۸۲۳۰۳۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

لاریجانی: می‌خواهند دل مردم را خالی کنند

لاریجانی با اشاره به اینکه شیطنت رسانه های خارجی به این علت است که دل مردم را خالی کنند اما موفق نمی شوند، تصریح کرد: ملت ما آگاه و آبدیده بوده و تجربه بسیاری در شرایط سخت داشته و در همین شرایط دستاوردهایی داشته اند؛ ان‌شاءالله خداوند کمک می کند در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، از ایشان مدد بگیریم تا شاهد یک راهپیمایی پرشکوه باشیم.

خبرآنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در مرحله ای است که دشمن نسبت به آن حیله گری می کند و به دلیل اهمیت آن به دنبال دسیسه هستند تا وزن انقلاب را کاهش دهند و بسترهایی نیز وجود دارد؛ امروز انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود رسیده و بسیاری از افرادی که ۵۰ سال هم دارند خیلی خوب انقلاب را لمس نکرده اند.

وی در ادامه لمس حوادث انقلاب را غیر از خواندن روایت آن دانست و افزود: گاهی کم کاری در اینکه چگونه با هنرمندی مسائل انقلاب گفته شود، ضمیمه شد و از سوی دیگر برخی مصالح و حقایق در دعواهای سیاسی داخل کشور عملا ذبح شد و به جای اینکه همه گروه ها روی منافع ملی کشور بایستند و عظمت آن را بیان کنند، مسائل تاکتیکی خُرد را آنقدر در حوادث مختلف جلوه گر کردند که عظمت کارهای بزرگ دیده نشد.

لاریجانی در ادامه با بیان اینکه برخی اظهارات دشمن بسیار عوامانه است، عنوان کرد: آنها به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی به این دوره ها نیز نرسد و دسیسه ها کرده و می کنند؛ آنها عملیات روانی دارند و از ظرفیت های مختلف استفاده می کنند تا این حادثه بزرگ در ذهن داخلی و خارجی دریافت نشود.

رئیس قوه مقننه در ادامه با تأکید بر اینکه باید بدانیم روی چه موضوعاتی تمرکز کنیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی حکومت فاسد را کنار زد و یک حکومت مردمی سرکار آورد که دستاورد کوچکی نیست چرا که خیلی از کشورها هنوز در این شرایط دست و پا می زنند اما ملت ایران یک حکومت دیکتاتوری را کنار زد و همه بخش های کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی گیری مردم اداره می شود؛ از رهبری معظم انقلاب که از منظر مجلس خبرگان به واسطه رأی مردم برگزیده می شود تا رئیس جمهور و نمایندگان مجلس که با رأی مستقیم مردم روی کار آمده اند؛ از این رو دموکراسی و مردمسالاری در کشورمان مسأله کوچکی نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که رژیم گذشته با کودتا روی کار آمد و علاوه بر اینکه سازمان های امنیتی مردم را به صلابه کشیدند، ساواک و زندان های مخوف آنها به وجود آمد اما هنگام انقلاب این وضعیت به شکل حکومت مردمی درآمد؛ خاطراتی هم وجود دارد؛ خاطرات علم که فردی نزدیک شاه بود در مقاطع مختلف رذالت های کشورهایی مثل انگلیس را روایت می کند که چگونه سفیر انگلیس یا آمریکا به کشورمان می آمدند و به شاه دستور می دادند چه معاملاتی کرده و چگونه حکومت داری کند؛ از این رو انقلاب اسلامی مسأله کوچکی نیست، یک تغییر هویت و تغییر باور است که رادیو و تلویزیون باید روی آن کار کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه شیطنت رسانه های خارجی به این علت است که دل مردم را خالی کنند اما موفق نمی شوند، تصریح کرد: ملت ما آگاه و آبدیده بوده و تجربه بسیاری در شرایط سخت داشته و در همین شرایط دستاوردهایی داشته اند؛ ان‌شاءالله خداوند کمک می کند در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، از ایشان مدد بگیریم تا شاهد یک راهپیمایی پرشکوه باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که دل مردم را خودتون خون کردین

    • فقط خدا

      صف مرغ.گوشت.موبایل.بدبختی....اینا تو کدوم کشوره
      شما دارین دل مردمو خالی میکنید نه اونا

    • بدون نام

      هروقت مثل مردم عادی زندگی کردید مثل مستمر بگیران حقوق گرفتید مردم شما ها را باور می کرد ولی نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج