۶۳۴۴۲۹
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

افزایش قیمت نان به هفته بعد موکول شد

علیرغم اعلام دبیر ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش قیمت نان از فردا (یکم آذر)، رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه نرخ جدید نان و وزن آن در استان تهران هنوز به نانوایان ابلاغ نشده، هرگونه افزایش قیمت نان در این هفته غیرقانونی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: علیرغم اعلام دبیر ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش قیمت نان از فردا (یکم آذر)، رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه نرخ جدید نان و وزن آن در استان تهران هنوز به نانوایان ابلاغ نشده، هرگونه افزایش قیمت نان در این هفته غیرقانونی خواهد بود.

علی فاضلی در پاسخ به سوالی درباره قیمت‌های جدید نان اظهار کرد: مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت نان از دو هفته قبل ابلاغ شد و بر این اساس قرار بر آن است که در استان های مختلف با نظر استاندار و در استان تهران زیر نظر اتاق اصناف شاهد افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با بحث وزن نان نیز لازم است بررسی‌های لازم صورت گیرد که با توجه به سفر بنده به مناطق زلزله‌زده هنوز در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده ایم. بر همین اساس ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان به هیچ یک از واحدها ارسال نکرده‌ایم.

رئیس اتاق اصناف با تاکید بر اینکه افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی های لازم روی وزن چانه نان، قیمت قطعی آن تا روز شنبه ابلاغ خواهد شد.

البته امروز دبیر ستاد تنظیم بازار در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده بود که طبق تصویب این ستاد قیمت نان از فردا (یکم آذر) نهایتا تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گفته بهرامی ارض اقدس، قرار نیست قیمت آرد تغییر کند و این نرخ برای نانوایی‌های سنتی همان ۶۶۰ تومان سابق خواهد بود و برای نانوایی‌های صنعتی ۹۰۰ تومان است و افزایش قیمت نان تاثیری در قیمت آرد ندارد.

مرتضوی، رییس انجمن آردسازان نیز اعلام کرده که در پی تغییر قیمت نان، وزن چانه‌های نان تغییر نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      اگه منطقی مثل یه آدم بالغ بگم واقعا گران کردن هر چیزی تو این سالها بسیار اشتباهه چون ما که پیشرفتی ندیدیم اینو همه ملت داره میگه من تنها نیستم

    • م ب

      گزینه های زیادی برای گرانی هست که هم درامدی برای دولت میشود چرا نان گران شود پنیر گران شد گوشت گران شد برنج دوبرابر شد شما بخدا قسم میدم نان را از سفره مردم نگیرید صحت حرف من بروید از نانواییها گزارش بگیرید که چند نفر بدهی پول نان دارند ای کاش ادمی مسعول بود که طعم فقر چشیده بود

    • بدون نام

      وقتی پدرم زنده بود پول نان داشتیم
      ولی پدر که رفت چون نان گرون شد دیگه پول نان نداشتیم
      الان هم گرونترش کنن خودمون از گرسنگی می میریم

    • بدون نام

      آخه این چه وضعشه بخدا خیلیا هیچی سر سفره ندارن جز نان با اینکارا شما نونم از سفره مردم قط میکنید

    • مصطفی اکبری

      سلام بی انصافی هست بگی نان گران نشود چهارسال همه ای هزینه های ام از برق گاز اب بیمه کارگر ووو فکرکن نانوای بی چاره از کجا بیار

    • بدون نام

      واقعآ ما گیر چه ادم های بی وجدانی افتادیم خدایا کمک

    • بدون نام

      پس یارانه چی شد؟؟؟یارانه از اون اول برا نان و سوخت اومد چطور ده دوازده سال تا الان قیمت بنزین و آب و برق و نان وبقیه اقلام ده برابر شده ولی هنوز یارانه 45 هزار تومنه؟؟؟؟!!!! یعنی واقعا مردم رو چی فرض کردین؟

    • بنده خدا

      دولت میگه ازنظرگندم خودکفا شدیم واضافه هم داریم،پس چرا نان راگران میکنید،بااین ندانم کاریها وفشار به مردم بی چیز وکارگر ،کاری میکنیدکه ملت به شمابدبین بشه،فقط موقع انتخابات به به وچه چه میزنید...

    • بدون نام

      لعنت خدا بر کسی که نان را گران کرد قشر. پاین جامه فقط با نان خالی زندگی میکنن خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      وزن نان هر روز کم خواهد شد با توجه به همین امر خطیر قیمتها زیاد می شود در نتیجه کیفیت پایین می اید لذا باعث می شوید که ان کارگر کم در امد نتواند بقدر کافی سر سفرهاش نان بگذارد ومدیریت شما انگیزه می شود که ادم در قبال خانوادهاش سر افکنده د بهمین امر خدا لعنت کند بانی این فکر ودستور دهنده اش را.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت مستضعفین همین بود ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • راشد

      ادعا میکنند آرد را گران نمیکنند ولی بخاطر رضایتمندی نانوا ها نان را گران میکنند.چقدر احمقانه.از جیب ملت آنهم ضعیفترین قشر خرج میکنند.خب نامسلمونا بجای اینکار اگه واقعا دروغگو نیستید آرد رو ارزونتر به نانواها بدید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج