۷۲۷۱۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توکیو و سئول بر سر کره شمالی اختلاف دارند

مقام های ارشد کره جنوبی و ژاپن بر سر اینکه با کره شمالی باید چطور تعامل کرد و به این کشور چه زمانی امتیاز داد، دچار اختلاف شدند.‍

خبرگزاری ایرنا: مقام های ارشد کره جنوبی و ژاپن بر سر اینکه با کره شمالی باید چطور تعامل کرد و به این کشور چه زمانی امتیاز داد، دچار اختلاف شدند.‍

در حالی که 'تسونودری اونودرا' وزیر دفاع ژاپن گفته است تا زمانی که کره شمالی هیچ گام برجسته ای در زمینه عاری سازی اتمی انجام نداده است نباید به این کشور امتیاز داد 'سونگ یونگ مو' همتای کره جنوبی وی بر این باور است که 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی به طور جدی به دنبال خلع سلاح هسته ای است و باید بی تردید منافعی نیز حاصل کند.

تارنمای ژاپن تایمز می نویسد چگونگی برخورد با کره شمالی و حل و فصل مساله هسته ای شبه جزیره کره به کانون اختلاف میان ژاپن و کره جنوبی تبدیل شده است.

در کنار این اختلافات 'جیمز متیس' وزیر دفاع آمریکا که با هر دو وزیر دفاع دیدار کرده به آنها تاکید کرده است که مذاکرات سران آمریکا و کره شمالی گفت و گوهایی بسیار دشوار و پر فراز و فرود خواهد بود.

گزارش می افزاید: اختلافات بین متحدان آمریکا بر سر تعامل با کره شمالی و خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در شرایطی شدت می گیرد که ترامپ و کیم قرار است روز ۲۲ خرداد در سنگاپور ملاقات کنند.

وزیر دفاع ژاپن تصریح کرده است با توجه به گذشته کره شمالی و عملکرد این کشور لازم است تضمین شود که در زمینه خلع سلاح هسته ای گام های عملی بر می دارد و تا آن زمان فشارها و تحریم ها ادامه یابد.

اما وزیر دفاع کره جنوبی هشدار داد اگر بنا بر این باشد که کره شمالی راست نمی گوید و در خلع سلاح هسته ای صادق نیست آن زمان هیچ گفت و گویی به پیش نخواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج