۶۹۲۶۷۳
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

کرباسچی: هاشمی از نجفی، مناسب‌تر است

شهردار تهران دیروز درحالی‌که دولتمردان ایستاده با خبرنگاران دیدار داشتند، روی صندلی چوبی رنگی نشسته بود تا نشانی باشد از بیماری یا ضعفی که به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده. ماجرای استعفای شهردار تهران چندروزی است بر سر زبان‌ها افتاده و هنوز هم مشخص نیست دلیل این استعفا بیماری او بوده یا فشار از بيرون یا دعوای درون‌حزبی اصلاح‌طلبان.

روزنامه شرق: شهردار تهران دیروز درحالی‌که دولتمردان ایستاده با خبرنگاران دیدار داشتند، روی صندلی چوبی رنگی نشسته بود تا نشانی باشد از بیماری یا ضعفی که به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده. ماجرای استعفای شهردار تهران چندروزی است بر سر زبان‌ها افتاده و هنوز هم مشخص نیست دلیل این استعفا بیماری او بوده یا فشار از بيرون یا دعوای درون‌حزبی اصلاح‌طلبان.

کرباسچی در این باره حرف هایی با «شرق» زده است که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

*ما موضعمان را گفته‌ایم. مواضع ما چیزی غیر از موضع آقای محسن هاشمی نیست. آقای نجفی اعلام کسالت کردند و شورا باید درباره این موضوع تصمیم بگیرد

*پیشنهاد ما این بود که اگر آقای نجفی می‌تواند، در شهرداری بماند و اگر توان جسمی و سیاسی اجرای این کار را دارد، بماند.

*ببینید هرکس بخواهد در تهران کار کند هم به سلامت جسمی نیاز دارد و هم موافقت ارکان مختلف نظام. یعنی اینکه بتواند با دولت، مجلس، قوه ‌قضائیه و نهادهای مختلف کار کند. اینکه کسی فکر کند بدون موافقت ارگان‌های مختلف می‌تواند شهر تهران را اداره کند، نادرست و ناممکن است. البته در شرایط حاضر به گفته خود ایشان مسئله اصلی آقای نجفی مشکل جسمی است.

*من از همان ابتدا که می‌خواستند شهردار انتخاب کنند، اعتقاد داشتم آقای محسن هاشمی با توجه به سابقه کارشان در شهرداری برای شهرداری مناسب‌ترند. وقتی شورا آقای نجفی را انتخاب کرد، ما مخالفتی نکردیم و تلاش کردیم اگر ایشان کمکی خواست، دریغ نکنیم.

*اینکه یکی از خود شورا بتواند شهردار شود و بتواند شهر را اداره کند و مورد توافق همه ارگان‌ها و نهادها و دولت باشد و به مردم شهر خدمت کند، آیا این یعنی هرج‌ومرج می‌شود؟ یا اینکه ما مدام بگردیم دنبال افرادی که یا ضعف بدنی داشته باشند یا با نهادها و دستگاه‌ها مشکل داشته باشند یا قوه ‌مجریه، مقننه و قضائیه با آنها مشکل داشته باشد یا اینکه یا وسط کار رها کنند و بروند. بهتر است فردی که توانایی دارد مصلحت مردم را در نظر بگیرد و شورای شهر با او موافق است بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر كسي مياد براي خوردن مياد نه براي ساختن ....!!!!!!!!
      تهران در منطقه كثيف ترين بد چهره ترين پايتخت منطقه است ....

    • بدون نام

      هیچ کدومتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج