و معترضان ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: اسرائیل باید از روی نقشه حذف شود.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در این باره گفت: راهپیمایی امسال نشان می‌دهد که مردم ایران می‌خواهند منطقه ما از تمام تروریست‌ها که مورد حمایت رژیم صهیونیستی هستند پاک شود.

رویترز در ادامه گزارش خود آورده است: اقشار مختلفی از تمام مردم ایران شامل زنان، ‌کودکان،‌ دانشجویان،‌ سربازان و روحانیون در راهپیمایی روز قدس در ایران شرکت کردند در حالی که پوسترهای آیت‌الله خمینی بنیاگذار انقلاب اسلامی ایران و آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران را در دست داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج