۶۵۸۳۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ردپای یک ایرانی در گران‌ترین انتقال اسپانیا

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول با مبلغی نجومی به بارسلونا پیوست.

شهروند: فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول با مبلغی نجومی به بارسلونا پیوست. رقم خرید این بازیکن برزیل آن‌قدر بالا بوده که توانست بعد از نیمار و بالاتر از ستاره‌هایی مثل کریستین رونالدو و لیونل مسی دومین بازیکن گرانقیمت دنیا شود.
ردپای یک ایرانی در گران‌ترین انتقال اسپانیا

ماجرای مدیر برنامه ایرانی کوتینیو

از وقتی که بارسلونا نتوانست از پیشنهاد اغواکننده پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار بگذرد، به دنبال جذب بازیکنی بود تا جای خالی ستاره برزیلی پر شود. مدیران بارسا به سراغ فیلیپ کوتینیو رفتند و مذاکرات خود را با باشگاه لیورپول آغاز کردند. مذاکرات بارسا و لیورپول ماه‌ها به طول انجامید تا بالاخره آبی و اناری‌های اسپانیا توانستند این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرند. در مذاکرات انجام‌شده بین بارسا و لیورپول، مدیر برنامه‌های کوتینیو هم نقش پررنگی داشته است. در واقع در جریان انتقال کوتینیو به بارسلونا پای یک ایرانی در میان بوده است. کیا جورابچیان مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو است که اصلیتی ایرانی دارد اما از کودکی در خارج از کشور بزرگ شده است.
او در جایگاه خود به‌عنوان مدیر برنامه بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مهارت خاصی دارد که همین مهارت باعث شد تا کوتینیو با مبلغی نجومی ١٢٠‌میلیون یورو به علاوه ٤٠‌میلیون یورو پاداش، از آنفیلد راهی نیوکمپ شد تا درنهایت به بارسلونا و تیم مورد علاقه خود بپیوندد. جورابچیان درحال حاضر، به جز مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو مدیر برنامه‌های باکایوکو‌هافبک چلسی است که در نقل و‌انتقالات تابستانی از موناکو به چلسی پیوست. کیا جورابچیان حتی مدیر برنامه کارلوس ته‌وس بازیکن سال‌های نه‌چندان دور تیم‌های منچسترسیتی و یوونتوس و تیم‌ملی آرژانتین نیز هست که نشان‌دهنده هوش و مهارت این ایرانی است.

جابه‌جا شدن قیمت‌ها با انتقال کوتینیو به بارسا

درحالی که تا همین یکی دو فصل قبل باشگاه‌ها کمتر پیشنهادی بالای ١٠٠‌میلیون یورو برای خرید ستاره‌ها ارایه می‌دادند اما در همین چند ماه اخیر، این رکورد برای چندبار شکسته شد. درحالی که زمانی ستاره‌ای مانند دیگو مارادونا با انتقالی کمتر از ١٠‌میلیون یورو (او با ٨‌میلیون یورو از بارسا به ناپولی رفت)، رکورد نقل‌وانتقالات را جابه‌جا کرده بود، حالا کوتینیو با رقمی حدود ٢٠برابر مارادونا به بارسا پیوسته و رقم نقل‌وانتقالات در دنیای فوتبال را جا‌به‌جا کرده است. بالاتر از کوتینیو، نیمار گران‌ترین بازیکن دنیاست که پاری‌سن‌ژرمن ٢٢٢‌میلیون یورو تنها برای فسخ قرارداد او با بارسا هزینه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج