۵۵۸۶۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمایش «بیست‌ویک» در سالن شهرزاد

بهادر مالکی گفت: هدفم از اجرای نمایش «بیست‌ویک» تجربه کار تک نفره است و ایده‌های زیادی برای این نوع اجرا دارم.

خبرگزاری ایسنا: بهادر مالکی گفت: هدفم از اجرای نمایش «بیست‌ویک» تجربه کار تک نفره است و ایده‌های زیادی برای این نوع اجرا دارم.

«بیست‌و یک» نام نمایشی به طراحی، نویسندگی، کارگردانی و اجرای بهادر مالکی است که در جشنواره گذشته تئاتر عروسکی به صحنه رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.
نمایش «بیست‌ویک» در سالن شهرزاد

این نمایش تک‌ نفره عروسکی به شیوه «توپ و دست» اجرا می‌شود که در آن عروسک به شکل توپ بر سر انگشت دست بازی‌دهنده قرار می‌گیرد و از آن بازی گرفته می‌شود.

داستان «بیست و یک» روایتی از جوجه تنهایی است که به دنبال همدمی می‌گردد و در خلاصه داستان آن هم آمده است، «هر جوجه برای آزاد شدن از «تخم» باید «بیست و یک» روز در آن تنها بماند. این یک قانون بدیهی‌ست.»

دراین باره بهادر مالکی در گفت‌وگویی با ما بیان کرد:‌ ایده اولیه این اجرا به سال ۸۶ برمی‌گردد که آن را برای پایان‌نامه کارشناسی نمایش عروسکی‌ام ارائه ‌کردم و دغدغه‌ اساسی‌ام تجربه یک کار تک نفره بود. ضمن اینکه برایم جالب بود کاری اجرا کنم که علاوه بر روایت دغدغه‌های تنهایی انسان بتواند مخاطب را برای مدت ۳۰ دقیقه به تماشا نگه دارد.

او با اشاره به اینکه بسیاری از تماشاگران «بیست و یک» با وجود نبود تبلیغات زیاد، از دیدن آن در جشنواره استقبال کردند، ادامه داد: در اولین فرصتی که در اختیارم قرار گرفت اجرای این نمایش را پیگیری کردم چون دوست داشتم به اجرای عمومی برسد و البته در این سیستم تک نفره ایده‌های زیاد دیگری دارم که امیدوارم فرصت اجرا به آن‌ها نیز برسد.

نمایش «بیست و یک» که به تازگی در سالن تازه تاسیس شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به رازی، شماره ۷۴ به صحنه رفته است تا ۲۴ تیرماه همچنان اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج