۶۲۴۹۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس؛ شاهکار جدید تایوانی‌ها!

بالاخره بعد از مدت‌های انتظار اچ‌تی‌سی از پرچم‌داری بدون حاشیه نمایشگر رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس محصول جدید این شرکت تایوانی بوده که از نمایشگر ۶.۰ اینچی با فناوری Super LCD۶ با رزولوشن ۱۱۴۰ در ۲۸۸۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد.

وب سایت آی تی رسان - محمد قریشی: بالاخره بعد از مدت‌های انتظار اچ‌تی‌سی از پرچم‌داری بدون حاشیه نمایشگر رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس محصول جدید این شرکت تایوانی بوده که از نمایشگر ۶.۰ اینچی با فناوری Super LCD۶ با رزولوشن ۱۱۴۰ در ۲۸۸۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. این پنل توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شده و سنسور اثر انگشت نیز به پشت دستگاه منتقل شده است.
اچ‌تی‌سی U11 پلاس؛ شاهکار جدید تایوانی‌ها!

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی اولتراپیکسل 3 به‌همراه لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f1.7 هستیم که اندازه پیکسلی برابر با 1.4 میکرومتر دارد. این دوربین که از فلش LED دوگانه بهره می‌برد قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K با صدای Hi-Res است.
اچ‌تی‌سی U11 پلاس؛ شاهکار جدید تایوانی‌ها!

در جلوی دستگاه از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه، دریچه دیافراگم f۲.۰ و با امکان ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده شده است. با توجه به بهره‌مندی اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس از استاندارد IP۶۸، می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه آن را تا عمق ۱.۵ متری آب غوطه‌ور کنید.
اچ‌تی‌سی U11 پلاس؛ شاهکار جدید تایوانی‌ها!

نسخه مشکی این دستگاه از زبان طراحی U۱۱ بهره برده و همچنین رنگ‌های Ceramic Black ،Amazing Silver و Translucent برای آن درنظر گرفته شده است. پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند که البته هر دو نسخه از درگاه کارت حافظه جانبی بهره می‌برند.

وظیفه تامین نیرو این محصول را یک باتری غول‌پیکر ۳۹۳۰ میلی‌آمپری برعهده دارد که از تکنولوژی شارژ سریع QuickCharge ۳.۰ نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌ عامل پیش‌فرض اندروید اوریو ۸.۰ برای این دیوایس درنظر گرفته شده و همچنین شاهد وجود ویژگی Edge Sense نیز در آن هستیم.
اچ‌تی‌سی U11 پلاس؛ شاهکار جدید تایوانی‌ها!

اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس ابعادی برابر با ۱۵۸.۵ در ۷۴.۹ در ۸.۵ میلی‌متر داشته و ۱۸۵ گرم وزن دارد. بهره‌مندی از Cat.۱۵، حداکثر سرعت دانلود ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای آن به ارمغان می‌آورد. در این دستگاه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیست.

این گوشی هوشمند در اروپا با قیمت ۷۹۹ یورو عرضه خواهد شد، البته تنها شاهد عرضه آن در بازارهای منتخب خواهیم بود به‌گونه‌ای که در آمریکای شمالی کاربران قادر به خریداری آن نیستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج