۸۵۷۱۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پریرا: حیف شد که نتوانستیم سهمیه بگیریم

لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چند بازیکن برای آقای گل شدن شانس دارند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه کسی این عنوان را به دست خواهد آورد.

خبرگزاری تسنیم: لوسیانو پریرا با اشاره به برد تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: قبل از این بازی در زمین خودمان برابر صنعت نفت آبادان شکست سنگینی خورده بودیم. آن باخت تا حدودی موقعیت تیم را متزلزل کرد و ما برای جبران باید در یک بازی بیرون از خانه به برد می‌رسیدیم.

بازی با سپیدرود با توجه به شرایط حریف‌مان و زمینی که در آن فوتبال بازی می‌کردیم بسیار سخت بود، اما زدن دو گل در نیمه اول کار ما را تا حدودی آسان کرد. در نیمه دوم هم حریف تلاش زیادی کرد تا باخت را جبران کند، ولی خدا را شکر که در نهایت سه امتیازی ارزشمند در رشت گرفتیم.

وی درباره قرار گرفتن فولاد در رده ششم جدول و پیش‌بینی‌اش از سه بازی پایانی لیگ عنوان کرد: هدف ما این است که همین جایگاه را حفظ کنیم، چون رفتن به رده‌های بالاتر برای ما در دسترس نیست. امسال می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و این پتانسیل را هم داشتیم که در جمع بالانشین‌ها باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم، ولی حیف که این اتفاق رخ نداد. متأسفانه در بعضی از بازی‌ها تمرکز لازم را نداشتیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم، با این حال کادر فنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دادند.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان که در حال حاضر با ۱۲ گل در رده سوم جدول بهترین گلزنان لیگ قرار دارد، در خصوص اینکه شانس کدام مهاجم برای کسب این عنوان بیشتر است، تصریح کرد: برای تمام تیم‌ها سه بازی دیگر باقی مانده است و معلوم نیست کدام بازیکن آقای گل می‌شود. هر مهاجمی دوست دارد این عنوان را به دست بیاورد و باید دید در بازی‌های بعدی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من هم تلاش می‌کنم تا باز هم گل بزنم، ولی مسئله اصلی نتیجه گرفتن فولاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج