۶۴۷۷۲۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

هزینه ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای یوفوها

رسانه‌های آمریکایی از جمله نیویورک تایمز به تازگی در گزارشی فاش کرده‌اند که پنتاگون در سال ۲۰۰۷ میلادی، بودجه ۲۲ میلیون دلاری را برای تجزیه و تحلیل و شناسایی یوفوها و بشقاب پرنده‌ها اختصاص داده‌اند و این برنامه تا سال ۲۰۱۲ نیز ادامه داشته است.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: بر اساس مدارک به دست آمده، وزارت دفاع آمریکا برای تجزیه و تحلیل و شناسایی یوفوها یا همان بشقاب پرنده ها ، بودجه‌ای معادل ۲۲ میلیون دلار را در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ خرج کرده است.
هزینه ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای یوفوها

رسانه‌های آمریکایی از جمله نیویورک تایمز به تازگی در گزارشی فاش کرده‌اند که پنتاگون در سال ۲۰۰۷ میلادی، بودجه ۲۲ میلیون دلاری را برای تجزیه و تحلیل و شناسایی یوفوها و بشقاب پرنده‌ها اختصاص داده‌اند و این برنامه تا سال ۲۰۱۲ نیز ادامه داشته است.

نیویورک تایمز در این رابطه نوشته که جزئیات یک عملیات افشا شده نشان می‌دهد وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا برای شناسایی و رهگیری یوفوها و هرگونه شی ناشناس پرنده‌ای در آسمان به مدت ۵ سال از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲، مبلغی در حدود ۲۲ میلیون دلار هزینه کرده است. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این عملیات محرمانه در سال ۲۰۰۷ آغاز شد و تنها تعداد کمی از مقامات بالارتبه آمریکایی از آن خبر داشته‌اند.

هزینه ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای یوفوها

هری رید (Harry Reid)، سناتور بازنشته دموکرات آمریکایی که تا سال پیش هم رهبری حزب دموکرات در کنگره آمریکا را بر عهده داشت، بانی اصلی شکل‌گیری این عملیات معرفی شده است. وی در این رابطه به رسانه‌های آمریکایی پاسخ داده که از اجرای چنین عملیاتی اصلا شرمسار و خجالت‌زده نیستم و ما کاری را انجام دادیم که هیچ کس و هیچ کشوری قبل از ما سراغش نرفته بود.

روزنامه نیویورک تایمز همچنین ادعا کرده که در میان اسناد مربوط به عملیات شناسایی یوفوها ، چندین گزارش از ثبت مشاهدات اشیای عجیب و غریب که با سرعت بسیار بالا در آسمان حرکت می‌کردند وجود دارد. با این حال هنوز هم دانشمندان در خصوص وجود اشیایی تحت عنوان بشقاب پرنده تردید دارند و معتقدند مشاهده چنین اشیایی نمی‌تواند سندی برای اثبات وجود موجودات فضایی و سفر بشقاب پرنده‌ها از خارج کره زمین به سیاره ما باشد.

هزینه ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای یوفوها

توقف عملیات شناسایی یوفوها به دلیل جلوگیری از اتلاف بودجه

طبق گزارش‌های منتشر شده، این عملیات تا سال ۲۰۱۲ که بودجه آن متوقف شد، حدود ۲۲ میلیون دلار خرج روی دست وزارت دفاع آمریکا گذاشت و علت توقف آن هم جلوگیری از اتلاف بودجه عنوان شده است. البته با وجود توقف این عملیات در سال ۲۰۱۲، وزارت دفاع آمریکا هنوز هم در مورد این اشیای مشکوک تحقیق می‌کند.

یکی از کارمندان سابق کنگره آمریکا هم در این باره می‌گوید این عملیات همچنین می‌توانسته با هدف تحقیق و شناسایی پیشرفت‌های تکنولوژیکی رقیبان ایالات متحده آمریکا انجام شده باشد. قطعا آمریکایی بسیار علاقه‌مندند فناوری‌های محرمانه‌ای که احتمالا چین، روسیه و سایر کشورها به آن دست یافته‌اند را شناسایی کند.

لازم به ذکر است که اسناد و مدارک مربوط به این عملیات محرمانه از بین میلیون‌ها سند طبقه‌بندی سازمان جاسوسی سیا استخراج شده است. این اسناد چند ماه پیش از حالت محرمانه خارج شد و کم کم شاهد انتشار عمومی آن‌ها هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج