۷۴۶۸۱۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

احضار مسئولان وزارت صنعت ادامه دارد

رئیس کل دادگستری استان تهران از احضار تعداد دیگری از مسئولان وزارت صنعت و معدن، ظرف امروز و روزهای آینده در رابطه با پرونده واردات خودرو خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری استان تهران از احضار تعداد دیگری از مسئولان وزارت صنعت و معدن، ظرف امروز و روزهای آینده در رابطه با پرونده واردات خودرو خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در خصوص بررسی ویژه پرونده های مربوط به بازار مسکن، ارز، خودرو و تلفن همراه گفت: از مدتی قبل، شعبه و قاضی ویژه ای برای این کار تعیین شده و این پرونده ها با دقت در حال بررسی است.

احضار مسئولان وزارت صنعت ادامه دارد

ممنوع الخروجی برخی مدیران

این مقام قضائی افزود: در رابطه با پرونده واردات خودرو تعدادی از مدیران و مسئولان وزارت صنعت ممنوع الخروج شدند.

وی از احضار تعدادی از مدیران این وزارت خانه خبر داد و گفت: تعدادی روز گذشته احضار شدند و تعدادی هم امروز، احضار ها و بررسی ها در این پرونده همچنان ادامه دارد.علاوه بر این، مدیران برخی شرکت های واردکننده خودرو احضار شده اند و پرونده آنان نیز در مرحله تحقیقات است.در این پرونده تا کنون بازداشتی نداشتیم.

پرونده اخلال گران بازار تهران در مرحله تحقیات مقدماتی

رئیس کل دادگستری تهران در خصوص پرونده اخلال گران بازار تهران گفت: تعدادی در این رابطه همچنان بازداشت هستند و پرونده آنها در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز به دادگاه نرفته است.

اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که درخواست بانک مرکزی برای آزادی برخی بازداشتی های بازار سکه و ارز از جمله فردی که به همراه پسرش اقدام به این فعالیت ها کرده بود، رسیدگی شده است، گفت: این فرد یک پرونده قدیمی داشت که به اعتبار این پرونده نامش در رسانه ها منتشر شد، این فرد به دلیل گفته های نماینده بانک مرکزی در آن پرونده از اتهامات تبرئه شد اما اکنون پرونده جدید وی مفتوح و در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فایده تاحالاجه اتفاقی افتاده یک مدت سرمردم راگرم می کنیدبعدا"یک موضوع جدیدایجادمی کنیدوصورت مسئله پاک میشه بااین دروغهادیگرمردم سرشون گرم نمیشه ....

    • بدون نام

      عجب....
      مهمونیه؟ داداش مارو هم احضار کنین دورهم یه شامی چیزی بزنیم...

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      سلام ۰ لطفا کسانی که باعث اشفتگی بازار و از رانت و بیت المال استفاده کردند و باعث محرومیت مردم شدند را حتما در ملا عام اعدام کنید تا درس عبرتی برا ی ظالمین به حقوق مردن باشد اینطوری مردم نفس راحتی میکشند ما معتقدیم مجازات این نوع جرایم حتما باید تشدید بشه تا هیچ کس هوس دزدی ملیاردی نکنه ۰ بنظر میاد برخوردهای سطحی بازدارنده نبوده ۰ باید تمام اموال انها مصادره و خودشون اعدام بشن

    • حسین

      بابک زنجانی چی شد
      از مشایی وبقایی چه خبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج