۸۱۸۱۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نگاهی به اهداف در دسترس رونالدو در سال ۲۰۱۹

کریس رونالدو هدف های ویژه ای برای سال ۲۰۱۹ دارد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، کریس رونالدو فوق ستاره پرتغال و یوونتوس دلایل ویژه ای برای شروع سال ۲۰۱۹ در بهترین حالت دارد. او قادر است رکوردهایی را در نیمه دوم فصل ۱۹-۲۰۱۸ به نام خود ثبت کند که پیش از این هیچ بازیکنی به آن ها دست نیافته است.

از دست رفتن توپ طلای ۲۰۱۸ و شکست در رقابت با لوکا مودریچ برای رونالدو یک ناکامی محسوب می‌شد اما از دست دادن این جایزه، عطش او را برای کسب جوایز بیشتر با تیم جدیدش بیشتر کرده است. در نیمه دوم فصل ۱۹-۲۰۱۸ رونالدو چندین هدف خواهد داشت که با دستیابی به آن ها، به راحتی می‌تواند نام خود را به عنوان یکی از برترین های تاریخ فوتبال ثبت کند.

رونالدو می‌تواند به نخستین بازیکنی تبدیل شود که در ۳ لیگ از ۵ لیگ معتبر اروپایی (لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، سری آ ایتالیا و لیگ یک فرانسه) آقای گل می‌شود. رونالدو پیش از این در منچستریونایتد (۰۸-۲۰۰۷) و رئال مادرید (۱۱-۲۰۱۰، ۱۴-۲۰۱۳ و ۱۵-۲۰۱۴) آقای گلی در لیگ برتر و لالیگا را تجربه کرده است؛ دستاوردهایی که برای او ۴ کقش طلای اروپا را هم به همراه داشت.

نگاهی به اهداف در دسترس رونالدو در سال ۲۰۱۹

CR7 اکنون با 14 گل، بالاتر از کریشتوف پیاتک 13 گله و فابیو کوالیارلای 12 گله صدرنشین جدول گلزنان سری آ است. تا به امروز و در کنار رونالدو، بازیکنانی نظیر ادین ژکو، زلاتان ابراهیموویچ، ادبنسون کاوانی، لوکا تونی، کریستین ویری و لوئیس سوارز موفق به آقای گلی در 2 لیگ از 5 لیگ معتبر اروپایی شده اند و رونالدو در صورت ادامه روند کنونی با یوونتوس، از تمامی این نام ها پیشی خواهد گرفت.

اگر رونالدو در پایان فصل کاپوکانونیره (عنوان آقای گل سری آ) شود و به همراه یوونتوس نیز فاتح اسکودتو لقب گیرد (اتفاقی که با توجه به فاصله 9 امتیازی یووه با ناپولی کاملا در دسترس است) او به نخستین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در اولین فصل حضور در سری آ، هم قهرمانی و هم آقای گلی را جشن می‌گیرد. تنها یک نگاه به همه مهاجمان نامدار تاریخ سری آ کافی است تا ارزش این دستاورد را بیش از پیش احساس کنیم.

در لیگ قهرمانان هم رونالدو و یوونتوس کارهایی برای انجام دادن دارند. بانوی پیر از فصل 96-1995 به قهرمانی اروپا نرسیده و در این سال ها، طعم شکست تلخ در 5 فینال را تجربه کرده است؛ این در حالی است که رونالدو به همراه منچستریونایتد و رئال مادرید 5 بار (در سال های 2008، 2014، 2016، 2017 و 2018) این جام را بالای سر برده است.

قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل 19-2018 هم یوونتوس را از شر طلسم فینال ها نجات می‌دهد و هم رونالدو را به دومین بازیکن تاریخ تبدیل می‌کند که 6 بار لیگ قهرمانان/جام باشگاه های اروپا را بالای سر برده است. رونالدو با این قهرمانی احتمالی، در کنار پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

او همچنین در صورت کسب این قهرمانی، بعد از کلارنس سیدورف به دومین بازیکن تاریخ تبدیل می‌شود که به همراه 3 تیم مختلف قهرمانی اروپا را تجربه می‌کند. سیدورف این دستاورد را به همراه آژاکس، رئال مادرید و میلان کسب کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج