۶۵۶۹۹۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

۱۳ دی در تاریخ مقاومت لرستان جاودانه شد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ۱۳ دی به عنوان یوم‎الله و برگ زرین دیگری در تاریخ مقاومت استان جاودانه شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ۱۳ دی به عنوان یوم‎الله و برگ زرین دیگری در تاریخ مقاومت استان جاودانه شد.

آیت‎الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر خرم‎آباد با اشاره به وقایع اخیر اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی مردم آگاه به سرعت و با هوشیاری و بصیرت با اینکه عده‎ای از آنان اعتراضاتی به مشکلات اقتصادی و بیکاری داشتند صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و این اعتراض خود را در خیابان‎ها نشان دادند اما برخی با استفاده از این فرصت شعارهای ساختارشکنانه سر داده و اقدام به آتش زدن پرچم و تخریب اموال عمومی کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اغتشاشگران در لرستان اصلا بومی این استان نبودند، ادامه داد: مردم لرستان حماسه عظیمی در روز ۱۳ دی ماه خلق کردند و جمعیتی عظیمی در این روز از مصلی تا میدان ۲۲ بهمن آمده بود تا وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت نشان دهد و از همه اقشار و آحاد مردم بودند.

میرعمادی افزود: 13 دیماه به عنوان یوم‎الله و برگ زرین دیگری در تاریخ مقاومت استان جاودانه شد و مردم نشان دادند با وحدت و انسجام و یکپارچگی ولایت مداری خود را تا همیشه حفظ می‎کنند. آنان نشان دادند همیشه پای انقلاب و رهبری هستند.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در دل مردم داشته و رهبری در دل مردم جای دارد، اضافه کرد: این مردم حاضرند جان خود را برای رهبری و ولایت بدهند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مسئولین باید به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند. باید بجای اعتماد به بیگانگان به مردم اعتماد کرده و بدانند قطعا راه تعالی و پیشرفت کشور در عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و توجه به سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است.

میرعمادی از اصول اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم و آوردن آنان به صحنه برای رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: مسئولین باید به مردم اعتماد کرده و به آنها خدمت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه روز شنبه 16 دی‌ماه، سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه بوده و به همین مناسبت روز شهدای دانشجو نام‌گذاری شده است، گفت: در عملیات هویزه تعدادی از دانشجویان با شجاعت و ایمان خون خود را برای استقلال ایران اسلامی در هویزه ریختند.

وی به سالروز اجرای توطئه استثماری کشف حجاب در ایران به دستور رضاخان در ۱۷ دی‌ماه نیز اشاره کرد و افزود: مسئله حجاب مسئله مهمی بوده و فقط یک باید و نباید تکلیفی نیست.

میرعمادی در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم گفت: 19 دی ماه سال 56 در واقع منبع انقلاب اسلامی بوده که در آن موقع شناسی مردم، دشمن شناسی و مشارکت و فداکاری مردم قابل توجه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به شهادت شهید احمدی روشن گفت: شهادت شهدای هسته‌ای ننگی بر دامن آمریکا است و قطعا خون شهدای هسته‌ای به ثمر نشسته و باعث تداوم، پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ما را از شر منافقین و زورگیرها نجات بده!

    • کارمند

      چرا مسئولین با شنیدن وحل مشکلات مردم یک روز جادوانه درتاریخ ایجاد نمیکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج