۵۸۱۴۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چرا شنا و قایقرانی در سد ممنوع است؟

دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ضمن هشدار به مردم نسبت به شنا کردن در سدهای کشور، گفت: طی ۲۰ روز ابتدای مردادماه دو تن از شهروندان در سدهای تهران و البرز به همین دلیل جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ضمن هشدار به مردم نسبت به شنا کردن در سدهای کشور، گفت: طی ۲۰ روز ابتدای مردادماه دو تن از شهروندان در سدهای تهران و البرز به همین دلیل جان خود را از دست دادند.
با بیان این که سدها و تاسیسات آبی جایی برای شنا کردن نیست، اظهار کرد: اهداف ساخت سد از پیش تعیین می‌شود و شهروندان باید بدانند که سد به هیچ عنوان برای شنا کردن ساخته نمی شود.

وی ادامه داد: وجور رسوبات در حواشی دریاچه، جریان های آبی، اختلاف دمای لایه های مختلف آب، تجهیزات و تاسیسات بهره برداری از سد زیر آب دریاچه سد را به مکانی بسیار خطرناک حتی برای شناگران ماهر تبدیل کرده لذا لازم است که شهروندان به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی سد را برای شنا انتخاب نکنند.

دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران، تاکید کرد: علی‌رغم هشدارهایی که داده می‌شود برخی مردم به علت گرمای هوا دریاچه سد یا حوضچه های تغذیه مصنوعی و یا سایر تاسیسات انتقال و توزیع آب نظیر کانال ها را برای شنا کردن انتخاب می‌کنند که همین مساله باعث از دست دادن جان این افراد می‌شود.

صفا ادامه داد: برخی افرادی علی رغم نا امنی های ذکر شده با آوردن قایق های بادی نسبت به قایقرانی در سطح دریاچه اقدام می‌کنند که این مورد نیز با توجه به موارد فوق الذکر با توجه به اینکه سدها در حال بهره برداری هستند بسیار خطرناک است؛ لذا درخواست‌مان از مردم این است که به هشدارهای درج شده در بنرهای اطلاع رسانی یا تذکرهای ماموران آب منطقه ای تهران توجه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج