۷۴۳۰۴۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

هاشمی: صحبت‌هایم درباره سپاه تحریف شد

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بنده به هیچ وجه نگفته‌ام که ستاد نیرو‌های مسلح تخلف صورت گرفته است، گفت: متأسفانه صحبتهایم در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تحریف شده است.

خبرگزاری تسنیم: محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مصاحبه اخیرش در خصوص تصرف صورت گرفته در شهرداری سابق توسط قائم مقام قالیباف، اظهار کرد: متأسفانه بعضا در فضای مجازی صحبت‌ها تحریف و حرف‌های دیگری مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: در سوالی که مطرح شده بود بنده جوابی در پاسخ به آن سوال دادم که متأسفانه در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به گونه دیگری آن را بیان کرده بودند که باعث سوءتفاهم شده بود که انگار بنده عنوان کرده بودم که در ستاد نیرو‌های مسلح تخلف صورت گرفته است.

هاشمی: صحبت‌هایم درباره سپاه تحریف شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده اعلام کرده‌ام که در شهرداری سابق توافقی با بنیاد تعاون (سپاه پاسداران) شده بود و الان شهرداری مدعی است طلب دارد که بنده اعلام کردم بهتر است هرچه زودتر بنیاد تعاون بدهی‌های خود را بپردازد تا ما بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به اتمام برسانیم و هرچه سریعتر طلب‌ها بازپرداخت شود.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این پرسش که چمران رئیس سابق شورای شهر تهران اعلام کرده است که اطلاعی از دستگیری قائم مقام قالیباف ندارد و نظر شما چیست، گفت: در این زمینه بهتر است از وی سوال شود!

وی تصریح کرد: شورای پنجم مباحث فرهنگی و اجتماعی و مشکلات شهر را کمک می‌کند و در این زمینه تلاش می‌کند از ظرفیت سازمان‌های اجتماعی و گروه‌های فعال در این بخش استفاده کند که کمیته امداد یکی از این سازمانهاست و با تعامل اینکه آقای فتاح رئیس کمیته امداد دارند می‌توانیم اقدامات موثری در رفع آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: آقای فتاح مدیری فعال و باصداقت است و با توجه به آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران می‌توان از ظرفیت امداد استفاده کرد.

هاشمی همچنین در خصوص به کارگیری ۴ کولر گازی در صحن شورا و با توجه به کمبود آب در شهر تهران گفت: این کولر‌ها به دلیل هوای سرد و رعایت حال خبرنگاران نصب شده درحالی که بنده گرما را بیشتر از سرما دوست دارم.

وی همچنین در خصوص فرآیند صرفه جویی در شورا گفت: از ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری، ۴۴ میلیارد تومان به شورا اختصاص دارد که از این رقم نیز ۹۵ درصد به حقوق پرسنل اختصاص پیدا می‌کند و تنها راه صرفه‌جویی در شورا این است که ما تعداد چای‌ها را از ۱۰ چایی به یک چایی کاهش دهیم و جیره غذایی را کم کنیم و حتی استفاده نسکافه را در شورا ممنوع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابات هم زیاد دچار تحریف میشد....

    • بختیاروند

      تا آخر دوره شهرداری قالبباف ، دولت 19هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران بدهکار بود اینو چندبار دکتر قالیباف گفتن، این طلب رو از دولت گرفتید که دارین حاشیه درست می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دولت هم تا کنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم بدهکار است

    • بدون نام

      یه خاطر بگو حوصلمون سررفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج