۷۷۹۰۹۱
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

چینی: تاکنون در قهوه‌خانه‌ها مُطربی نکردم

مربی سابق آبی پوشان گفت: گویا رضا رجبی گذشته خودش را فراموش کرده که در باره گذشته من صحبت می کند.

ورزش سه: علی چینی در خصوص اظهارات رضا رجبی نسبت به خودش بیان داشت: رجبی با چه اعتماد به نفسی در باره گذشته صحبت می کند و از کسب و کار سابق من می گوید؟

وی بیان داشت: فروختن مرغ بریانی یک کسب و کار حلال است و من افتخار می کنم که برای گذراندن زندگی ام کار حلال کرده ام نه کار خلاف.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: رجبی می گوید من ده دقیقه بیشتر در استقلال بازی نکرده ام. همه صحبت هایش با همین منطق است. ایرادی هم ندارد شاید وقتی داشت دقایق حضور من در استقلال را حساب می کرد حواسش نبوده یا حالش خوب نبوده.

چینی گفت: خدا را شکر می کنم که بدترین آتویی که از من داشتی کسب و کار حلال بوده. ما مرغ می فروختیم نه خدای نکرده مواد. یا خدای ناکرده گذرم به فرودگاه مالزی نیفتاده و تا به حال در هیچ قهوه خانه ای مطربی نکردم.

وی افزود: از زمانی که چهارراه عباسی خاکی بود همه آبا و اجداد ما آنجا زندگی می کردند تا الان که خودم همانجا رفت و آمد دارم و هنوز اغلب اقوامم آنجا هستند، بزرگانی مثل رضا حسن زاده، رسول غنی زاده، ناصر عباسی، منصوریان، سردار ملاحی، منوچهر شفثتیان، قاسم حسنوی، جلال بیات و خیلی های دیگه بچه آن محل بودند اما تا جایی که یادم هست در آن محل فردی به اسم رضا رجبی زندگی نمی کرده. قضیه همان مثالی هست که خودت زدی و گفتی طرف را می برند کلانتری و یکی دیگه خودش را به او چسباند و گفت ما دو تا را کجا می بری.

چینی در پایان گفت: قصد جواب دادن به رجبی را نداشتم چون انسان عاقل به خاطر پشه ای که روی صورتش نشسته به خودش سیلی نمی زند. اما گفتم جواب این آقا را بدهم که مردم فکر نکنند همچین گذشته روشنی دارد و با این گذشته در خصوص گذشته دیگران صحبت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش.ص

      البته علی چینی در دیسکوهای دبی رقاصی می کرد که با مطربی در قهوه خانه فرق داره.

    • بدون نام

      چینی که برای کسیه بازی کرده ولی مثال جالبی زده ، این مثال در خیلی ها صدق میکنه مثل امیر ابادی که تلویزیون دعوتش کرده بود یقه بسته ! این رسم رو باور نمیکنید تلویزیون یاد داد که از خودتون نگید ...طرف اگه با تیپ خودش بیاد چه اشکالی داره؟ الان میثاقیان و فردوسی پور و خیابانی خودشون یقه شون باز هست مهمان باید ...رعایت کنه !! بد رسمی یاد دادید

    • بدون نام

      فوتبال ارزش این همه آبروریزی را نداره زندانیانی گذشته ای داره که هم خوب وهم بد که شاکله زندگی بشره مهم آینه که از خوب و بد زندگی به انسانی درست کار بدل بشیم وگر نه گذشته ها گذشته دلیلی بر خوب یا بد بودن انسان که به انسانیت رسیده نیست اندکی تامل در افکار فداکاری و گذشت زنگی را هو زیباتر میکنه وهم کینه را از دلها دور یا حق وبه امید انسانیت که امید وا رم سیاهی انسانیت همیشه چتری بزرگراه آسمان زیبای دل دریایی تمام ایران و ایرانی باشد

    • بدون نام

      برترینها ؛خیلی پستی دونفرو میندازی به جون هم

    • بدون نام

      چرا تو و روشن خفه خون نمیگیرید.آشغالای جیره خوار دوران حسن کچل تموم شد بفهمید.

    • حسین

      خاک تو ید جفتتون
      اه اه اه

    • بدون نام

      برادران بزرگوار
      ازشما دوتا پیشکسوت فوتبال که الگوی جوانان هستید بعیده این حرفا چیه که دارید به هم میگید

      می گید

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      شما دوتا دیگه نمی خواین تمومش کنید؟؟؟ آبروی هرچه پیشکسوته بردید .

    • بدون نام

      البته چینی یا یادش رفته یا نخواسته قضیه اخاذی رضارجبی در اکادمی استقلال رو بگه که برنامه "نود"چندسال پیش در این زمینه افشاگری کرد و دست رجبی را رو کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج