۷۷۷۷۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدیرعامل باشگاه نساجی:

صنیعی‌فر ارتباط خود با نساجی را قطع کرد

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با مالک باشگاه نساجی صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است.

فارس: علی امیری، مدیر عامل نساجی امشب در جمع خبرنگاران به‌دلیل غیبت صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در بازی امروز اشاره و اظهار کرد: مشکل صنیعی‌فر در هفته گذشته نبود جای نشستن در VIP نبود و این مسئله ناشی از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی بود.

وی افزود: تیم‌داری با هزینه شخصی بسیار مشکل است و اگر حمایت نشوند به مشکل می‌خورند؛ با شناختی که از صنیعی‌فر دارم، آدمی نیست که باری به هر جهت بخواهد تیم‌داری کند و بدهی برجای بگذارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد.

امیری با بیان اینکه با گران شدن و بالا رفتن قیمت دلار جذب و خرید بازیکن خارجی برای باشگاه بسیار سخت شده است، اضافه کرد: تیم‌داری در این وضعیت و با هزینه شخصی بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: حدادیان (شریک مالک باشگاه) و صنیعی‌فر (مالک باشگاه) با هم رفاقت دیرینه دارند ولی ۶۰ درصد سهام باشگاه متعلق به صنیعی‌فر و ۴۰ درصد آن مربوط به حدادیان و شرکت هواپیمایی وارش است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: با صنیعی‌فر صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است، چرا که فوتبال امروز درآمدزا نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج