۸۴۶۷۹۱
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

آزادی جوان ۲۳ساله از چنگال گروگان‌گیران در خاش

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی جوان ۲۳ ساله از چنگال گروگان گیران و شناسایی ربایندگان توسط پلیس شهرستان خاش خبر داد.

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی جوان ۲۳ ساله از چنگال گروگان گیران و شناسایی ربایندگان توسط پلیس شهرستان خاش خبر داد.

سردار احمد طاهری امروز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارم فروردین ماه جاری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از روستا‌های حاشیه شهرستان خاش بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سه مرد جوان با سرو صورت پوشیده و مسلح به سلاح کلاش با مراجعه به درب منزل فرد ربوده شده وی را با تهدید سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و در ادامه تحقیقات مشخص شد گروگانگیری به دلیل اختلافات مالی قبلی صورت گرفته است.

طاهری ابراز داشت: با توجه به اینکه با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، آدم ربایان شناسایی شدند، این افراد با اطلاع از شناسایی شدنشان، عرصه را برخود تنگ دیده و روز گذشته گروگان را در یکی از خیابان ن.‌های سطح شهر خاش رها کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و باتوجه به سرنخ‌های به دست آمده دستگیری عاملان جرم در دستور کار پلیس قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      پول مردم و طلبشونو بدین که بچتونو گروگان نگیرن.

    • بدون نام

      اینها همه حساب کتابشون مربوط به قاچاق فروشی خیلی راحت درب حیاط طرف میروند وشخص مورد نظر را سوار ماشین وفرار میکنند وگاهی شخص را خیلی راحت به پاکستان یا افغانستان میبرند تا طلبشون را بگیرند همشون لنگه هم وقاچاق فروشند لطفا دل نسوزونید ونگران نشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج