۶۸۷۰۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

شبکه‌های اول، دوم و نمایش برای پایان هفته فیلم‌های بسیاری را در نظر گرفته اند که با بخشی از آن‌ها در ادامه آشنا خواهید شد.

بانی فیلم: شبکه های اول، دوم و نمایش برای پایان هفته فیلم های بسیاری را در نظر گرفته اند که با بخشی از آنها در ادامه آشنا خواهید شد.

معرفی فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

شبکه اول پنج شنبه ساعت ۲۲: ۱۰ فیلم «شاهدی برای تعقیب» را روی آنتن دارد. «شاهدی برای تعقیب» فیلمی در سبک جنایی به کارگردانی بیلی وایلدر است که در سال ۱۹۵۷ منتشر شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سر ویلفرید روبارتس» (لاتن)، وکیل سرشناس، از یک سکته قلبی جان سالم به در برده است و دوران نقاهت را می‌گذراند. پزشکان او را از ادامه کار در محاکم جنایی منع کرده‌اند، با این همه، «روبارتس» دفاع از مردی به نام «لنرد وول» (پاور) را متهم به قتل بیوه زنی (واردن) شده قبول می‌کند…

روز جمعه ساعت ۱۴: ۱۰ نیز همین شبکه فیلم «جک ریچر۲» را پخش خواهد کرد.

«جک ریچر» فیلمی اکشن مهیج آمریکایی به کارگردانی ادوارد زوئیک و نویسندگی زوئیک و ریچارد ونک است. این فیلم دنباله‌ای بر جک ریچر (۲۰۱۲) محسوب می‌شود و از بازیگران آن می‌توان به تام کروز، کوبی اسمالدرز، پاتریک هویزینگر، دانیکا یاروش و هولت مک‌کالانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سرگرد سوزان ترنر اخیراً با جک ریچر دوستی برقرار کرده، جک برای ملاقات او راهی واشینگتن می‌شود اما می‌فهمد که ترنر بازداشت شده است، پس از مدتی ریچر را هم بازداشت می‌کنند ریچر در بازداشتگاه موفق به فراری دادن ترنر می‌شود.

ریچر می‌فهمد که ترنر روی پرونده قتل ۲ افسر در افغانستان تحقیق می‌کرده است، آن‌ها با اسلحه نیروی خودی کشته شده‌اند و پلیس ارتش می‌خواهد برای ترنر پرونده سازی کند.

آن‌ها سپس مجبور می‌شوند دختری به نام سامانتا داتون را که ادعا کرده فرزند ریچر است پیدا کنند و او را قبل از رسیدن نیروهایی که ریچر را تعقیب می‌کنند نجات دهند تا کشته نشود. آن‌ها سامانتا راپیدا می‌کنند.

شبکه دو روز جمعه ساعت ۱:۳۰ بامداد فیلم «میم. الف. دال. ر» را پخش خواهد کرد.

«میم. الف. دال. ر» به کارگردانی مسعود رسام ساخته شده است که در آن فاطمه گودرزی در نقش رخساره، فریبا نادری در نقش مریم، پویان گنجی در نقش سعید، مهرداد ضیایی شوهر رخساره و ملیکا ناظری ایفای نقش کرده اند.این فیلم داستان مادری ۴۰ ساله است که صاحب دو فرزند به نام‌های مریم و سعید است. رخساره آنقدر درگیر مسائل روزمره زندگی شخصی و تنگناهای اقتصادی است که خودش را فراموش می‌کند، او به شدت احساس تنهایی می‌کند که ناگهان بر اثر یک تصادف به کما می‌رود.

فیلم «خواستگاری ضربدر۴» عنوان فیلم دیگری است که ساعت ۱۸:۵۰ روی آنتن همین شبکه می رود.

این فیلم به کارگردانی روح الله حسینی است و کیانوش گرامی ، خشایار راد ، افسانه ناصری ، زهرا اویسی ، زنده یاد محمود بنفشه خواه ، وحید رحمانی ، پریسا احمدی در این فیلم بازی کرده اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امیر علی در آستانه ازدواج قرار دارد و در شب خواستگاری مادر امیر علی از دیدن پدر مهتاب شوکه می شود زیرا پدر مهتاب چندین بار از او خواستگاری کرده است …

شبکه نمایش تله فیلم «کاردو پنیر» را روز چهارشنبه ساعت ۱۳ روی انتن دارد. فیلم سینمایی «کارد و پنیر» به کارگردانی محمود معظمی یک طنز ورزشی است که تقابل دو نسل در ورزش های مدرن و کهن را روایت می کند در این فیلم بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، رضا داوودنژاد، علیرام نورایی، سمیرا سیاح، علی برجسته، رامین نعمتی، ، بابک برجسته و مجید احتشام زاده بازی کرده اند.

روز پنج شنبه فیلم «خواهران غریب» ساعت ۱۳ از این شبکه پخش خواهد شد. خواهران غریب فیلمی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و بر اساس رمان خواهران غریب اریش کستنر است که در سال ۱۳۷۴ به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نرگس و نسرین دو دختر دبستانی در جشن مدرسه‌ها یکدیگر را می‌بینند و پی می‌برند که خواهران دوقلو هستند و پدر آهنگسازشان در گذشته از مادر آنها که خیاطی می‌کند، جدا شده بوده اما این ماجرا را هرگز به آنها نگفته بودند. یکی از آنان نزد مادرشان و دیگری نزد پدرشان زندگی می‌کرده‌است. آنان تصمیم می‌گیرند تا جایشان را عوض کنند…

خسرو شکیبایی و افسانه بایگان بازیگران این فیلم هستند.

روز پنج شنبه ساعت ۱۷ فیلم هندی «باغبان» از این شبکه پخش خواهد شد. «باغبان» فیلم بالیوودی به کارگردانی راوی چوپرا و محصول سال ۲۰۰۳ کشور هند است.

در این فیلم ستارگانی مانند آمیتاب باچان و سلمان خان حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رائول و بوجا زوج سالخورده‌ای هستند که سال‌ها با عشق زندگی کرده و در زندگی هیچ کم‌وکاستی برای فرزندانشان انجام نداده‌اند. به خاطر مشکلات مالی فرزندانشان خود را بازنشسته کرده و فرزندانشان تصمیم می‌گیرند آنها را از هم جدا کرده و باعث رنجشش انها می‌شوند…

روز جمعه ساعت ۱۳ فیلم «در آرزوی ازدواج» از شبکه نمایش پخش خواهد شد. در آرزوی ازدواج نام فیلمی به کارگردانی اصغر هاشمی است. این فیلم محصول کشور ایران و تولید سال ۱۳۶۹ می‌باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسری با نام جهانگیر پس از پایان خدمت سربازی تصمیم دارد با دختری به نام ناهید ازدواج کند. اما پدر ناهید شرط ازدواج را داشتن کار مناسب تعیین می‌کند. جهانگیر که در مهلت تعیین شده موفق به پیدا کردن کار نشده از پدر بازنشسته‌اش (ماشااله خان) کمک می‌طلبد….

مهدی فتحی، بیژن امکانیان، اکبر عبدی، جمشید اسماعیل‌خانی، کمند امیرسلیمانی، حمیده خیرآبادی، پوراندخت مهیمن بازیگران این فیلم هستند.

فیلم خارجی «بازی با کلمات» روز جمعه ساعت ۱۵ روی آنتن این شبکه می رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گای تریلبی، مردی ۴۰ ساله است که با استفاده از نقص قوانین مسابقات سراسری هجی کلمات، در آن شرکت می کند در حالی که این مسابقات مخصوص کودکان و نوجوانان است. حضور او باعث اعتراض والدین و مسئولین برگزاری می شود، اما او تا مرحله فینال مسابقات ادامه می دهد. در انتها مشخص می شود پدر «گای» که مدیر برگزاری مسابقات است در نوزادای، او و مادرش را رها کرده و تریلبی از این طریق تصمیم داشته به او اعتراض کند. این فیلم محصول سال ۲۰۱۲ است.

فیلم خارجی «فراری» نیز ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم فیلمی اکشن ۱۳۰ دقیقه‌ای به کارگردانی اندرو دیویس و با بازی هریسون فورد و تامی لی جونز محصول سال ۱۹۹۳ کشور ایالات متحده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: همسر دکتر ریچارد کمبل (هریسون فورد) توسط مردی که یک دست مصنوعی دارد به قتل می‌رسد. دکتر مورد سوءظن قرار می‌گیرد و بر اساس قرائن و شواهد به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم می‌شود. در هنگام انتقال او با چند محکوم به یک زندان دیگر موفق به فرار می‌شود. او ظاهر خود را تغییر می‌دهد و در قسمت توانبخشی بیمارستان به مطالعه پرونده بیماران معلول می‌پردازد در حالیکه …

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج