جاباما
۷۶۶۷۹۱
۲۱۲ نظر
۵۲۹۴
۲۱۲ نظر
۵۲۹۴
پ

جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش

یک‌بار دیگر سریال پدر تیتر رسانه‌های مجازی شد تا نشان دهد سازندگان این سریال بازی‌های رسانه‌ای را بلدند و از هر بهانه‌ای برای تبلیغ کردن محصول‌شان استفاده می‌کنند.

روزنامه شهروند - پولاد امین: یک‌بار دیگر سریال پدر تیتر رسانه‌های مجازی شد تا نشان دهد سازندگان این سریال بازی‌های رسانه‌ای را بلدند و از هر بهانه‌ای برای تبلیغ کردن محصول‌شان استفاده می‌کنند.

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که عکس‌های بی‌چادر ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شد. این بازیگر که از بدو حضورش در این سریال روی پوشش باچادر او مانور پررنگی انجام شده بود، حالا با انتشار این عکس‌ها انگار که تمام تلاش‌های سازندگان سریال در فرهنگ‌سازی حجاب برتر بر باد رفته باشد، خیلی زود آماج هجمه عظیمی قرار گرفت.

جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش

پاتک علیه ریحانه

عکس‌العمل سازندگان سریال سریع بود. ابتدا سازندگان سریال پدر تصویر و پستی کنایه‌آمیز خطاب به ریحانه منتشر کردند و نوشتند: ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان که آشکارا پاسخی بود به ریحانه پارسا که نوشته بود: ریحانه، هیچ شباهت ظاهری به لیلای دیده شده ندارد.

برخورد دیگر سازندگان سریال اما بامزه‌تر هم بود: نام این بازیگر از هشتگ‌های مربوط به فصل دوم این مجموعه حذف شد.

جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش

ریحانه چه می‌گوید؟

ریحانه پارسا خواست غائله را بخواباند و نوشت: من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم و این جمله را ذیل عکسی از حامد عنقا در کنار بهرنگ توفیقی منتشر کرد.

حذف ریحانه؟

با این‌که واقعا نمی‌توان فهمید دلیل ناراحتی سازندگان پدر چه بوده اما گفته‌های عنقا نشان می‌دهد کار این دو بالا گرفته و احتمالا نام ریحانه پارسا از ادامه این سریال حذف شده است. عنقا با تایید این‌که «فصل دوم سریال پدر ساخته می‌شود» گفته که فصل جدید بر نقش شخصیت پدر تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز لعیا زنگنه ندارد.

حامد عنقا البته در گفت‌وگویی که داشته کمترین اشاره‌ای به سریالش نکرد و بهرنگ توفیقی هم با ذکر این‌که در شمال بوده و نه از ماجرای ریحانه خبر دارد و نه از ساخته شدن سری دوم، صحبت درباره پدر را به‌زمان دیگری موکول کرد.

جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش

اشتباه ریحانه!

عکس‌های ریحانه پارسا نه بی‌حجاب هستند و نه این‌که از حجاب مرسوم جامعه و به‌خصوص سینمای ایران که حجاب معیار محسوب می‌شود چندان دور. پس برای همین نمی‌توان دلیل ناراحتی سازندگان سریال را توجیه کرد، مگر این‌که پای اهداف دیگری وسط باشد.

بگذارید صریح‌تر بگوییم: خیلی‌ها مهمترین عامل موفقیت سریال پدر را وجود و حضور حامد عنقا می‌دانند. یک ژورنالیست بالفطره که به‌عنوان مغز متفکر سریال پدر بلد است چگونه از کمترین روزنه‌ها به‌عنوان فرصتی برای خبرسازی‌های بیشتر استفاده کند.

جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش

عنقا شاید یک نویسنده درجه یک نباشد، اما روزنامه‌نگاری کاربلد است که چه در ماجرای نام خانوادگی سینا مهراد، چه در ماجرای پرش کاراکتر مهراد از پنجره، چه در سروصدا و جنجال‌های رسانه‌ای سینا مهراد علیه «شهروند» و چه حالا در ماجرای حجاب ریحانه نهایت استفاده را از این ماجراها برده. شاید از این رو باشد که خیلی‌ها حتی همین ماجرای ریحانه را نیز در راستای این قضیه می‌دانند. جنجالی که هم‌زمانی آن با خبر تولید قطعی سری دوم پدر عجیب و معنادار است. به‌هرحال عنقا بهتر از همه می‌داند که قرار نیست یک بازیگر تا ابد در نقشش بماند و اگر بار اول چادری شده تا آخر عمرش آن پوشش را داشته باشد. اما این‌که این سینماگر حرفه‌ای روی این قضیه حساسیت نشان می‌دهد یعنی خبرهایی هست.

طبق شنیده‌ها ناراحتی عنقا از ریحانه پارسا ربط چندانی به ماجرای عکس‌های پارسا ندارد و بیشتر ناراحتی او از این است که فردای روز پخش آخرین قسمت سریال، این بازیگر تمام پست‌های مربوط به سریال پدر را از صفحه‌اش پاک کرده و به‌جای آنها این عکس‌ها را گذاشته. در واقع بیشتر از ناراحتی و اختلاف عقیدتی عنقا به‌دلایل رفاقتی از ریحانه دلگیر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاش بد حجاب بود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يادت باشه حجاب يعني گردي صورت و كفين دست وسلام
        حالا هرچي ميخواي بگي بگو
        كسي كه گردنش لخته يعني بي حجاب...اينو بفهم تا آخر عمرت
        كسي كه غير اون چيزي كه قرآن گفته انجام بده بي حجاب است و آتش نار در انتظارش...همينطور چشم چران كه ميله داغ به چشمش ميكنن و همينطور اختلاسگر و همينطور ربا خوار كه از همه بدتر

      • بدون نام

        اینها دارند هم از توبره می خورند هم از آخور.یا باید توبره شون رو خراب کرد یا آخورشون رو

      • بدون نام

        ببین به تو مربوط نمیشه که دیگران چه جور لباس میپوشن یا چجور زندگی میکنن یکی از ایه های قران هم میگه دین اجباری نیست دلش می خواد اینجوری لباس بپوشه پس توی زندگی دیگران دخالت نکن

      • بینام

        دختر جوونه. دوست داره این جوری بپوشه به شماها چه ربطی داره؟؟ بدون نام 19:04 من کاملا باهات موافقم. مگه شما نمیگید اسلام اجبار نیست یا بعضی ها میگن حجاب اجباری نیست. پس الان حرفتون چیه؟؟ هر کس اختیار خودش رو داره و هر جور بخواد لباس میپوشه... پس تو کار دیگران دخالت نکنید.

      • بدون نام

        آتش نار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol
        lol
        lol

      • بدون نام

        این خانم مسلمونه یانیست بیاد بگه تا دخترای جوون بفهمند که این پوشش حجاب نیست و ایشون مسلمون نیست آیه ی قرآن گفته دین اجباری نیست ولی درست و غلط روشنه و هر کس راه غلط رو بره مجازات میشه. اگه این خانم مسلمونه حق نداره بی حجاب باشه باید حدود رو رعایت کنه

      • محسن وات ؟؟

        ترویج فحشا و بدحجابی به ما ربط نداره به قانون کشور ربط نداره پس به چی ربط داره؟ چطور وقتی‌ یک نفر وسط خیابون قمه میکشه به همه ربط داره ولی کسی که بدحجابه ربط نداره .... اگه مسلمونی باید به یک دیگه تذکر بدیم اقا اما صادق فرمودند که برای خانم ها پوشاندن بدن به غیر از صورت و دستان تا مچ واجب است دیگه حالا شما می خوای رو حرف امام صدق حرف بزنی .... پس نهی به منکر و امر به معروف کجا رفته ...

      • محسن وات ؟؟

        تازشم ایه قران امده اسلام واجب نیست چون آشکاره .... یعنی اگه مسلمون نیستی خودتو زدی به اون راه ... اگه مخالف اسلامی ( که میدونم نیستی ) باید طبق قوانین کشور عمل کنی و حجابت کامل باشه اگه دلت نمی خواد بفرمایید کشور های دیگه حجاب اجبار نیست ....

      • بدون نام

        بدون نام 15:26 واقعا واس تفکر احمقانه و پوچت متاسفم..این خدایی ک تو داری میگی قراره میله داغ بکنه تو چشم و این چرتو پرتا!خدای شما مردم متعصب و افراطیه وگرنه خدای واقعی از مادر مهربون تره و همینطور بیکار نیس ک ببینه کی بدحجابه تا چوب بکنه تو استنیش!!!!لازم نکرده تو زندگی دیگران دخالت کنید هرکی هرجور لباس میپوشه ب خودش مربوطه خیلی ناراحتین چشماتونو درویش کنین شماهایی ک حتی با بوی زن و صدای زن تحریک میشین لازم نکرده دم از دین و قران بزنین..واقعا دیگه حالم از این همه دورویی و افراط بهم میخوره..فقط خدارو ادم باید قبول داشته باشه من ک دیگه به هیچ چیز و هیچکس اعتقاد ندارم

      • بدون نام

        لا اکراه فی الدین
        تنها جاییه که اسلام توش اجباریه ایرانه اونم به خاطر اینکه آخوندهای گرامی بتونن تو قدرت بمونن ولو غیر
        والسلام علکیم و رحمت اله و برکاته
        ...تکبیر

      • حسین

        تو کامنتها بعضا دیده می شد که دوستان می گفتند "قرآن گفته که اسلام، اجباری نیست پس به دیگران چه مربوطه که ریحانه چه پوششی دارد" اما این نکته را توجه داشته باشیم که قرآن اصل پذیرش دین را اجباری ندانسته ولی بعد از پذیرش دین باید به احکام آن پایبند بود.

      • مادر عروس

        اسلام عقیده است و اجباری نیست ولی اینکه ادعای مسلمونی داشته باشی در حالی که ظاهرت اسلامی نیست نفاقه و ما با منافق مخالفیم بگه مسلمون نیست همین شترسواری که دولا دو.لا نمیشه

      • بدون نام

        کاربر 229 بی حجابی بیشتر از اینکه به مردان کشور ضربه بزنه برای زنان زیانباره. ببین تاریخو تا بفهمی هر چقدر زنان برهنه تر شدند جایگاه اجتماعیشون پستتر شده و بیشتر آسیب جنسی دیدند و خانواده از هم پاشیده در غرب محصول نگاه فمنیستی به زنه

      • محسن وات ؟؟

        من کاری به دین ندارم .... فقط باید طبق قوانین کشور عمل بشه ... نمی خوای برو کشور های دیگه

      • بدون نام

        اون عکسی که دهن نیمه بازه و دست روی دهنه یه معنی خاصی داره زنهای نسبتا محترم! نگیرید از این عکسها عقده ای ها!!!

      • بدون نام

        بله دیگه از بدبجابی گذشته بود و به مرزهای چیز رسیده بود .البته در ایران چیز بودن خیلی بد نیست ولی در بقیه دنیا این همه آرایش و ژستهای فلان معنی داره!!!

      • بینام

        فحشا و بدحجابی؟؟؟ واقعا برا بعضیا متاسفم با این افکارشون. فحشا و بدحجاب ندیدی دوست عزیز. صد برابر بدتر از این دختر جوون هست. بله درسته باید حجاب داشته باشیم و اون رو رعایت کنیم ولی هر کس اختیار خودش رو داره. ظاهر آدما مهم نیست باطن اونها مهمه. پس سرتون رو با چیزای الکی گرم نکنید.
        من با اختیار خودم اسلام رو انتخاب نکردم ولی اون رو قبول دارم و تا جایی ک بتونم بهش پایبندم. دوست عزیزی ک میگی برم کشور های دیگ مطمئنا اگر شرایطش رو داشتم نه ب خاطر اسلام و حجاب بلکه برای تحصیل حتما میرفتم.

      • بینام

        بدون نام 02:29 و 02:44 کاملا با شماها موافقم.
        عربستان رو دیدید؟؟ حجاب رو اختیاری کردن. دینی رو انداختن به جون مملکت ما و خودشون تدریس دینی رو ممنوع کردن. مشکل کشور ما اینه که آخوندها به اسم حجاب و اسلام هر غلطی بخوان میکنن. اگر خودشون پایبند به اسلام و امامان بودن ابرو هاشون رو بر نمی داشتن. مگه پیامبر نگفته زن باید ابرو برداره و ناخن بلند کنه؟؟؟ پس وضعیت الان مردا چیه؟؟ مگه نمیگن آخوندها باید یه جور الگو و راهنما برای مردم باشن؟؟ وضعیت شون رو ببینید. مال مملکت رو میخورن و شکم گنده میکنن. خیلی از حرف هایی ک میزنن چرت و پرته ولی میگن اماما و پیامبرا گفتن. در صورتی ک ساختگیه و الکی. من ی تابلو دیدم ک راجب حجاب نوشته بود. جالبه بدونید از طرف ادیسون بوده.!!!!!!!

      • .....

        حسین خان اره درسته ولی به شرطی ک خودت دینت رو انتخاب کرده باشی. نه اینکه کس دیگ برای تو تعیین تکلیف کرده باشه. قرن هاست که دین اسلام تو کشور ما از نسلی به نسل دیگ منتقل میشه. در دو سه دهه اخیر هم خیلی از جوونا از اسلام اطلاع کافی ندارن و اون رو یک کلمه در شناسنامه به عنوان دین میدونن و نسبت بهش بی اهمیت یا کم اهمیت هستن. و متاسفانه آخوندها و... به جای اینکه با منطق برای اونها از اسلام و فواید اون و... توضیح بدن, به زور اسلام رو تو حلقشون کردن. طوری ک اندکی از اون بیزارن.
        دوست عزیزی ک میگی برو بقیه کشور ها, تو هزینش رو میدی ک من برم؟؟؟
        مشکل از جای دیگس....

      • بدون نام

        محسن وات؟؟؟ ببین تو پسری که این حرفا رو می زنی تو می تونی با تیشرت بری بیرون نیازی نیست شال و روسری بپوشی و خیلی ازادی های دیگه ای داری
        بعدشم یعنی چه که هرکی با قانون کشور مخالفه میتونه بره بخدا من اگه دو تومن پول تو دستم بود میرفتم الان امریکا ازادی داره ببین چه کشور موفقیه

      • بدون نام

        برداست و قرائت ها از دین کاملا متفاوت است . خیلی ها اعتقاد دارند حجاب در قرآن توصیه شده است . قرآن آیات محکم و متشابه و ناسخ و منسوخ زیاد دارد و تا کنون در اغلب موارد بین مفسرین اختلاف است . بحث حداقل باید داشته باشیدبین الزام ، اجبار ، توصیه و نص صریح و احکام اولیه و ثانویه و ...... تفاوت زیادی وجود دارد.

      • بدون نام

        حجاب بیشتر از اینکه یه تیکه پارچه باشه تبرج نکردن و توی چشم نبودنه.با این حساب مریم میرزاخانی کاملا محجوبه ولی خیلی از زنهای محجبه مثل عروس سفیر غیر محجوب اند!

      • بدون نام

        در این کشورِ عجیب زنهای چهل پنجاه ساله رو تحقیر می کنند که چرا آرایش می کنی و تو دیگه وقت مردنته! ولی دخترهای بیست ساله رو که شبیه ... ها آرایش می کنند تشویق می کنند که خب جوونه و حق داره! نگاه کاملا کالایی و حقیرانه ای به زنان دارید.و زنها وقتی این نگاه رو درک می کنند که از سی سالگی عبور کنند و بفهمند بازیچه هوس های مردها بودند صرفا

      • بدون نام

        مساله اینه وقتی آزادی پوشیدن شلوار و تی شرت هم به زنها بدهند راضی نیستند و دوست دارند لخت تر و بدن نماتر لباس بپوشند و یه خروار هم آرایش کنند!! چرا ؟ تا به حال فکر کردید؟

      • بدون نام

        کاربر 1616 زن مسلمان در هر مذهبی مقید به حجابه عربستان وهابیه نه مسلمان اهل تسنن همه معتقد به حجاب هستند

      • بدون نام

        اسلام یک دین کامله ولی یک عده به نام اسلام کارهایی کردن که بدنام شده حتی تو زمانه پیامبر هم حجاب اجباری فقط برای زنان مسلمان بود حکومت جدید حتی از پیامبر هم بیشتر سخت می گیرین می گن حکومت اسلامی کاش صدای ما هم به جایی برسه!!!

      • ...

        بدون نام 15:25
        کاملا با حرفت درباره آزادی موافقم. اینا فقط به فکر خودشونن.

      • hassan.h

        بدون نام 16:16
        به احتمال زیاد شما از مریدان عبدالکریم سروش هستین
        اینگونه تفکر در مورد دین همان اباحی گری است
        دین اسلام موتور محرکه ای به نام اجتهاد دارد
        مجتهدین نظر شرع را از4 منبع قران ، سنت ، عقل و اجماع استخراج می کنند
        آنچه مجتهدین اختلاف دارند مواردی است که در قران یا سنت به صراحت در مورد آن دستوری وجود نداشته باشد حجاب 15 آیه صریح در قران دارد و مجتهدی که در اینباره نظر دیگری داشته باشد وجود ندارد چرا دوستانتان را به بیراهه راهنمائی می کنید؟

      • محسن وات ؟؟

        عزیزم .پسر با دختر خیلی فرق میکنه ‌.... اقا اصلا ول کنید شما برید لطفا تحقیق کنید به حرف منو و اون یکی دیگه گوش نکنید .... از چهار تا عالم و ... بپرس حیال خودتو راحت کن

      • بدون نام

        حجاب یک قانون اجتماعی است از طرف قرآن برای حفظ خانواده و عدم رعایت ان حق الناس محسوب میشه فطرتا همه میفهمیم بی حجابی جقدر گرفتاری داری حتی اگه در ظاهر انکار کنیم بعلاوه این عزیزی که نوشتن اکراه در دین نیست احتمالا نمیدانند که منظور از ان ایه شریفه پذیرش اولیه دین است نه التزام به قانون دینی یعنی اتفاقا بعد قبول دین باید به حجاب که ضروری دین حساب میشه پایبند بود و الا عذاب و پاداش بیمعناست

      • بدون نام

        بدون نام دین اجباری نیست ولی اگه کسی دین رو بپذیره احکامش اجباریه

      • بدون نام

        محسن وات پرسیدم و فهمیدم حرف های تو کاملا غلطه تو زن نیستی که بفهمی من چی میگم

      • بدون نام

        واقعا تواین زمونه همه این جوری ارایش میکنند

      • مدافع حق

        ازنظر من هرکی که اسمش مسلونه باید حجاب رو رعایت کنه اگرم نمیخواد هری سیکدیر کنه بره ما نمیذاریم خون شهدا وزحمت امامامون به خاطر چند تا لاشی جنده پولدار جوگیر زیر سوال بره اگه ناراحتید کشورای دیگه هم هستن که برید

      • بینام

        مدافع حق چی داری میگی برا خودت؟؟ والا ما از خودامونه از اینجا بریم ولی کو پول؟؟؟
        جنابی فرمودند انتخاب دین اختیاری و اجرای احکام آن اجباری است. بله درسته ولی آیا ما خودمون دینمون رو انتخاب کردیم؟؟؟ نه. از وقتی متولد شدیم تو شناسنامه ما دین رو نوشتن اسلام. در صورتی ک ما خودمون باید اون رو انتخاب کنیم و دنبالش باشیم. فقط از بچگی تو سر ما فرو کردن اسلام و پیامبر و... در صورتی ک باید ما رو با ادیان مختلف آشنا میکردن.

      • بینام

        ی دوستی گفته اگ زنها رو آزاد بزارن لخت میگردن. !!!!!
        جناب چرت نگو. اگ از اول اجبار بالا سرشون نبود وضعیت ما الان این نمیشد. واقعا به بعضیا ک نمیشه نگا کنی. ب خدا آدم خجالت میکشه. البته وضعیت پسرا هم کم از دخترا نیس. پس خیلی خودتون رو بالا نگیرید. ابرو نازک میکنی مث زن. همین پیامبری ک میگید مگ نگفته ناخن بلند کردن و ابرو برداشتن برا زنه؟؟؟

      • بینام

        و اینک همه مث تو بی جنبه نیستن لخت بگردن. پس همه رو مث خودت ندون.

    • من یلدام،شب دور از خورشید..

      چرا ما اینطوری شدیم؟؟؟ الان ریحانه پارسا بد حجابه؟؟ به کسی چه که یکی دیگه چجوری لباس میپوشه؟ چرا به همه چی کار دارین؟ حالا چون تو یه فیلمی چادر سرش بود ازش انتظار دارین چادری بمونه؟ کسی اگه فکر میکنه با دیدن عکس های این خانوم مشکلی براش پیش میاد خوب نگاه نکنه...پوشش هر کس به خودش مربوطه و لا غیر......خاک تو سر من که با این تفکر مردممون امید به پیشرفت این کشور داشتم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر حرفه ای در همه جای دنیا بازیگرها برای اینکه فضای فیلم رو حفظ کنند برای یه مدت از چشم ها دور میشن یا هزار تا کار دیگه. ایشون اونقدر آتیشش تند بود که بگه شبیه لیلا نیستم که هنوز قسمت آخر تموم نشده همه عکس های سریال رو از پیجش پاک کرد. بعید نیست فردا پس فردا بشه مثل صدف طاهریان. البته خدا نکنه من که راضی نیستم

      • بدون نام

        خاک تو سرت خاک تو سر تو خاک تو سر تو که بااین تفکر...خخخ

      • بدون نام

        کاربر ۱۵:۱۶!
        دوست عزیز یعنی نمیدونی اونها فیلمهایی هستن که مساله مالی براشون خیل مهمه و بازیگر موظفه در راستای فروش بیشتر فیلم همه تلاشش رو بکنه؟(چون معمولا درصدی از فروش فیلم هم به بازیگران اصلی میرسه). بعد میای مقایسه میکنی با سریال آبکی تلویزیون ایران ؟! شمایی که اطلاعات از صنعت سینما نداری لطفا راجع بهش ننویس دوس عزیز

      • بدون نام

        نه تو رو خدا خیلی خوش حجابه!! شما نسل تازه گندش رو در آوردید .بیست سال پیش زنها هشت دور پارچه دورشون می پیچیدند باز به دو تار موشون گیر می دادند .الانی ها هر غلطی می کنند بعد میگن ما کجامون بدحجابه!!!

      • بدون نام

        اقا یا خانم محترم که میگی به ما چه ربطی داره
        این زن احمق یا عوامل سریالش صدا وسیما بهشون پول میده که سریالی بسازند در مورد سبک زندگی مردم یا ایرانی
        صدا وسیما میخاد فرهنگ سازی کنه که تازه شاید زنا یکم روسریشون رو بکشن جلو
        مثلا دختر 2.3ساله ای که این فیلمو ببینه شاید این بازیگرو دوست داشته باشه و ادم هرچیو که دوست داشته باشه دوست داره شبیهش بشه هر ادمی
        حالا همون وقتی این عکسا رو ببینه نمیگه که هرچه کردم تباه شد

      • بینام

        بدون نام17:50
        تو خوبی بابا. مگه نمیگید ما آزادی داریم پس هر کس هر جور ک بخواد لباس میپوشه و به کسی مثل تو هیچ ربطی نداره. آره نسل ما با نسل شما خیلی فرق داره. اگ چهل سال پیش حجاب رو اجباری نکرده بودن وضعیت جوون های الان اینقد افتضاح نبود و عقده ای نشده بودن. دخترا لباسشون روز ب روز بالاتر نمیرفت یا لباس پسرا پایین نمیومد. یا آرایش نمیکردن. مشکل ما چیز دیگس. با این چیزا سر خودتون رو گرم نکنید.

      • بدون نام

        امر به معروف واجبه اینو هزم کنین لطفا تا دیگه اختلاس فساد رانت و دزدی و همه ی زشتی ها از کشورمون بره.اگه زندگی و پوشش هر کس به خودش مربوطه پس دزدا هم حق دارند به من و شما چه

      • محسن وات ؟؟

        حجاب به خودشون مربوطه ولی باید جلوی فحشا جلوی جامعه گرفته بشه ... نمیشه که همه بد حجاب باشند و مرد ها چشمشون پایین باشه ... شما گه بیشتر امام های ما سواد ندارید ‌... اما های ما زمانی که خانوم بد حجاب می دیدند به ایشون تذکر میدادند ... امر به معروف و نهی از منکر و حجاب واجب دینی است ... ما باید این سری اعمال رو رعایت کنیم ...

      • بدون نام

        بلخه نسل ما با نسل شما فرق داره چون هر بلایی بود سر نسل ما نازل کردند لوی شماها رو ول کردند که هر غلطی دوست دارید بکنید .

      • بدون نام

        اجباری کردن حجاب در چهل سال پیش ربطی به نسل تازه سر از تخم در اومده شما نداره و بدبختی نسل ما بود.شما که دیگه اجباری ندارید و هر غلطی دوست دارید می کنید.این ظواهر و روابطی که شما دارید اصلا در کشورهای سالم جهان معنی نداره

      • parisa.a

        اول املای کلمه هضم رو یادبگیر بعد حرف بزن پروفسور

      • بینام

        چرا بحثا رو با هم قاطی می کنید؟؟ هر کس باید به پاداش یا عذاب کارش برسه ک حتما میرسه چ تو این دنیا چ اون دنیا. در ضمن من ک نگفتم بدحجاب ها و بی حجاب ها رو کلا ول کنیم و به حال خودشون بزاریم. شاید اگ با رفتار خوب و خوشرویی و منطق و بدون تندی با اونها رفتار شده بود وضعیت کشور الان این جوری نبود.

      • بینام

        هزم نه و هضم.
        درسته زندگی و پوشش هر کس به خودش مربوطه ولی نه اینکه بیای از مال مردم بدزدی و بگی به خودم مربوطه. پس بحثا رو قاطی نکنید.

      • بینام

        درسته باید جلوی فحشا گرفته بشه. من نمیگم همه بدحجاب باشن ولی خیلی از افرادی ک امر به معروف و نهی از منکر میکنن خودشون به اونها عمل نمیکنن. همون جور ک میگید زن باید حجاب داشته باشه مرد هم باید به اون عمل کنه. هستن مردهایی ک با نگاهشون به چادری ها و باحجابا هم رحم نمیکنن.

      • بدون نام

        سگ آدم بد حجاب به افراد ریا کار، رانت خوار، مزدور، و اختلاس گر شرف دارد

      • بدون نام

        کاربر 14 38 بی حجابا نگاه و قلب همسر دیگرانو میدزدند و مشغله ی ذهنی براشون درست میکنند

      • بدون نام

        لایک داری وقعا کاربر من یلادم دور از خورشید

      • بینام

        هههععع. فعلا نسل شمان ک مملکت رو به گند کشیدن و هر غلطی بخوان میکنن. نسل ما تازه داره رو کار میاد. پس چرت و پرت نگو. البته باید بگم تو مدارس خداییش برای شما سخت گیری میشد.
        اگ از همون اول به جای اینکه اسلام و حجاب و... رو با اجبار تو سر بچهای مردم بکوبن با برخورد مناسب و دلیل و منطق اونها رو قانع میکردن. نه اینکه با گشت ارشاد به جون بچهای مردم بیفتن. فیلمش رو که دیدید؟؟ دیدید که چطور فیلم و سریال های خارجی رو سانسور میکنن؟ این کارشون کاملا اشتباه چرا چون ک بهتره ک بچها با این مسائل مثل بوس و.... از بچگی آشنا بشن ولی با این اشتباه باعث میشن بچها دور از چشم پدر مادرشون سراغ اونها برن و با خیلی دیگ از مسائل آشنا بشن. همه چیز تو این مملکت اجبار و دروغ و ریاست.

      • حنا

        جناب من یلدام شب دور از خورشید...پارسا میتونه هر غاطی داش میخاد بکنه حتی میتونه برای سکسی تر نشون دادن خودش انگشتش رو بذاره لای لبش تا اوروتیک تر جلوه کنه اما غلط میکنه نقش دختر چادری رو توسیما بازی کنهوووبگو دخترجون اول چندتا نقش بایزی کن بعد مادلینگ شو مثل اینکه خیلی ذوق زده شدی آدم حسابت کردن...انقدر ادم بی جنبه!

      • بینام

        20:42 لایک داری.

      • بینام

        بیست سال پیش بیست سال پیش بود. تمام شد رفت. حال رو دریاب دوست عزیز.

    • بهاره

      الکی ادم هارا بزرگ نکنیم

    • بدون نام

      نه تور خدا
      با این عکس ها بیاد سری دوم نقش دختر چادری بازی کنه
      البته سری اول این سریال هم کلا مزخرف بود

    • من یلدام،شب دور از خورشید..

      بعدشم میاین از پول بیت المال یه فیلم چرت میسازین که فرهنگ چادر سر کردن رو جا بندازین؟؟ مگه ما کاری میکنیم که چادری ها چادرشون رو بردارن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای برداشتن چادر دیگه چیکار میخواید بکنید؟
        مسیح علی نژادتون داره خودشو به در و دیوار میزنه که همه زنهای ایران رو بی حجاب و ولنگار کنه مثل خودش. البته که موفق نمیشه اسکاچ خانم.

      • بدون نام

        بابا چرا سعی دارید بین چادری ومانتویی ها اختلاف بندازید.حجابت اسلامی باشه اسلام نگفته حتما چادری باش

      • بینام

        بدون نام 16:28
        ما چادر از سر مردم بر میداریم؟؟ چرا بین چادری و مانتویی فرق میزارید؟؟ همه چادری ها هم آدم خوبه نیستن. هم این طرف هم اون طرف بد و خوب داره. پس حرف الکی نزنید. مهم باطنه نه ظاهر.

      • محسن وات ؟؟

        من کاری به ادم خوب و بد ندارم ... ادم باید به واجبات دین که حجاب کامله عمل کنه ... دیگه حالا مغز شما رو شستشو دادن که حجاب ربطی به ادم خوبی بودن نداره متاسفم..

      • بدون نام

        از نظر من خانمی که چادر میپوشه و حجاب کامل داره از نظر شخصیتی بسیار ارزشمنده چون جنبه ی انسانی وجودشو به نمایش گذاشته و دلبری نمیکنی توی کوچه و خیابون.مطمینا زن با چادر باوقارتره مانتو اصلا وقار و متانت زن رو نشون نمیده..

      • بینام

        درسته کسی ک چادری هست با شخصیت و.... ولی کم نیستن افرادی ک مانتویی هستن و حجاب دارن مثل اونها هستن. من خودم چادری دیدم ک آرایش فجیح میکنه یا موهاش رو تیییز خیلی بالا میبنده یا ساپورت و شلوار 90 سانتی میپوشه ک قسمتی از پاش مشخصه یا مانتو خیلی کوتاه(بهتره بگم بلوز) میپوشه و جلوی چادرش هم کلا وله. مانتویی این مدلی هم دیدم. این جور آدما شخصیت بقیه رو پایین میارن و باعث بدنامی بقیه میشن.
        البته من چادری و مانتویی با پوشش و آرایش کامل و قابل تحسین هم دیدم.

      • hasan.h

        یحتمل شما(من یلدام شب دور از خورشید) تبعه ایران نیستید
        همانگونه که در کشورهای مختلف از پول های ملی شان فیلم با نگرش خاص ساخته می شود در ایران هم اینگونه فیلم ها ساخته می شود

      • جنا

        من یلدام،شب دور از خورشید....شماها غلط میکنین بخاین چادر از سر زنهای عفیفه بکشین گورتو از این مملکت گم کن که کردی

    • بدون نام

      صدا و سیما باید قبول کنه ، دهه 70 به سر اومده و مردم با صدها طرز فکر مختلف و البته مثبت و اخلاقی دارن کنار هم زندگی می کنن و دوره یک جور کاراکتر مثبت و یکجور کاراکتر منفی نوشتن که همشون هم از چهره قابل شناساییند تموم شده
      مثلا توی فیلم های دهه ما همه مو بورها آدم بدا بودن همه شهرام ، کامران ها بی ریشه بودن
      یا حتی یکسری اخلاقیات رو بعنوان واجبات القاء می کردن هر صاحبخونه که اجارشو می خواست ظالم بود ، هر طلبکاری پولشو می خواست همینطور
      الان خوشبختانه عقل ها سرجا اومده یه کم
      خوبی امروز اینه میشه پشت صحنه ها را هم دید
      :)

      پاسخ ها

      • م

        اشتباه نطر منفی دادم

      • بینام

        ایول داری. فکر کردن مث قدیمه. الان قدرت تفکرات مردم بالا رفته و خیلییی از حقایق رو می بینن.

    • بدون نام

      کدوم بازیگر چادر می پوشه که این یکی بپوشه؟؟؟ مگه نقش چادری بازی کنی باید تو دنیای واقعی هم چادری باشی؟؟؟؟

      خیلی مسخره است خودشونو کشتند بگن دختره متحول شد ال شد بل شد الان با دوتا عکس اسمشو از فصل دوم حذف می کنن.
      بیچاره چادر و چادریها که با این تبلیغات و فیلم های احمقانه چه دیدگاه بدی جامعه نسبت بهشون پیدا کرده.

      پاسخ ها

      • دخترچادری

        با خط آخر کامنتتون موافقم و امیدوارم خدا باعث و بانی هاشو لعنت کنه

      • محسن وات ؟؟

        اره دیگه دید مردم به حجاب عوض شده همشم کار این ماهواره است ... چرا ما خانم ها رو به چادر پوشیدن دعوت نکنیم ‌..

      • بدون نام

        مثل چرخنده به اینم پول و ماشین و خونه میدادن تا یه مدت چادری باشه تا آب از اسیاب بیفته و این سریال از یادها بره

      • بینام

        و چرا آقایون رو از هیزی و تجاوز و.... دور نکنیم...

    • بدون نام

      مهم نیست بابا حالا ی فیلمی پخش شده ی عمر بیاین راجع بهش حرف بزنین که چی حجاب داره یا نداره به ما چه خسته شدیم دیگه

    • بدون نام

      من از پنجم ابتدایی چیزی نزدیک به بیست سال پیش چادری شدم. البته هیچ کس زورم نکرد. اتفاقا پدر و مادرم مخالف بودند و می گفتند خیلی برات زوده و ممکنه وقتی می روی مدرسه زیر پات گیر کنه می خوری زمین و یا چرا می خواهی خودت رو مثل مامان بزرگ درست کنی و از این حرفها... من با فطرت کودکی خودم انتخاب کردم و تا الآن پای انتخابم موندم. من برای خدا چادر پوشیدم. به هیچ جا هم وصل نیستم. پارتی من خدا بوده و توسلم به امامان معصوم که واقعا در زندگی بدون اونها تنها هستم.
      اما چیزی که برای من توی همه ی این سالها ثابت شده و تجربه ام میگه که چادر حالا هر کسی هر چی دلش می خواد بگه اگر واقعا با خلوص نیت برای خدا سر کنی و نه برای عوامفریبی و ریا و همه ی سختی هاشو به جون بخری, خدا یه جاهایی دستتو می گیره که اصلا فکرشو نمی کردی. و آدم ها صرف نظر از هر مرام و مسلکی بهت احترام میذارند و خدا بهت عزت میده. البته داریم افرادی که چادر رو مضحکه کردند که اونها حسابشون جداست.
      اما در آخر اینکه تو این دنیایی که پر از رنگ و جذابیته چیزی که مثل خورشید کهنه و قدیمی نمیشه شرافته... شریف باشیم و آزاده در هر لباس و هر پوششی که هستیم.
      خانم ریحانه پارسا میتونستید مدتی صبر کنید و از نظر حرفه ای کار شما درست نبود. تو هیچ جای دنیا بازیگرها اینقدر زود زحمات خودشون و یه گروه رو هدر نمی دن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اتفاقا کارش درست بود؛ اگه میذاشت یه مدت بگذره مردم عکس العمل تندتری نشون میدادن و میگن گذاشت نقشهاش تو فیلمای بعدی رو بگیره بعد بی حجاب شه! در حالیکه این بنده خدا از همین اول راه اومده صادقانه میگه من رو با لیلای توی فیلم مقایسه نکنید چون من یه مدل دیگه ام. کارش قشنگ و صادقانست

      • بدون نام

        راستی دوست عزیز؛ آدم اگه درست زندگی کنه و کارهای خوبی بکنه خدا خیلی جاها دستش رو میگیره چه با حجاب باشه چه کاملا بدون حجاب؛ ربطی به چادر نداره

      • بدون نام

        کاملاً با نظرت موافقم،ضمن اینکه به هیچ عنوان نمیشه اسمشو بازیگر گذاشت بازیش اصلاً طبیعی
        نبود

      • بینام

        بدون نام 14:42 به خاطر خدا چادر سرت کردی یا خودت؟؟ من قصد توهین ندارم ولی هستن چادری هایی ک آدم خوبی نیستن و ازش سو استفاده میکنن. قبلا هم گفتم ظاهر اصلا مهم نیس مهم باطنه آدمه. خدا هم هوای بنده هاش رو همیشه داشته و داره.
        بدون نام 17:32 کاملا باهات موافقم. ربطی به چادر نداره.

      • محسن وات ؟؟

        اتفاقا ظاهر به باطن کاملا ربط داره ... چطور میشه ظاهر بی حجاب و بد حجاب باشه ولی باطن ادم نماز خون و با خدا و با دینی باشی .... ای بابا چرا ما داریم رو حرف امامانمون حرف میزنیم ... مگه ایشان نگفتند حجاب باید رعایت بشه و فرمودند که حجاب واقعی چیه (در کامنت های بالایی قرار دادم) چرا ما چشمامون رو همه چیز بستیم... اون دنیا باید جواب بدیم....

      • بدون نام

        ببین خانم شاید شما ادم خوبی باشی ولی من دخترای چادر ای دیدم تو دانشگاه که از کفتار هم پست تر بودن بخدا
        ظاهر چیزی رو ثابت نمیکنه آدما رو باید از رو اعمالشون شناخت

      • بدون نام

        احسنت کاربر1442 من زنان مانتویی بد زیاد دیدم ولی به مانتویی ها هیچ وقت توهین نمیکنم کاش با دیدن دوتا چادری بد به چادری ها تهمت نزنیم

      • بینام

        محسن خان منظور من این نبود ک ظاهر بدحجاب و بی حجاب باشه و باطن نماز خون و... مگه باطن آدم فقط به نماز خونی بستگی داره؟؟ هستن آدمای خداپرست و نمازخون و باحجابی ک ظاهر و باطن شون فرق داره. باطن اونها ریاکار و دروغگو و... هست.
        اما از اون طرف کسایی هستن ک بی حجابن یا حجابشون رو ب طور کامل رعایت نمیکنن ولی باطن اونها روراست و یکرنگ و پاکه.
        در ضمن اینم بگم هر کس اون جوری ک بخواد با خدای خودش ارتباط برقرار میکنه. و فقط از طریق نماز و دعا و... نیست.
        بدون نام 02:36 باهات موافقم.

      • بدون نام

        شرافت و انسانیت به پوشش نیست

      • بینام

        بدون نام 16:20
        احسنت

      • بدون نام

        و کاش با دیدن دو تا مانتویی بد مانتویی ها رو بد ندونیم و بهشون تهمت نزنیم.

    • بدون نام

      خوشحال شدم . کارگردان اگر از همون شمال یه چوب خشک پیدا کنه بهتر از این خانم بازی می کنه یعنی ذره ای احساس تو بازیش نبود.

    • بدون نام

      کاری به بدحجابی یا با حجاب بودنش ندارم فقط خواستم بگم واقعا بازیگر نچسب و افتضاحی هستی کلا عکس العملت که تو فیلم افتضاح بود صحنه های گریه اتو نگم که فاجعه بود تاسف برای تلویزیون که شما بازیگرشی

    • شیلان

      کاری به اینکه حجابش تو این عکس ها درسته یا غلط ندارم
      فقط خیلی زود خودشو گم کرد...خیلی زود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مساله به این سادگی رو قاطی میکنید؟
        خودشو گم کرده؟ طرف از اول همین مدلی بوده(که تو عکسا هست)‌؛ فقط یه مدت برای نقشش تو سریال چادری شده بوده. اون فقط یه نقش بوده؛ لطفا این مساله ساده رو بفهمید

      • بدون نام

        خودشو گم نکرد
        لقول دوستمون براتون نقش بازی کرد

      • بینام

        خودش رو گم کرد؟؟؟ چرا چرت و پرت میگید؟ از اول همین طوری بوده. در ضمن خیلی از بازیگرا همین جوری هستن یا شایدم بدتر. البته زندگی هر کسی به خودش ربط داره. خیلی از بازیگرا تو فیلما و سریالا چادری شدن و بیرون جور دیگه ای بودن. و یا حتی برعکسشم هست.

      • بدون نام

        کاربر بینام حرف نزنی کسی نمیگه لالی

      • بدون نام

        جوووون

      • بینام

        ببند بینیم بابا. به تو اصلا ربطی نداره. دوست دارم حرف میزنم. برترینها ی برنامه عمومیه و هرکس ک بخواد در اون نظرش رو میگه پس تو کار دیگران دخالت نکنید.

      • بدون نام

        بینام طرز حرف زدنت شخصیتت روکامل نشون میده پس دیگه حرفی نیست

      • بینام

        بابا با شخصیت....

      • بینام

        طرز حرف زدن جنابعالی رو هم مشاهده کردیم قبلا...

    • بدون نام

      اگه این بازیگره پس امثال مریلا زارعی و شهاب حسینی چی ان؟
      اگه اونا بازیگرن پس این پیزوری چی میگه این وسط؟؟؟
      با اون بیان و میمیک افتضاحش که غم و شادی و شوک و بی خیالیش همه یه شکل بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم.میخوان این بنده خدا رو به زور بازیگر کنن!!!هیچ چیزی لز بازیگری بلد نبود.

    • بدون نام

      زنان درکلاه پهلوی بدتر از این بوده عکسهای این بنده خدا اصلا بی حجاب نیست فقط بیش از اندازه خشکله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حجم از آرایشو اگه پیرزنم داشت جنیفر لوپز میشد
        زیبایی زمانی معنا داره که چهره طبیعی و بدون ارایش باشه

      • جواد

        بابا خیلی ندید بدید این چی بود!!!!

    • بدون نام

      چه خبرشه؟ کجا داره میره انقدر مالیده؟

    • بدون نام

      چقدر زشت شده. اون دختر با وقار صد برابر قشنگ تر بود

    • بدون نام

      من نه از چادری خوشم میاد نه از این تیپ های جلف و چندش که زن رو فقط در چیز جنسی بودن مختصر می کنند.در واقع درست که نگاه کنید فرهنگ پوشش حداکثری و آرایش حداکثری دو روی یک سکه هستند .زن باید آدمیزاد باشه .همین! البت که این دخترک الان در اوج هیجاناته و با نگاه مردم به خودش داره می میره از خوشی و به هر دری می زنه که مدت بیشتری تو چشم باشه!

      پاسخ ها

      • بینام

        فقط زن باید آدمیزاد باشه؟؟؟ پس مردا چی؟؟؟

      • محسن وات ؟؟

        چادر که خیلی خوبه...

    • بدون نام

      اصن از این لیلا پارسا خوشم نمیاد
      کجاش قشنگ بازی میکنه که چسبیدین بهش

    • مهدی

      خاک توسرش ...فردا بلا سرش میارن ..بعد میگه پشیمانم

      پاسخ ها

      • parisa.a

        بابا اینده نگر پروفسور

      • بدون نام

        او مای گاد بابا بییییخیااااال

    • بدون نام

      ۱۵:۲۶ ادما خودشون انتخاب میکنن که چجور لباس بپوشن
      ضمنا شایـــــــد اونا عذاب جهنم بکشن تو که قرار نیست به خاطر انها عذاب بکشی

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        پس نهی از منکر که واجب دینیه یعنی چی؟؟

      • بدون نام

        واااای چه ادمی هستی اقا من مسلمووون نیستم

      • بدون نام

        اونای که بدون حجاب تو خیابون میرن مسلمون نیستن حالا چی میگی محسن وات

    • لیلا

      برای بعضی ها واقعا متاسفم که فیلمو با واقعیت آدام اشتباه میگیرن ریحانه جان امید وارم بدرخشی عزیزم

      پاسخ ها

      • بینام

        ایول داری

    • مژگان

      حالا با حجابش که خیلی ناز تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا...چادر کلی عیب و ایراداشو پوشونده بود...بی چادر شکل احمقهاس...

    • بدون نام

      اینا هم یادگرفتن دورنگی و. ریارو

    • بدون نام

      شما ها واقعا صدا سیما میبینید!!!!

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        شما چی میبینید؟

      • بدون نام

        شما لازم نکرده نظر بدی مخسن وات

    • زهرا

      اهه چقدر بدم میاد ازین مدل بازیگرا همین که یه فیلم یا یه سریال بازی میکنن حس میکنن شاخن

    • Sana

      چرا آخه به تیپ و قیافه مردم گیر میدید همینطور که میگین فیلمه پس انتظار نداشته باشید هرکی تو فیلم هرکاری کرده تو زندگی واقعیش هم همینطور باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی به گیر نداره به میزان جنبه یه ادم مربوط میشه که این دختره ثابت کرد نداره...تا یه سریال بازی کرد پرید تو حوض نقاشی

    • Sana

      بد حجاب نبود که

    • مسیحا

      وای من از این دختره بدم میاد :(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور:)

      • بدون نام

        شکل عقب افتاده هاست

    • Saraaaa....سارااا

      باز ی نفر اومد ی درپیت بازی کرد و شددددد سوژه
      خاکککک

    • ۱۲۳

      خیلی هم عالی

    • بدون نام

      اصلا هم بدحجاب نیست،تیترت رو درست کن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا هیچ جاش معلوم نیست اصلا هم خودشو از ارایش خفه نکرده انگشتش هم گاز نزده تا سکسی به نظر بیاد....خلق را تقلیدشان بر باد داد

    • بدون نام

      کینه و عقده ای که از عنقا به دل دارید کاملا در متنتون مشخص بود!چرا؟!!!

    • فاطمه

      به نظرمن پدر این خانم باید جوابگوباشه که جلوی دخترشو نمیگیره ومهم ترازهمه قرارنیست هرکسی که بازیگر شد بی حجاب بشه وعفت وپاکدامنی خودش رو بذاره کنار درسته که همه بازیگر ها بی حجاب هستند اما خدا به هرکسی عقلی داده .هرزن بازیگری تا بازیگرشد که نباید حس ازادی وبی حیایی پیدا کنه تازه یه دختر 19ساله حق به نمایش گذاشتن عکس هاش رو توی رسانه نداره پس معلومه که پدر ومادرش ازاین کارش راضین که هیچ اقدامی نمیکنند.

    • فاطمه

      هردختری تا بازیگر شد بایداونقدر جنبه داشته باشه که حجاب روازسرش برنداره این جور ادم ها نشون میده که ایمانشون خیلی ضعیه تابه خاطر بازی توی یه فیلم حس ازادی پیدا کردن ودرکمال بی حیایی ظاهرشون رو به نمایش گذاشتن.

    • بدون نام

      خوب این کجاش بد حجاب بابا تورو خدا دیگه تمام کنی مگر با حجاب چه گلی به سرمان زدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه چقدر عقب افتاده ای که تعریف حجاب رو نمیدونی این یارو با کلاه و ارایش غلیظ تابلو بد حجاب نیست؟ اندکی تفکر لطفا

    • بدون نام

      نه با حجابش نه بی حجابش خوشگل نیست حالا هر عکسی دلش میخواد بذاره

    • شکرانه ۶۶

      به درک
      حالا مگه کی هست تحفه خانم تازه به دوران رسیده
      والا به خدا

    • بدون نام

      ببین جوونا رو با چیا سرگرم کردن ببینید رو سر چه چیزای بی ارزشی بحث میکنین اینا همش از بیکاریه خدا به دادمون برسه
      بالای ۲۰ میلیون نفر ادم بیکار تو کشور عزیز و اسلامیمون (ایران غرش شیران ایران.....)

    • بی نام

      اوووووووووووووق

    • بدون نام

      یکی رو بیارید نقش های چادری رو بازی کنه که خودش چادری باشه

    • بدون نام

      اصلا بی حجاب باشه به کسی چه ربطی داره اخه.یعنی فقط بلدیم تو هر سوراخی انگشت کنیم.فقط‌ بلدیم در مورد همدیگه اظهار نظر کنیم.نحوه زندگی شخصی به هیچ احدالناسی ربطی نداره

      پاسخ ها

      • بینام

        کاملا درسته

    • بدون نام

      اهان پس کل دنیا تو اتش جهنم میسوزن.فقط ما ایرانیا که حجاب داریم تو بهشتیم.چقد خوبیم ما اخه همه دنیا بد تشریف دارن فقط ما خوبیم.طرف نون نداره بده زن و بچش بخوره اینا دنبال اینن که حجاب و به زور بکنن تو کله مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انسان عزیز اگر دینی رو قبول کردی با عقلت با عملت باید بهش پایبند باشی.هر کس دینداره و به دینش عمل میکنه بهشتیه و بقیه عذاب میشن این عین عدالته و همه ی انسانهای جهان قبولش دارند از همه ی ادیان

      • بینام

        بدون نام 4:00 موافقم باهات.

      • بدون نام

        بدون نام 12:14 من دینی رو به انتخابو اختیار خودم قبول نکردم....

    • بدون نام

      همون کاری که رضا شاه کرد و به زور ملت بی حجاب کرد.اینا دارن به زور حجاب و میکنن تو کله ملت.همه چیتون زوریه .بهشت . جهنمتونم زوریه

      پاسخ ها

      • مادر عروس

        رضاخان با کتک مردمو مجبور به بیحجابی میکرد حتی زنان با حجاب مشهدو کشت. توی تاریخ موجوده. شما به این لباسای بدن نما که خانما میپوشند میگی حجاب بعدم میگی اجباریه؟لابد اگه اجباری نبود با لباس زیر میومدن بیرون.

      • بینام

        بدون نام موافقم باهات.
        مادر عروس مگ همه مث تو بی جنبن ک لخت بیان بیرون.

      • بینام

        اوه اشتب شد با لباس زیر...

    • بدون نام

      صحبت ازنادانی ماست

    • یه نفر

      خواهرا،برادرا،باهم دعوا نکنین.بی منطق جانب داری نکنین،چادری های عزیز با ارامش صحبت کنید،مخالفان گرامی کمی از جبهه گیری تون فاصله بگیرید، هر کس با هر عقیده ای حق داره از طرز تفکرش دفاع کنه.همیشه با ارامش حرف زدن و با پشتوانه منطق و اطلاعات قانع کننده اثرگذار تر بوده.به هم پریدن و برو بابا گفتن هیچ مشکلی رو حل نمیکنه.آرووووم!

    • فاطمه

      اخه واقعا همه شما کاربرهای محترم که میگید حجابش خوبه پس واقعا دلیل این عکسهای بی حجاب چیه؟هرادمی اگر اراده قوی داشته باشه وازخودش مطمئن باشه هیچ موقع تا این حد گمراه نمی شه واین طوری حس استقلال طلبی پیدا نمی کنه .من هیچ وقت نمیگم ادمی که نقش یه چادری رو بازی می کنه حتماشخصیت خودش هم چادری باشه پس حداقل اون طوری که خداوند توی قران گفته میتونه حجابش رو رعایت کنه .پس پدر ومادر این خانم همچنان موظف اند دخترشون رو کنترل کنند .پس ازهمین اوضاع این دختر19ساله معلومه که منتظر اون روزی بوده تا موقعیتی برایش پیش بیاد تا بتونه به راحتی حجاب رواز سرش برداره ویک سری حدومرز اسلام رو زیر پا بزاره. گرچه که گفتن این حرفها فایده ای نداره چون کسی که گمراه بشه دیگه گمراه شده وخداوند از اون بنده نا امید هست .این راهی که خانم ریحانه پارسا انتخاب کرده سرنوشتی جزء آلوده کردن خود به گناه نداره. پروردگارا همه انسانها را به راه راست هدایت کن وهیچ گاه بنده ای را به حال خویش رها مگذار.

    • بدون نام

      دنبال بهانه ميدگشتي عكساشو نشر بدي تا همه ببينن؟ خدا خيرت بده:)))))

    • ....

      ولی کلا این متن تون بیشتر از اینکه به ریحانه پارسا ربط داشته باشه ، در جهت انتقاد و تخریب حامد عنقا بوده نه چیز دیگه . در ضمن عنقا نویسنده قابلی هست اینو از سریال قلب یخی هم میشد فهمید

    • setare

      بالاخره شاید یه روز بفهمید نقش هایی که بازی میکنن هیچ ربطی به شخصیت و عقاید خودِ بازیگر نداره .
      خُب این کجاش بحث برانگیزه واقعا !

      پاسخ ها

      • بینام

        حالا هی بگو. اگ اینا فهمیدن.

    • بدون نام

      نمیدانم چطور بعضی ها میگویند ما براي دل خودمان اینگونه تیپ میزنیم بقیه چشم هایشان را ببندند...
      این ها
      بنده ی کدام خدایند؟
      باعث دعوای چند زن و شوهر شده اند؟
      پاروی خون کدام شهید گذاشته اند؟
      چطور؟
      بازهم میگویی، دلم پاک است!
      چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟
      بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندندنگاه نکنند؟
      عزیزم❗️
      جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست،

      من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم،
      همه غرق میشوند.
      ... تو حاضری ۹۹%علاقه عشقت برای تو باشه و ۱%اش ماله یکی دیگه ؟؟
      میدونی چیه که این یه درصد رو می سازه؟
      این پوشش اون خانومیه که ۱%علاقه عشقت تورو برده..
      اون خانم با پوشش نامناسب ش تونسته ۱% تو رو ماله خودش کنه...
      پس تو چرا؟؟
      تو دیگه چرا ۱%بقیه رو میبری؟؟


      انقدر
      در حق خودت ودیگران ظلم نکن....

    • فاطمه

      واقعا خیلی بده اینقد بد حجاب باشه ادم واقعا متاسفم

    • بدون نام

      چیزی هم هست!!!

    • بدون نام

      ما تو جامعه ای زندگی میکنیم که قانون اساسی بر اساس شرع اسلامه که باید تو جامعه هر خانمی حجاب داشته باشه ولی تو خونه خودش هر جور دوس داره لباس بپوشه ،، آزادی به لخت شدن نیست و اینکه ما هر جور جوس داریم لباس می پوشیم ،،، بعد به ای خاطر دین اسلام گفته زن باید حجاب داشته باشه که باعث تحریک جنسی مرد و ترویج فحشا در جامعه نشه ،، بعدش قرآن گفته دین اجباری نیست نه حجاب اجباری نیست اگه جایی سراغ دارین که به غیر این گفته آدرس بدین . اگه دوس داری دین داشته باش اگه هم نداری کافر بی دین باش

    • ملیکا

      اصلا بی حجاب نیست

    • باران پاییزی

      حالا الان مثلا بقیه شون حجاب دارن، فقط این نداره؟

      پاسخ ها

      • بینام

        بازم بگو. اگ فهمیدن.

    • یه نفر

      کتاب شهید ابراهیم هادی (سلام بر ابراهیم)کتاب قشنگیه.ازین مکان استفاده کردم چون خبر جنجالی توشه و مطمئنا بیننده زیاد داره.
      اگر جایی این کتابو دیدین شده یه داستانشم بخونین،حتما اینکارو بکنید.
      ممنون.

    • تانیا

      اونایی که خیلی نگران حجاب و نهی از منکرید تا حالا رفتید به فلان قاضی که بخاطر پول،حکم ناحق میکنه یا به خانوم ها پیشنهاد میده و بخاطر اینکار، تو شهر شناخته شدست، گیر بدین؟
      یا به رییس فلان نهاد که رفتار ناعادلانه داره؟
      نه نرفتید،چون واستون هزینه داره.چون به نفعتون نیست. چون درد شما دین نیست.
      تاحالا سیل عرق زیر روسری تو تابستون امونتون رو نبریده آقایون.دخالت تو مسائل خصوصی مردم نکنید
      انقد ریا کار نباشید

      پاسخ ها

      • بینام

        لایک

    • بدون نام

      آقای عنقا لیلا بسیار بی جنبه بود که بایک فیلم بازی کردن خودش گم کرد مثه اینک بعضی از آقایون بدشون نمیاد دختران ما بد حجاب باشن که میگن حجاب اختیاری

    • بدون نام

      آقای عنقا لیلا بسیار بی جنبه بود که بایک فیلم بازی کردن خودش گم کرد مثه اینک بعضی از آقایون بدشون نمیاد دختران ما بد حجاب باشن که میگن حجاب اختیاری

    • بدون نام

      میگم شما از آخرت اومدین که خیلی خوب تمام شکنجه ها رو به یاد دارین.این حرفارو از کجاتون میارین

    • بدون نام

      والا بهش لطف کردن که از سریال داغون حذفش کردن

    • بدون نام

      این پستا کجاش بد حجابه بابا الان تو کشور بدتر از اینا هس ی تار مو معلومه شما با اینم تحزیک میشین ب کجا داریم میریم ب جای گیر دادن ب چیزای مهم تر کشور میایم ب ی تار مو ی بازیگر گیر میدیدیم واقعا این ادعا شما اسلام نیس واقعا دین عوض کردین(کردن)

    • بدون نام

      چرا یکم فکر نمیکنید اگه این خدا واقعا بخشنده بزرگ وتره چرا باید بیاد ی شخص رو فقظ بخاطر معلوم بودن یکماز موش مجازات کنه اونجوری کل جهان باید مجازات بشن باید قبول کنیم خیلیا حجاب اسلامی رعایت نمیکنن ولی از خیلیای ک چادر میگذارن نماز میخونن پشیونی شون کبود ادم بهترین و خیلی های این ب ظاهر نماز خون ها کلی کسافت کاری کردن هیچ وقت از ظاهر فرد کسی رو قضاوت نکنین مثلا خانم ..... به خواهرران منصوریان گفته بود چادر بزارین بهتون خونه میدم ولی بعد ی مدتی اینکار نکرد یعنی این خانم لیاقت اون چادر داره واقعا خودش مسلمون میدونی خیلیامون ب ظاهر مسلمونیم

      پاسخ ها

      • بینام

        لایک

    • بدون نام

      چرا میخاین ادما رو بزور ب بهشت خودتون وارد کنین

    • نازنین

      پوشش و عقاید هر کس به خودش مربوطه ولا غیر

      پاسخ ها

      • بینام

        کاملا درسته

    • بدون نام

      خطاب به اونایی که میگن هر طور دلمون میخواد می پوشیم به کسی ربطی نداره : اولا شما غلط می کنید هر غلطی دلتون خواست بکنید ! ثانیا برید تو خونه های خودتون لخت مادر زاد بشید هر غلطی میخواید بکنید حق ندارید تو جامعه و تو خیابون و تو معرض دید عمومی از این غلطا بکنید ! یا برید کشور های خارجی آمریکا و اسرائیل اونجا بی بند و باری کنید اینقدر تا بترکید ایران جای این آدم ها و این غلط ها نیست !

      پاسخ ها

      • بینام

        اولا درست حرف بزن و احترام خودت رو نگهدار. دوما غلط رو تو میکنی ک به ما توهین میکنی. سوما مگ ما گفتیم میخوایم لخت مادر زاد بشیم همه ک مث تو نیستن.
        اره به همین راحتی بریم اسرائیل و آمریکا.....هع
        بی بند و بارم خودتی

    • بدون نام

      خدا رو شکر که دشمنان خودت و دشمنان اسلام رو از احمق ها قرار دادی ! واقعا چقدر احمق هستن اونایی که میگن دین اجباری نیست حجاب اجباری نیست پوشش آدم آزاده به خودش مربوطه ! خاک تو سر همچین آدمایی که ذره ای اعتقاد و ایمان و باور به خدا هم ندارن ! خدای همه یکی و همون خداییه که تو قرآن گفته و عمل به دستوراتش واجبه ! خدایی که شما ازش حرف می زنید در واقع همون شیطان و نفس اماره و پول و زن و شهوت هست که طبق روایات در آخر الزمان خدا و قبله ی مردم این ها میشه !

    • بدون نام

      از دشمنان خدا و دشمنان اسلام متنفر و بیزارم و آرزوی نابودی و هلاکت و عذاب عظیم و الیم و ابدی در دنیا و آخرت براشون دارم ! مرگ بر دشمنان خدا و دشمنان اسلام !

    • بدون نام

      یک حدیث هست از پیامبر ( ص ) درباره عذاب زنان بد حجاب و بی حجاب و بی بند و بار و فاحشه در جهنم برید بخونید تا بفهمید عاقبت مخالفت با حجاب و عفاف چیه !

    • بدون نام

      پشت سر هر دختر و زن بی حجاب یک پسر و مرد بی غیرت هست که خدا و پیامبر و فرشتگان هر دو را لعنت و نفرین کرده و به عذاب دردناک و خوار کننده جهنم وعده داده !

    • بدون نام

      روز قیامت معلوم خواهد شد که عاقبت و جایگاه کسانی که در دنیا با دین خدا و دستورات خدا و با حجاب مخالفت می کنند و سرپیچی و نافرمانی و گناه و معصیت و تمسخر آیات خدا می کنند و خدا و دین خدا و آیات و دستوراتش را فراموش می کنند چیست و کجا قرار دارد

    • بدون نام

      عاقبت زن بی حجاب و زناکار و مرد بی غیرت و زناکار آتش سوزان و عذاب دردناک و خوار کننده و ابدی جهنم خواهد بود

    • بدون نام

      تمام بی حجاب ها بی اعتقاد و بی بند و بار نیز هستند

    • بدون نام

      فقط هرزه ها بی حجاب هستند

    • بدون نام

      آرایشگرش هم مرد بوده ! متاسفم برای این همه بی غیرتی و بی ایمانی و بی بند و باری !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا من به عنوان یه مادر چادری با ادامه ایفای نقش این آدم معلوم الحال مخالفم

    • بدون نام

      همین‌دیگه.پول‌گرفته‌فیلم‌بازی‌کنه،اینجام‌پول‌گرفته‌بد‌حجاب‌بشه،پول.دیگه‌کاریش‌نمشه‌کرد‌و...

    • بی نام

      ای بابا همه بازیگرا همین جورین اینم بیچاره تازه اومده توشوت رفتارشونو یاد گرفته

    • من

      بنظر من هم کار خانم پارسا درست نیست.ایشون میتونستن بعد از چندی ک از سریال تموم شد مدل بشن نه الان ک بین زنان و دختران تاثیر گذاشته بودن با چادر.با اینکارش گفت کـ صرفا فقط نقشی رو ایفا کرده ک خودشم اعتقادی بهش نداره.

    • بدون نام

      یه کم ب خودمون بیایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ب خودتون بیاید شایه سازان

    • هیلدا

      به نظر من که عکس غیر مجازی منتشر نکرده راستی گردنه شون که پوشیدس خیلیم خوشگله از بازیگران دیگه که بهتر عکس میندازه

    • گل جان

      برترین ها!!!
      اکثر مثلا خبر هایی که میذاری مغرضانه ودر صدد کوباندن اسلام عزیز است.از محکوم کردن الهام چرخنده.تا بزرگداشت گلشیفته و هزاران متن بی سر وته دیگر.حالا پروژه مظلومیت ریحانه.بله این کاملا ضد اسلام است .این ر نگ عوض کردن ومنافق شدن است چون مردم آدمهای توی نقش را باور میکنند واز آنها الگو میگیرند.
      پس این خیانت به باور آدمهاست.
      بله ریحانه مقصر است چون به باور افراد ساده دل خیانت کرد.
      و اقعا او شبیه نقش نیست همه این را قبل از خودش فهمیدند!!

    • سارا

      ظاهرا بی ارتباط هم نیست که توی سریال پدر کاراکتر لیلا ،اصلاچنگی به دل نمیزنه،بلاخره باید ۵۰درصد شباهت بین خود فرد و نقشش وجود داشته باشه تا نقش برای بیننده به مرحله باور پذیری برسه، مساله عجیب اینه که چطور نقش یک ادم کاملا مذهبی و چادری رو،کسی میتونه ایفا کنه که عقاید و رفتار اجتماعی ش در واقعیت ۳۶۰درجه با نقشش تفاوتهای اساسی داره؟!جواب اینکه احتمالا واقعـــــــا بازیگره!!!!!البته هم در واقعیت و هم در سینما،...........ستایشی دیگر/ از نگاهی دیگر!!!!!!!!!........

    • ملیسا

      واقعا که متاسفم برای این جور آدم ها.مگه حجاب گردن و دست و پا هست؟حجاب این هست که تو باطن درست داشته و قلبت پاک باشه . نه این وقتی از خونه میخوای برای بیرون اول روسری سر بکنی .ریحانه جون خیلی دوست داااااارم

    • علی

      بگو آخه گیس بریده این چه تیپیه. ...فک میکنی با کلاسی ن فقط بازی فکر جوانان شدی خانم. ...البته بعضی جونان شهوت ران. ......متاسفم که انقدر بی ارزشی. ......ارزش و جایگاه زنان بیشتر از ایناس. .....آخه این خانوم آشغال چیه که الگو جوانان ما باشه. ..اصلا معلوم هست خانواده داره

    • بی نام

      سلام خوبیدهرکسی بخادچطوری زندگی کنه به کسی ربطی نداره اونجابایدخودش جواب بده ولی توی ایران بایداسلامی زندگی کرد

    • بدون نام

      اصلا به شما چه ربطی داره که پوشش مردم چجوریه؟؟شما سرتون تو کار خودتون باشه هرکی هر کاری میکنه مسئلول کارش خودشه و تو روز قیامت خودش باید جواب کارشو بده به ما که مربوط نمیشه که تو زندگی کسی دخالت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج