۸۳۹۴۰۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

رادیو گوش کنید تا در نوروز کمتر تصادف کنید

در پی موفقیت پویش ملی ۳۰- ۶۰ برای کاهش سوانح جاده‌ای در ایام نوروز که با مشارکت رسانه ملی و رادیو اجرا شد، در نوروز ۹۸ نیز رادیو با مسافران نوروزی همراه است تا سهمی در کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

جوان آنلاین: حمید شاه‌آبادی در آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث با محوریت پویش ملی ۳۰- ۶۰ با اشاره به شنیدن خبر کشته شدن ۱۷هزار نفر در سال قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، گفت: پویش ملی ۳۰- ۶۰ امسال قصد دارد تا یک مسئله بزرگ و عظیم را در قالب موضوعات محدود و متمایز مورد بررسی و فرهنگ‌سازی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه توجه به محدوده ۳۰ کیلومتری مقاصد سفر می‌تواند گام بزرگی را در راستای کاهش آمار تلفات رانندگی بردارد، افزود: در حال حاضر با توجه به گسترش تعداد خودرو‌ها و سیستم‌های حمل و نقل در کشور و ایجاد نیاز‌های جدید، دستیابی به آمار تلفات امروز در حوادث رانندگی می‌تواند نقطه خوبی برای کشور باشد، در حالی که تمامی فعالیت‌های موجود در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و رو به پیشرفت باشند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان‌سازی مهم‌ترین کار رسانه‌هاست، اظهار داشت: امید است پویش ملی ۳۰- ۶۰ به اندازه کافی و مطلوب تمرکز و توجه مردم را به موضوع حوادث جاده‌ای جلب کند، چراکه توجه مردم به این موضوع باعث می‌شود تا مطالبه‌های بهتر و بیشتری از مسئولان شکل بگیرد.

دکتر حمید شاه آبادی در ادامه تأکید داشت: تا زمانی که یک موضوع به دغدغه ملی مبدل نشود و از سوی مردم مورد مطالبه قرار نگیرد، کاری از کار پیش نخواهد رفت.

معاون صدا افزود: شایسته است که هنرمندان و شخصیت‌های صاحب نفوذ در کشور در حوزه حوادث ترافیکی و ایجاد گفتمان‌های مختلف فعالیت‌های متعدد و مؤثری را انجام دهند.

وی در خصوص دومین دوره جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث با محوریت پویش ملی ۳۰ - ۶۰ توضیح داد: دومین دوره از این جشنواره تمرکز خود را فقط به حوادث واقع شده در ۳۰ کیلومتری مقاصد شهر‌ها معطوف کرده است و سعی دارد با گفتمان‌سازی این موضوع را به یک دغدغه ملی تبدیل کند.

حمید شاه‌آبادی با اشاره به حضور هفت استان کشور در نخستین فعالیت‌های ایستگاه‌های سلامت در سطح کشور، توضیح داد: امید است مرحله آغازین ایستگاه‌های سلامت در نوروز ۹۸ مسافران را به توقف و استراحت و ادامه سفر تشویق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      شما ربط تیتر و متن رو فهمیدید ؟؟؟؟. واقعا که !!!!

    • بدون نام

      البته در ماشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج