۸۴۱۶۹۸
۷ نظر
۵۱۱۴
۷ نظر
۵۱۱۴
پ

کشف جسد سوخته مرد بازاری در جنگل

مزمان با کشف پیکر نیم سوخته یک مرد در اعماق منطقه جنگلی بلیران دشت سر آمل راز ناپدید شدن یک هفته‌ای مرد پرده فروش فاش شد.

روزنامه ایران: همزمان با کشف پیکر نیم سوخته یک مرد در اعماق منطقه جنگلی بلیران دشت سر آمل راز ناپدید شدن یک هفته‌ای مرد پرده فروش فاش شد.

بنا بر این گزارش، عصر روز یکشنبه یکی از ساکنان منطقه که برای تفریح به جنگل‌های اطراف شهرستان آمل رفته بود با دیدن جسد سوخته یک مرد وحشتزده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

دقایقی بعد از این تماس تلفنی بود که تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان آمل که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان ماجرا قرار گرفته بودند بسرعت خود را به منطقه مورد نظر رساندند.در نخستین مرحله از بررسی‌های پلیس مشخص شد که قربانی حادثه توسط فرد یا افراد ناشناسی به این نقطه منتقل و سپس به آتش کشیده شده است.در حالی که هیچ مدرک هویتی همراه جسد نبود بازپرس جنایی دستور انتقال آن به پزشکی قانونی را برای شناسایی هویتش صادر کرد. از سوی دیگر پلیس جنایی آمل نیز تجسس در میان افراد ناپدید شده را در دستور کاری خود قرار داد.

بدین ترتیب بود که در میان افراد ناپدید شده به مشخصات یک مرد بازاری رسیدند که از یک هفته قبل خبر ناپدید شدنش در آگاهی به ثبت رسیده بود از آنجا که مشخصات وی با قربانی حادثه شباهت زیادی داشت بلافاصله از خانواده مرد پرده فروش خواستند تا برای تعیین هویت جسد پیدا شده به پزشکی قانونی مراجعه کنند. آنها نیز به محض مشاهده جسد دریافتند وی همان مرتضی - مرد گمشده - است. پس از شناسایی هویت جسد به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آمل تحقیقات جنایی ادامه یافت.

پیچیدگی این پرونده هنگامی بیشتر شد که پزشکان قانونی پس از بررسی‌های تخصصی و کاووش‌های علمی روی جسد اعلام کردند که قربانی حادثه با اصابت ضربات کارد از پا درآمده و سپس او را آتش زده‌اند.در ادامه همین بررسی‌ها بود که پلیس متوجه شد مرد جوان یکی از کاسبان خوشنام در بازار آمل و در میان همکارانش بوده است.با توجه به اطلاعات به‌دست آمده و سرنخ‌هایی که پلیس در محل جنایت کشف کرده است، تجسس‌ها برای ردیابی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا

    • بدون نام

      احتمالا مشکل ناموسی بوده، کاسب خوب وخوشنام را نمی کشند.

      پاسخ ها

      • اسرا

        شما ازکجا میدونین ایشون به رابطه زنش با یه پسر 23پی بردن که زنه لعنتی با کمک پسره اورا کشته خدالعنت کنه بیشرف زنه را ای خدا زنه چطور دلش اومد اخه کسی را که برا ش آرامش وآسایش فراهم میکرد به خاطریه بیشرف بکشه تف به شرفت باد زن شما هم نمیدونین زودقضاوت نکنید

    • هیچکس

      بخداکارزنشه.بازصحبته‌خیانته

    • مری

      این واسه شهر ما هست.این مرحوم به رابطه ی زنش با یک جوان ۲۳ساله پی برد.زنش با کمک همون پسره شوهره رو تو خونه خودش میکشن.بعد میبرنش جنگل چند بار می سوزوننش..بعد با خالی کردن گاوصندوق و بقیه وسیله ها با پسره فرار میکنن که الانم هر دو شونو گرفتن
      حیف جوون مردم رفت..روحش شاد و خدا به پدر مادرش صبر بده

    • بدون نام

      خیلی از قتلها بخاطر مسایل ناموسی و مالی هستش

    • ممم

      آخه اگه دلت با این نبود چرا ازدواج کردی خب طلاق میگرفتی چرا کشتینش اگه کشتینش چرا سوختبنش لعنت خدا بر شما باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج