۷۱۳۵۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تمرکز ویژه سیستم عامل iOS ۱۳ روی آیپد

تا مراسم رونمایی از سیستم عامل iOS ۱۳ زمان زیادی باقی مانده است و تا خرداد ماه سال ۲۰۱۹ باید منتظر آن بمانیم، اما آقای گورمن یکی از نویسندگان بلومبرگ در توییت جدید خود، به بیان ویژگی های آن پرداخته است. در سیستم عامل iOS ۱۳ که در حال حاضر با کدنام Yukon شناخته می شود، تمرکز خاصی روی آیپد گذاشته شده و ظاهرا طراحان اپل قصد دارند تا رابط کاربری صفحه هوم برای تبلت خود را از نو طراحی کرده و اپلیکیشن Files را نیز با تغییراتی روبرو کنند که از جمله آنها می توان به پشتیبانی از اپل پنسل و بهبود ویژگی های آن اشاره کرد.

وبسایت کلیک - مهدی ده نبی: مارک گورمن نویسنده منبع خبری بلومبرگ در توییت جدید خود، به برخی مشخصات سیستم عامل iOS ۱۳ از جمله تمرکز ویژه روی آیپد اشاره کرد.

تمرکز ویژه سیستم عامل iOS ۱۳ روی آیپد

تا مراسم رونمایی از سیستم عامل iOS 13 زمان زیادی باقی مانده است و تا خرداد ماه سال 2019 باید منتظر آن بمانیم، اما آقای گورمن یکی از نویسندگان بلومبرگ در توییت جدید خود، به بیان ویژگی های آن پرداخته است. در سیستم عامل iOS 13 که در حال حاضر با کدنام Yukon شناخته می شود، تمرکز خاصی روی آیپد گذاشته شده و ظاهرا طراحان اپل قصد دارند تا رابط کاربری صفحه هوم برای تبلت خود را از نو طراحی کرده و اپلیکیشن Files را نیز با تغییراتی روبرو کنند که از جمله آنها می توان به پشتیبانی از اپل پنسل و بهبود ویژگی های آن اشاره کرد.

در حال حاضر اپل در سیستم عامل مک از قابلیت تب های جداگانه درون اپلیکیشن ها بهره می برد و ظاهرا قرار است تا این ویژگی به نسخه آیپد سیستم عامل iOS 13 نیز اضافه شود و کاربران به این ترتیب قادر خواهند بود تا در حالت Split View، از تب های جداگانه داخل اپلیکیشن ها استفاده کنند. وی در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که برخی از این تغییرات به صورت همزمان روی رابط کاربری آیفون نیز اعمال می شود.

تمرکز ویژه سیستم عامل iOS ۱۳ روی آیپد

طبق شایعات اخیر، برخی از ویژگی های یاد شده برای سیستم عامل iOS ۱۳ ابتدا قرار بود که برای نسخه ۱۲ آن در نظر گرفته شود، اما اپل تصمیم گرفته تا به جای اضافه کردن قابلیت های جدید، تمرکز خود را بر روی بهبود کارایی و سرعت سیستم عامل معطوف کند و اضافه شدن ویژگی های جدید را به نسخه های بعدی موکول کند.

ماه آینده باید منتظر معرفی سیستم عامل آی او اس ۱۲ باشیم. این رویداد تخصصی از ۴ تا ۸ ژوئن در McEnery Convention واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج