۷۵۱۵۸۲
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

دلیل گرفتاری‌های استقلال از زبان معاون وزیر

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: افراد مشخصی با بلوا و هیاهو بدنبال برهم زدن آرامش و روند موفقیت‌های استقلال هستند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آرامش و موفقیت دو تیم استقلال و پرسپولیس در بیست سال اخیر سابقه نداشته است و برخی از این آرامش ناراحت هستند و تلاش می کنند ان را با حاشیه سازی و تحریک هوادران برهم بزنند.

* تحریک هواداران سرخابی با هر نیتی صورت بگیرد محکوم است

داورزنی با تاکید بر پیگیری حقوقی و قضایی عاملان بر هم زننده آرامش ورزش کشور اظهار داشت: تحریک هواداران و شایعه پراکنی و تضعیف مدیریت دو باشگاه پر طرفدار کشور که سرمایه ملی محسوب می شوند با هر نیتی صورت بگیرد محکوم است و رفتار ضد ملی محسوب می شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با حضور آقای فتحی در مدیریت باشگاه استقلال ظرف روزهای آینده خبرهای خوب بیشتری از این باشگاه خواهید شنید و هواداران با صبر و همراهی با مدیران استقلال ، شرایط را برای تصمیم گیری های مناسب و سرعت گرفتن سامان دهی تیم برای حذب بازیکن فراهم کنند.

* افراد مشخصی به دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند

داورزنی گفت: افراد مشخصی با بلوا و هیاهو بدنبال برهم زدن آرامش و روند موفقیت های استقلال هستند در حالیکه عملکرد و سوء مدیریت آنها موجب گرفتاریهای فراوان، بدهی های سنگین و پرونده مفصل در کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی مراجع قضایی علیه استقلال شده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: علیرغم انجام اقدامات مناسب برای ساماندهی باشگاه استقلال از جمله مکانیزم تامین منابع مالی، خواسته های هواداران فارغ از جوسازی ها و حاشیه ها باید مد نظر مدیران جدید استقلال قرار بگیرد و در جهت تقویت تیم اقدامات لازم را به عمل آورند.

* با تدابیر اتخاذ شده، استقلال و پرسپولیس موفق بوده‌اند

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ظرف دو سال گذشته با همکاری مسئولان مختلف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جهت کسب افتخارات ورزشی از جمله فتح لیگ برتر و جام حذفی، قرار گرفتن در بین ۸ برتر آسیا و صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده بسیار موفق بوده اند.

داورزنی ادامه داد: ایجاد روش و برنامه روشن و منظم برای تامین منابع مالی توسط حامیان مالی و هواداران ( شرکت ایرانسل ) و پرداخت بیش از ۸۰ درصد بدهی های ۱۰ تا ۱۵ ساله اخیر که بر اساس سوءمدیریت های پیشین انباشته شده بود از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان در قبال این دو باشگاه بوده است.

* اشتغال بازیکنان در لیگ‌های خارجی نشان‌دهنده موفقیت هر دو باشگاه است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استخدام دو سرمربی توانمند خارجی و ساماندهی اداری و تشکیلات مناسب در دو باشگاه هم بسیار مطلوب بوده و اشتغال تعدادی از بازیکنان این دو باشگاه در لیگ های خارجی هم نشان دهنده موفقیت مدیران و مربیان هر دو باشگاهاست.

داورزنی خطاب به مدیران جدید استقلال عنوان کرد: مدیریت فعلی استقلال باید با تدبیر و درایت و به دور از حاشیه ها و تحت تاثیر قرار نگرفتن واسطه‌ها و دلالان فوتبال بررسی‌های لازم انجام و به بحث و مذاکره با بهترین بازیکنان شرایط تیم را تقویت نمایند.

* حواشی ایجاد شده در ارتباط با بازیکنان از سوی دلالان است

وی یادآور شد: حواشی ایجاد شده در ارتباط با بازیکنان متأسفانه از سوی واسطه‌ها و دلالان فوتبال انجام می‌شود که به جای منافع فوتبال به دنبال منافع شخصی هستند و من از مدیران دو باشگاه می خواهم به گونه ای عمل کنند که چنین فرصت‌هایی به دلالان داده نشود و در هر فصل شرایط بازیکنان را برای حضور در تیم ها یا ترانسفر شدن فراهم کنند. خوشبختانه عوامل اخیر تحریکات توسط عوامل انتظامی و اطلاعاتی شناسایی شده و به زودی برخورد لازم با آنها انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .چشمات را باز کن ببین کدام تیم از نقل و انتقالات محروم بوده وکدام تیم بیچاره شده .پس خواهشا با شعور مردم بازی نکنید فقط ..

    • داوید

      واقعا چی میشه گفت حتی دشمنای استقلال هم از شرایط این روزای استقلال در تعجب هستن و شاید هم تا حدودی نگران هم بشن انوقت این یارو چی میگه !!! اینا در مورد مردم چی فکر میکنن !!! حتما همه بازیکنای استقلال الان هستن و تیم هم تقویت شده و ما توهم زدیم که الان این تیم خالی و ضعیف شده !!!!!

    • بدون نام

      من توی دور افتاده ترین روستا کی تحریک میکنه من رو.
      بی عرضه هستین که استقلال به این روز افتاده. تنها دلخوشی من استقلال هست که اینم شما بهش گند زدین حالا هم با 4تا جمله قشنگ و گول زنک میگید أرامش.
      تو رو خدا بیشتر اعصاب ما رو خورد نکنین

    • بدون نام

      ......... شما و وزیرتون استقلال و به این روز انداختید

    • TNT2

      نمیدونم چرا اون همه ملت که ازت ناراضی بودند هنوز عوضت نکردن ..ولی حالا که حرف ملت هم درباره تو هیچ میشه حداقل هیچی نگو. درباره هیجی نظر نده که مثل کشتی و فوتبال تا مرز محرومیت میریم اونم فقط برای مصاحبه های شما

    • بدون نام

      پرسوپلیس ازنقل انتقالات محروم وزیر ورزش لنگی استقلال هم محروم کرد تاریخ هیچ وقت خیانت به استقلال فراموش نه خواهد کرد دوتا قهرمانی جعلی وکثیف لنگ معلوم شده ازقبل تعین می شده

    • بدون نام

      میگم این به قول شما دلالان فقط تو ایران هستن؟ بابا این مدیران که شما میذارین مخصوصا واسه استقلال... مرد حسابی آخه توفیقی رو چی به فوتبال؟

    • بدون نام

      اقای داور زنی ایستقلال ۲بار قهرمان اسیا شده ۴بار فینال اسیا بازی کرده بعد با کمال پرویی میگید که ساربقه نداشته بره جز ۸تیم؟اقای داورزنی به شعور مردم توهین نکن لطفا!اقای داور زنی شما وقتی والیبال بودی رو موجی که زحماتشو یزدانی خرم کشید چند سال سوار شدید و گرنه کارنامه شما سیاهه،میشه بگید تیم جوانان و نوجوانان والیبال که قهرمان جهان میشد در زمان مدیریت شما حتی جز ۸ تیم جهان هم نشد
      لطفا بگید چکسی این قدرت و داره به ۳۰ هزار هوادار تو ورزسگاه و بالای۳۰ملیون هوادار استقلال خط بده
      اقای داورزنی مثل اینکه فراموش کردید حرفای حضرتعالی ورزش این مملکتو زیر سوال برد
      الان بجای عذر خواهی از مردم داری به شعورشون توهین میکنی
      اقای داوزنی مدیران منتصب شما باید جوابگو باشن با سالانه ۵۰ملیارد پول هواداران چکارن کردن؟مدیران شما بدهی ۳۰ملیاردی بجا گذاشتن
      خاک بر سر ورزش ایران که وزیرش شده سلطانی و معاونش هم شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج