۷۹۶۰۳۶
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

افشانی: با شادی فراوان خداحافظی می‌کنم

شهردار تهران اعلام کرد که با شادی فراوان از مسئولیتم در شهرداری تهران خداحافظی می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران اعلام کرد که با شادی فراوان از مسئولیتم در شهرداری تهران خداحافظی می‌کنم.

محمدعلی افشانی ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۱ پرو ژه در شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه از روزی که مسئولیت امور در هر سمتی را بر عهده گرفتم، مبنای عملم قانون، رعایت حقوق انسان‌ها و تعامل منهای تحمیل بود، گفت: همیشه از همکارانم درخواست کردم که حداقل هفته‌ای یک بار حتی به صورت روخوانی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بخوانند تا در خصوص مسئولیت و تعهدشان به نکات زیادی پی ببرند.

وی با بیان اینکه من با شادی فراو ان از مسئولیتم در شهرداری خداحافظی می‌کنم، گفت: مبنای من قانون است اما اعضای شورای به اصرار درخواست کردند که تا روز پایان استعفا ندهم و بر سر عهد خود با آنها وفادار ماندم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که هوشمندسازی شهر تهران در حال جا افتادن است و آینده نویدبخش و روشنی را می‌بینم، گفت: معتقدم که باید پروژه‌های شهرداری بر اساس میزان تاثیرگذاری ارزیابی شود و دو هدف بهبود کیفیت مردم و ایجاد رضایتمندی را سرلوحه کار خود قرار دهم.

افشانی با بیان اینکه امروز اپلکیشین‌ها با هزینه کم در سطح شهر تهران فعال هستند و این در حالیست که میزان رضایتمندی مردم زیاد است، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است هر چند که تهران رتبه‌بندی خوبی در سطح دنیا ندارد اما شرایط ما رو به پیشرفت است و توانستیم در این مدت پنج ایستگاه مترو به طول شش کیلومتر را افتتاح کنیم و قرارمان این بود که تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر مترو با ۲۱ ایستگاه را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به انتشار اوراق ۷۰۰ میلیارد تومان برای خط هفت مترو افزود: مجوز انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز از بانک مرکزی اخذ شده است.

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از اپلیکیشن‌های موثری که مردم از آن راضی هستند، اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی است، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با استفاده از موبایل‌های خود نزدیک‌ترین دوچرخه را انتخاب کرده و هر کجا که مایل بودند دوچرخه را رها کنند و به صورت اتوماتیک نیز هزینه استفاده از دوچرخه کسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح اولین پل معلق کابلی در تهران هستیم، گفت: این پل معلق بر روی پارک نهج‌البلاغه ایجاد شده است و باید بگویم که چندین سال قبل خانه‌مان نزدیک این منطقه بود و من به پایین دره در محدوده فرحزاد که حالا بخشی از آن به بوستان نهج‌البلاغه تبدیل شده رفتم و در انتهای دره تعدادی معتاد دیدم که در حال فروش و مصرف مواد مخدر بودند که آنها به من حمله کرده و من هم از آنجا فرار کردم اما حالا می‌بینیم که این دره به یک بوستان زیبا تبدیل شده است و این مسئله جای خوشحالی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شادی رو فراموش کن در این مدت شهردار بودن چه کردی??????

    • بدون نام

      آره تو خوبی،والا تا همین چند روز پیش تقلا و زور میزدی که سر جات بمونی،ولی خوشبختانه زورت نرسید و رفتنی شدی،ما هم شریک شادی هاتیم،خوش گذشت

    • بی نام

      تو که چن روز پیش گفته بودی به هیچ وجه استعفا نمیدم چرا پشیمون شدی؟ پشیمونی سودی نداره آخه مگه دست خودته که اون حرفو زدی؟

    • حمید

      ما از رفتن تو خوشحالتریم !!!

    • کاردوک

      اره از لشکرکشیت به مجلس قبل از رأی گیری معلوم بود.
      خدا فقط بهمون کمک کنه تا وقتی که دوره این دولت و مجلس و شورا تموم میشه بیشتر از این به سرمون نیاد و چیزی از شهر و کشورمون باقی بمونه که بخوایم بسازیمش

    • محمدمهدی عسکری

      با خوشحالی فراوان میگیم برو انشالله که دیگه برنگردی.دست راستت زیر سر روحانی و آخوندی.

    • بدون نام

      شرت کم

    • بدون نام

      هوشمند سازی باعث افتخاره بدون اینکه بدونی این شهر تهرانه همه چیز ش عالی بود فقط مانده بود هوشمند سازی..ولی یکبار باخودت خلوت کردی که کدام خیابان کدام محل پارک کدام ماشین های ساخت وطنی به این هوشمندی نیاز داشت شایدم جریمه های که دراینده نصیب مردم خواهد شد گروه ضعیفی كه ماشین دارند ولی نباید درشهر باشند هرکی سرکار می‌آید یه سنگی جلوی پای مردم می‌اندازند

    • بدون نام

      این پول ۶ ماه پیش افتتاح شده بود و از ملت پول ورودی می .گرفتند

    • بدون نام

      بعد شادی حتما برو لالاکن خسته نباشی دلاور!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج