۸۵۲۳۱۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اپل به غول بازی در جهان تبدیل می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد به منظور توسعه سرویس اختصاصی بازی اپل آرکید بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه و سرمایه‌گذاری کند.

خبرگزاری ایسنا: چندی پیش گزارش‌های متعددی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد وارد صنعت بازی و همچنین استریم آنلاین محتوا شود و بدین ترتیب با غول‌های بزرگی همچون پلی استیشن سونی، ایکس باکس مایکروسافت و نینتندو سوئیچ و از آن طرف شرکت نتفلیکس به‌عنوان بزرگترین شرکت استریم آنلاین محتوا به رقابت بپردازد.

حالا فایننشال تایمز به نقل از منابع موثق خبری اعلام کرده است که اپل به منظور توسعه و تکمیل سرویس بازی اختصاصی خود که اپل آرکید نامیده می‌شود، قصد دارد بالغ بر نیم میلیارد دلار هزینه و سرمایه گذاری کند تا بتواند به خوبی از پس رقبای قدرتمند و محبوب خود در جهان بربیاید.

گفته می‌شود در صورت راه‌اندازی سرویس بازی اپل آرکید، بالغ بر ۱۰۰ بازی متنوع به کاربران و علاقمندان به بازی و گیمینگ و دیجیتال و مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده در ابتدا از سوی اپل ارائه می‌شود.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند با اینکه احتمال تبدیل شدن اپل به غول بازی‌های رایانه‌ای و مجازی در جهان تاکنون کم بوده اما به نظر می‌رسد با تصمیم برای سرمایه گذاری عظیم در این صنعت، در سال‌های آتی جایگاه نسبتاً پایدار و مستحکم رقبای قدرتمندش را متزلزل کرده و به بزرگترین غول تکنولوژی ارائه و توسعه دهنده بازی در جهان تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج