۷۹۷۷۱۲
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: اوسیانو در هر کشور دیگری دیپورت می‌شد

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد کمک مربی تیم ملی اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال باید تصمیم جدی در خصوص رفتار او داشته باشد.

ورزش سه: حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد و رفتار غیرحرفه‌ای اوسیانو کروز در پایان دیدار مقابل ترینیداد و توباگو و درگیری در میسکدزون استادیوم آزادی گفت: متاسفانه فدراسیون به قدری به کی‌روش و دستیارانش اختیار داده است که دیگر از کنترل خارج شده‌اند و هر رفتاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. روزی که به پیشکسوت فوتبال ایران توهین شد اگر برخورد مناسب را انجام می‌دادند یک فرد درجه ۴ در کادرفنی نمی‌آمد با یک خبرنگار آنطور برخورد کند.

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال به ایلنا گفته: این اتفاق در هر کشور دیگری می‌افتاد خیلی سریع او را می‌خواستند و با او حساب و کتاب انجام می‌دادند و دیپورتش می‌کردند تا به کشور خودش برگردد ولی متاسفانه در کشور ما برخوردی انجام نمی‌شود چون این آقا به قدری قدرت گرفته است که دیگر فدراسیون هم نمی‌تواند از او مطالبه‌ای داشته باشد.

حمید درخشان در واکنش به این موضوع که اکنون با کشیدن بحث استقلال و پرسپولیس در تیم ملی شکاف بزرگی شکل گرفته گفت: اینجا بحث ملی است و اینکه یک خارجی در کشور ما به هموطن ما آشکارا توهین می‌کند و من نمی‌دانم در این مورد بحث استقلال و پرسپولیس کجای کار است. هرکسی در هرجایی چنین برخوردی انجام دهد مشکل دارد و باید با او برخورد شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با تبریک ادامه حضور مهدی تاج در راس فدراسیون از او خواست توجه و دیسیپلین بیشتری در کار خود داشته باشد: تاج که حالا به هرشکل در فدراسیون ماندنی شده و برایش آرزوی موفقیت دارم ولی نباید اجازه دهد یک فرد خارجی که هیچ بار فنی هم برای فوتبال ما نداشته اینطور وقیحانه توهین کند و هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. امیدوارم یک بار هم که شده برخورد جدی ببینیم.

درخشان در پایان انتقادات خود را متوجه تدارک و آماده سازی تیم ملی و حریفان تدارکاتی این تیم کرد و گفت: متاسفانه این بازی هیچ فایده‌ای برای ما نداشت و مثل همه بازی‌های تدارکاتی دیگری که تا امروز داشتیم با دعوت از یک تیم ضعیف فقط آمار بردهایمان را بالا بردیم تا در رنکینگ به سودمان شود. این بازی هیچ بار فنی نداشت و فقط یک پولی بود که دور ریختیم و مثل همیشه حریفی را دعوت کردیم که آمد از ما فوتبال یاد گرفت و رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا ولش کنید
      تو این شرایط برای تیم ملی جو ایجاد نکنید

    • بدون نام

      نه بابا ولش کنید
      تو این شرایط برای تیم ملی جو ایجاد نکنید

    • mehrdad

      خفه شو بابا.درخشان حسن روشن مایلی کهن میناوند مرفاوی پنجعلی و چند نفر دیگه فقط منتظر یه تیم یا یه نفر سوتی بد طرفو نابود کنن با انتقادای الکی.حالا اگه همون فرد یا تیم افتخار کسب کنن لال لالن.یه گوشه نشستن یکی سوتی بده الکی بش انتقاد کنت.اخه نه این که خورشون هیچ گوهی نیستن فقط بلدن زر زر الکی کنن.بتمرکید سرجاتون بابا

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        مث اینکه فقط تربیتت کردن چرت پرت وشرووربگی

    • بدون نام

      آقای به اصطلاح پیشکسوت! از اخراج کیروش و دار و دسته ش هیچی گیر تو نمیاد. تو ذخیره مرده ی مربی تیم ملی هم نمیشی

    • بدون نام

      دمت گرم عین واقعیت را گفتی . متاسفانه احساسات رنگی و دو دستگی باعث شده که حقایق را مخفی کنیم و بخاطر تعلقات رنگی به دفاع از نا حق میپردازیم . این مسئله در کشور ما در تمام مسایل نمابان است

    • بدون نام

      جالبه‌هرچی‌آدم‌پرونده‌دارونچسپه‌درموردجناب‌کیروش‌ودستیاراش‌نظرمیدن.برای‌انسانهای‌فهیم‌مشخصه‌که‌ازروی‌حقارت‌وحسادتشونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان توخیلی فهیمی؟؟

    • MEHDI.S

      زلاتکو ایوانکوویچ هم تو هر کشوری بود دیپورت می شد چون با پارتی داداشش اومد تو تیم.(جواب های هوی است)

    • بدون نام

      تیم پیدا کردی عشق تیم

    • مرتضی

      واقعا جای تاسف داره ،واقعا!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج