۵۹۹۹۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از پسر جهنمی

اولین تصویر از دیوید هاربور در نقش پسر جهنمی منتشر شد و این بار با کاراکتری خسته و شاید خشن‌تر از فیلم‌های قبلی سر و کار داریم.

دنیای تصویرآنلاین: اولین تصویر از دیوید هاربور در نقش پسر جهنمی منتشر شد و این بار با کاراکتری خسته و شاید خشن‌تر از فیلم‌های قبلی سر و کار داریم. گرچه در نگاه اول احتمال دارد که هاربور را با ران پرلمن یا همان هل‌بوی قبلی اشتباه بگیرید.
رونمایی از پسر جهنمی
یک دهه بعد از دو فیلمی که گیرمو دل‌تورو بر اساس کامیک‌های «هل‌بوی» دارک هورس ساخت، استودیوی لاینزگیت اقتباس تازه‌ای از این شخصیت محبوب را برای نمایش در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته است.

هاربور که با ایفای نقش کلانتر سریال «چیزهای عجیب» به شهرت رسید، نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و میلا یوویچ ستاره سری فیلم‌های «شیطان مقیم» در نقش ملکه خونین ظاهر خواهد شد. یان مک‌شین و ساشا لین هم دیگر بازیگران فیلم هستند.

نیل مارشال، که پیش از این در سریال‌های مهمی چون «بازی تاج و تخت»، «هانیبال» و «وست‌ورلد» به‌‌عنوان کارگردان حضور داشته، «هل‌بوی» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک میگنولا می‌سازد. میگنولا فیلمنامه آثار مشهوری چون «دراکولای برام استوکر» را در کارنامه دارد اما بیشتر به‌عنوان نویسنده کامیک شناخته می‌شود. میگنولا در ساخت فیلم‌های قبلی «هل‌بوی» با دل‌تورو همکاری نزدیکی داشت و ظاهرا بخش عمده‌ای از داستان این نسخه جدید برگرفته از فیلمنامه‌ای است که او برای قسمت سوم سری فیلم قبلی نوشته بود.
رونمایی از پسر جهنمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج