۸۶۲۸۶۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رانیری: می‌خواهم به مربیگری را ادامه دهم

سرمربی جالوروسی پس از کسب پیروزی خانگی مقابل رم به شاگردانش برای ادامه تلاش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امید داد.

خبرگزاری تسنیم: کلودیو رانیری در پایان برد ۲ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) رم مقابل یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، شاگردانش را برای ادامه دادن به تلاش خود در دو هفته پایانی سری A ترغیب کرد. رم با این برد ارزشمند ۶۲ امتیاز شد تا همچنان با تیم‌هایی مانند اینتر، آتالانتا و میلان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بماند.

رانیری گفت: من راضی‌ام. آنتونیو میرانته با واکنش‌های درون دروازه ما را در بازی نگه داشت به خصوص در نیمه اول. باید باور داشته باشیم که هر چیزی ممکن است. خوب می‌دانیم که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فقط به خودمان بستگی ندارد اما با این حال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

رانیری در این هفته گفت که آخر فصل به دوران موقت مربیگری‌اش در رم پایان می‌دهد اما آیا امکان دارد که با کسب سهمیه او تصمیم خود را تغییر دهد؟ او در پاسخ به این سؤال هم گفت: من فعلاً فقط روی انجام کارم تمرکز دارم. من یک رمی هستم. با همه چیز این باشگاه آشنایی داریم. اینجا خانه من است. به تمام دنیا سفر کرده‌ام اما رم را خانه خودم می‌دانم. همیشه سعی می‌کنیم که یک نوع احترام متقابل میان من و تیم به وجود آید. ما می‌توانیم با هم شوخی کنیم و بخندیم اما در زمین بازی باید با تمام توان‌مان تلاش کنیم.

رانیری در پایان با این سؤال که او در پایان فصل آیا می‌خواهد نقشی مانند یک مدیر را برعهده بگیرد یا حتی به عنوان سرمربی مشترک در کنار کسی مانند دانیله دروسی (کاپیتان فعلی رم)، اذعان کرد: زمانی که رم با من تماس گرفت تا هدایت این تیم را (پس از اخراج اوزه بیو دی‌فرانچسکو) برعهده بگیرم، به من پیشنهاد سمتی را داد که بعد از پایان فصل در آن مشغول به کار شوم اما من آن را رد کردم.

من هنوز هم یک مربی هستم و می‌خواهم به مربیگری ادامه دهم. با کمال میل حاضرم توهین‌ها و ضربات را به جان بخرم چون می‌خواهم به مربیگری ادامه دهم. من فکر می‌کنم که باشگاه می‌داند که چه کارهایی باید انجام دهد و الان منتظر آن است که ببینید در پایان فصل ما چه جایگاهی کسب می‌کنیم که این تصمیمش هم درست است و بعد از آن باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید این مربی خوشنام برای تیم ملی ایران جذب بشه سوابق درخشانی داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج