۶۰۲۰۷۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مشاور روحانی: فردا روز پاسخ رسمی ایران است

مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره به سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل که قرار است شامگاه چهارشنبه انجام شود، گفت: روحانی یکساعت قبل از سخنرانی ترامپ، پاسخ‌های صریحی به او داده است؛ فردا هم در مجمع عمومی روز پاسخ رسمی ایران است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره به سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل که قرار است شامگاه چهارشنبه انجام شود، گفت: روحانی یکساعت قبل از سخنرانی ترامپ، پاسخ‌های صریحی به او داده است؛ فردا هم در مجمع عمومی روز پاسخ رسمی ایران است.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره مصاحبه حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان با شبکه تلویزیونی ان بی سی، در توییتر خود نوشت:

«‏‏روحانی در مصاحبه با ان بی سی و یکساعت قبل از سخنرانی ترامپ، پاسخ‌های صریحی به او داده است. فردا هم در مجمع عمومی روز پاسخ رسمی ایران است.»
وی همچنین با اشاره به متن سخنرانی ترامپ در سازمان ملل، در کانال تلگرامی خود نوشت:
«به نظر می رسد نزدیکان اسرائیل و منافقین بیشترین نقش را در تدوین متن ترامپ داشتند. در این ادبیات، کمترین اثری از روحیه دیپلماتیک، وزارت خارجه امریکا یا عقل متعارف دیپلماسی آمریکا وجود نداشت.»

به گزارش ایسنا، حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان که به نیویورک سفر کرده است، شامگاه چهارشنبه به وقت تهران در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسام جون شما چرا شما که باهمین

    • نا شناس

      سخنرای تراپ شبیح یک فرد لات بی سواد اربده کش نمی خواهد هیچکس همتای او باشد حتی دوستانش باید گفت ایشان برای امریکا مهد تبحش است جهان به رهبر دیدگاه دیگر تبحش را از نظر ظاهر هم که شده نمی پذیرد

    • سعیدطهمورثی

      متاسفانه نقش مجمع عمومی درمقایسه با یکه تازی اعضای شورای امنیت پررنگ نبوده وبایدلحن کشورهابرای بسترسازی صلح، امنیت وآرامش کشورها، ملت هاوجوامع بشری باشدواین موقعیت وبرگزاری جلسات مجمع عمومی برای یادآوری هدف موردنظراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج