adexo3
۷۲۴۸۵۶
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تشریح علت حادثه مدرسه غیرانتفاعی در تهران

عضو کمیسیون آموزش مجلس چگونگی حادثه مدرسه غیرانتفاعی منطقه ۲ تهران را تشرح کرد.

خبرگزاری فارس: حمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوع آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران مطرح شده است و نمایندگان هم در این موارد تذکراتی داده‌اند باید بگویم روز گذشته کمیسیون‌ آموزش جلسه ویژه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل داد.

وی افزود: باید بگوییم این مساله در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران صورت گرفته است که یک جوان ۲۶ ساله که به صورت قراردادی در این مدرسه فعالیت می‌کرد که البته معلم هم نبوده است مرتکب خطا شده است.

میرزاده ادامه داد: البته موضوع پخش فیلم غیراخلاقی برای ۶ نفر از دانش‌آموزان بوده است که با خاطی برخورد شده و مدیر این مدرسه هم عزل شده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: قرار شده است این موضوع در شورای نظارت آموزش و پرورش هم رسیدگی شود و پرونده انحلال این مدرسه مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به ایام امتحانات نباید مجموعه آموزش و پرورش تحت الشعاع قرار بگیرد و نوعی بدبینی نسبت به معلمان اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی به آموزش و پرورش بها داده نمیشود این حوادث وحشتناک اتفاق می‌افتد وقتی بودجه برای آموزش و پرورش از همه دستگاهها کمتره و هر کس و ناکسی مدرسه تاسیس میکنه و دانش آموزی با پول معنا پیدا میکنه و طرف چون پول میده نمره هم میگیره و دیگه هیچ خبری از تعلیم و تربیت در کار نیست و.....آنوقت بروز این حوادث بعید هم نیست. ........و خلاصه خیلی‌ها مقصرند نه فقط اون بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه مثل ماجرای مشابه قبلی ختم به خیر داره میشه

    • م ش

      بی‌کفایتی را با دلیل تراشی ماله میکشید متاسفانه

    • بدون نام

      امثال این نماینده اگر با کسی اختلاف سیاسی داشته باشند ،علت پیدا نشدن حیات در مریخ را هم به دولت ربط میدهند .

    • بدون نام

      تمام هنر و نهایت علم مدیریت مسئولین در کشور ماله کشیی و بی اهمیت جلوه داده مشکلات و ناهنجاری های و نابسامانیهای موجود کشور است .هر وقت از هرمسئولی در این رابطه کنی بعد از 40 سال هنوز رفع آنها جزو برنامه یا طرح شان میباشد.

    • بدون نام

      چرا مدام می گید که طرف رسمی نبوده و قراردادی بوده؟ بابا تمام مدارس غیرانتفاعی همه نیروهاشون غیررسمی و قراردادی هستن. یعنی شما خبر ندارید؟ تا کی پشت گوش مردمو مخملی می بینید؟

    • بدون نام

      علت این مشکلات در اصل ناشی از فقر مالی واخلاقی قادر نبودن جوانان به ازدواج بسته شدن اون خراب شده در اول انقلاب لست که باعث بروز مشکلات جنسی برای جوانان شده

    • بدون نام

      آخرش رای می دهند مقصر اصلی بچه ها بودند، اگر نماینده ها راست می گویند پدر ومادر بچه ها صحبت کنند

    • Ali

      مقصر بچه ها هم هستن خودشون از معلم سوال جنسی پرسیدن بعدشم خوانواده هاشون یکم تربیت یاد بچه هاشون میدادن بد نبود

    • بدون نام

      بازمردم روچی فرض کردید؟قرادادی یا رسمی بودن معلم یاناظم هیچ فرقی نمیکنه.
      مسئولین کلاهتان روبذارید بالاتر.
      ازماست که برماست

    • ایرانی

      برید تحقیق کنید، ببینید این معلم پارتیش کی بوده؟ مطمئن باشید، بازهم یه نماینده مجلس.
      مگه نحوه ی جذب حق التدریسی ها و دخالت شدید بعضی از نمایندگان مجلس خوزستان از جذب معلمان حق التدریس، فقط و فقط به دلیل حضور فعال در ستاد انتخاباتی، یادمان رفت.

    • بهلول

      آقای میرزاده خوب گفتی واقعا این موضوعات چیزی نیستند که خانواده ناراحت شوند!! چون بچه های شما هاکه در بین این دانش آموزان نیستند! که شمارا درد بیاید! بچه های مردم هم که برای شما اهمیت ندارند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلمهایی که یک عمر صادقانه با کمترین حقوق امکانات خدمت کردن چه بی گناه و مظلوم قتل عام میشوند تاراج بیت المال فرار دزدهای به اصطلاح مسؤل چپاول آقازاده ها باید یه جوری سر پوش بگذارند خیانت به مردم بد بخت فراموش بشه چه بهانه ای از این بهتر موقضع انتخابات این مدارس معلمها هستند که این کار سخت را انجام میدن هیچ کس قدر دان نیست اما به خاطر خطای یک وصله ناجور همین معلم که شغل انبیا رو بهش نسبت میدن میشه مفسد الارض جامعه هنرمند عقده ای هنر پیشه آنچنانی به معلم تهمت میزنه بیچا ره معلم معلم که زیر بار تهمت نداری فقر کمر خم میکنه

    • بدون نام

      فکر کنم شما ملت رو خر فرض کردی که اینو میگی طرف قراردادی بوده بعد از نظر شما اشکالی نداره گوشت به گوشت خورده چیز مهمی نیست واقعا که با این طرض فکر نماینده باید گریست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج