۸۱۵۵۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

شایعه غیر مجاز شدن یراحی به خاطر «پاره سنگ»

موزیک ویدئو و شعر «پاره سنگ» مهدی یراحی که چندی پیش منتشر شده، غیرمجاز است.

برترین ها: مهدی یراحی، خواننده ای که اخیرا موزیک ویدئوی جدید و اعتراضی خود با نام «پاره سنگ» را منتشر کرده است، از طرف برخی رسانه ها و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی هنری مورد انتقاد قرار گرفته و شایعه هایی درباره ممنوع الفعالیت شدن یراحی به دلیل این ویدئو کلیپ و همچنین پوشیدن لباس کارگران گروه ملی در حمایت از مردم اهواز در کنسرت ۶ دی ماه خود مطرح شده است. یراحی از جمله خواننده هایی است که همیشه نسبت به اتفاقات جامعه با هنر موسیقی خود واکنش نشان داده است.

شایعه غیر مجاز شدن یراحی به خاطر «پاره سنگ»

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت:

ویدیو منتشر شده از «پاره سنگ» در فضای مجازی ذهن بسیاری از کاربران را با توجه به تصاویر خاکستری و متن ترانه توهین آمیز درگیر کرده و برخی‌ها در صفحات خود از انتشار جدیدترین آهنگ مهدی یراحی انتقاد کردند.

مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این کلیپ منتشر شده، اظهار کرد: کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» در فضای مجازی با کلیپی که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داده، مغایرت دارد و تحریف شده است.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که برای درخواست مجوز ارائه شده است. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» آن چیزی نیست که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن مجوز داده و غیرمجاز است.

شایعه غیر مجاز شدن یراحی به خاطر «پاره سنگ»

فروغی با بیان اینکه این موسسه تعلیق شده، افزود: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن موسسه‌ای که این کلیپ را منتشر کرده برخورد خواهد کرد و آن‌ها را به دفتر موسیقی احضار می‌کنیم تا توضیحات لازم را به ما بدهند و بعد از آن برای ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

همچنین مدیر روابط عمومی معاونت هنری درباره ادامه فعالیت مهدی یراحی خواننده این اثر تصریح کرد: چون درخواست کننده کلیپ «پاره سنگ» موسسه است، دفتر موسیقی با موسسه وارد گفتگو می‌شود و تذکرات لازم را به آن‌ها می‌دهد و پس از آن، برای ادامه روند فعالیت آن‌ها تصمیم می‌گیرد.

همچنین بنابه پیگیری های وب سایت «موسیقی ما» برای اطلاع بیشتر از ابعاد این اتفاق تماسی با مدیر موسسه «جام سبز» داشت. «فرهاد گوی‌آبادی» درباره این اتفاق فقط به توضیح کوتاهی بسنده کرد و گفت: «در حال حاضر در این زمینه اظهار نظری انجام نمی‌دهیم و روز شنبه با مسئولین محترم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه خواهیم داشت. اما فکر نمی‌کنیم کاری که اکنون منتشر شده است از لحاظ کلام و محتوا مشکل خاصی داشته باشد و حتماً درباره جزئیات این اتفاقات با مسئولین محترم وزارت ارشاد گفتگو می‌کنیم.»

مجید فروغی،با بیان اینکه در حال بررسی موضوع هستیم، ممنوعیت فعالیت یراحی را رد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چیزی که اینجا حقیقت را بگه مجوز نداره! بسیار هم عالی بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای چاووشی هم از این شایعات ساختید.چرا شایعه پراکتی میکنی؟ که یه مشت غرغرو ناله کنند و روضه بخونند؟

      • بدون نام

        هر کاری میکنه یخش نگرفته زده به سیم آخر

      • تینلطتکطنطمازگرطتلزگرارگرطنابموطحبپتزحلطجلطجطملطم

        شایعه پراکنی می کنن چون یه مشت مزدور پستن. خبرنگارای درباری که عین سک فقط برا صاحب شون واق واق می کنن از این جایزه بگیرها هیچ توقعی نباید داشت.

    • سانسور بی سانسور

      تو این کشور کسی حق نداره حرف حساب و حق بزنه
      وفقط باید چیزایی بگه که اقایون خوششون بیاد!!!

    • بدون نام

      بعدازسالها یکنفر جرأت کرد واقعیت جامعه کنونی ماراباشعروموسیقی به تصویربکشد، حقیقت تلخ است نه توهین، روزنامه جوان درباری..

    • بدون نام

      اتفاقا متنش درسته. واقعا سوال ما هم این است که چرا جنگ اینقدر طول کشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اول برو مفهوم جنگ و مشتقاتش رو درک کن بعد ادعایی مطرح کن. کسانی که هیچ زحمتی به خودشون ندادن بیشتر از همه مدعی هستن.

    • بدون نام

      باشگاه ناجوان با یه هم صدایی ، مردم ناراحت شدن؟ تلویزیون نشان داد کارگران خوشحال بودند که مشغول بکار شدن و شایدم همین هم صدایی باعث برگشت و رسیدن مواد به خط تولید شده .تلویزیون زده رو دست.....

    • بدون نام

      اتفاقا کاملا متنش حقیقت خالص بود

    • مهدی

      باید با چنین ترانه هایی برخورد شود و برای جامعه روشنگری شود که اگر شهدا و مقاومت نبود العان اسم خرمشهر محمره بود نباید برای بدست اوردن پول هر ترانه ای را خواند

    • z

      بازوبند نازی؟!!!این سنگ مردم نیست که به سینه میزنید حضرات سلبریتی طور، این سنگیه که دشمن دستتون داده، مواظب باشید تاریخ مهر خیانت به پیشونتون نزنه.

    • z

      متاسفانه بعضی از ما هم عادت کردیم تا یکی میزنم تو گوش عقاید و ارزشهامون، فوری طرف دیگه صورتمون رو هم برگردانیم طرفش، بگیم، بزن که خوب زدی.!!

    • بدون نام

      مثل اینکه تو این کشور سرنوشت حرف حق بزنه جوابش این میشه واقعا چرا جنگ اینهمه طول کشید و اینکه چرا خرابی های جنگ هنوز درست نشده و ضمنا چرا حمایت یه نفر از چند تا کارگر از دیدگاه مسؤلین بد میشه واقعا برای مسؤلین باید تاسف خورد

    • بدون نام

      یاد ان داستان افتادم که یک خیاط زرنگ لباسی برای پادشاه می خواست بدوز وپادشاه گفت ادمهای احمق ان را نمی بینند ودرحالی که هیچ لباسی ندوخته بود لباس خیالی به تن پادشاه انداخت ودرحالی که پادشاه لخت بود همه به به چهه چهه می کردند حالا شده حکایت ما

    • یاسر اهوازی

      کسی که در خوزستان باشه میفهمه متن و تصویر این آهنگ رو
      خصوصا جایی که یه نفر داره خودش رو آتیش میزنه و بقیه دارن فیلم میگیرن، یادآور ده ها نفری هست که خودشون رو به خاطر فقر و نداری وسط خیابونای اهواز خودشون رو آتش شدند
      چه زیبا، جنگ خوزستانی ها با بی آبی و ریزگردها به تصویر کشیده
      دمت گرم جنوبی
      صدایمان بودی، صدایت می شویم

    • بدون نام

      تو آخرین شهید این سرزمینی با بازوبند هیتلر؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج