۸۶۴۵۰۱
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

نکیسا: دیدار پرسپولیس - سپاهان زیبا خواهد بود

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نشان‌دهنده بازیکنان خوب، مربی خوب و هواداران بسیار خوب این تیم است.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نشان‌دهنده بازیکنان خوب، مربی خوب و هواداران بسیار خوب این تیم است.

نیما نکیسا، دروازه‌بان پیشین تیم ملی و پرسپولیس درباره سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس به خاطر سومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر. امیدوارم نظم باشگاهی ما اصلاح شود. بازیکنان در رقابت‌هایی که پیش‌رو دارند بسیار زحمت می‌کشند، اما متأسفانه ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم نتیجه بگیریم و از دور گروهی حذف شدیم.

شما تیم ذوب‌آهن را ببینید که از نظام باشگاه‌داری بهتری برخوردار است و به مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا صعود کرده، اما پرسپولیس و استقلال باید سال‌ها منتظر باشند تا بتوانند در آسیا مقامی کسب کنند. این مساله ناشی از ایراد نظام باشگاه‌داری ماست. ما باید به تربیت متخصصان بپردازیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال ایران در عرصه آسیایی باشیم.

او در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نشان‌دهنده بازیکنان خوب و مربی خوب و هواداران بسیار خوب این تیم است و این مسائل باعث شده پرسپولیس بتواند سومین قهرمانی خود را کسب کند. متأسفانه سپیدرود از دور رقابت‌های لیگ برتر کنار رفت و به لیگ دسته یک سقوط کرد. این مساله من را خیلی ناراحت کرد چون باید سال‌ها تیمی مثل سپیدرود صبر کند تا دوباره بتواند به لیگ برتر صعود کند و مردم رشت هم باید سال‌ها منتظر باشند تا تیم‌شان به لیگ برتر صعود کند.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه اظهار کرد: تیم‌هایی که در رده‌های اول جدول لیگ برتر قرار دارند از امکانات بیش‌تری برخوردار هستند و نظام باشگاه‌داری بهتری دارند و همین مسائل باعث می‌شود این تیم‌ها پروسه راحت‌تری در لیگ داشته باشند مثل تیم پدیده که توانست اسپانسر خوبی بگیرد و از این فصل از رقابت‌ها بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند، اما هرچی به پایین جدول می‌رویم تیم‌هایی را می‌بینیم که از نظام باشگاه‌داری و ساختارهای ضعیف‌تر برخوردار هستند و این مساله باعث می‌شود این تیم‌ها به رده‌های پایین‌تر سقوط کنند. باید باشگاه‌ها به دنبال جذب اسپانسرهای خوب و بلندمدت باشند تا از ساختار و نظام باشگاه‌داری بهتری برخوردار باشند.

نیما نکیسا در مورد نحوه‌ی برگزاری بازی‌های این فصل لیگ برتر و کیفیت برگزاری این بازی‌ها، اظهار کرد: ما در این فصل از لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی تاخیرهایی داشتیم و برنامه‌های متعددی که وجود داشت باعث شد تراکم بازی‌ها مقداری زیاد شود و به لحاظ زمانی دچار مشکل شویم ضمن این‌که نظم ورزشگاه‌ها در این فصل از لیگ برتر دچار یکسری ناهنجاری‌ها و اتفاقات زشتی بود. مسائلی مانند توهین به داور، پرتاب سنگ به داور و حواشی‌هایی که امسال شاهد آن بودیم و این اتفاقات باید در فوتبال ما کم‌تر شود، چون به فوتبال ما آسیب می‌زند.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی و مصاف این تیم با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: این بازی، بازی بسیار زیبایی خواهد شد. سپاهان به دنبال قهرمانی در جام حذفی است چون در این فصل نتوانسته جامی به دست آورد و پرسپولیس هم به دنبال دومین قهرمانی خود در این فصل است که دو تیم در رتبه اول و دوم جدول لیگ برتر قرار دارند و هر دو به دنبال کسب مقام قهرمانی در این مسابقات هستند که جذابیت مسابقه را دو چندان می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      البته زیبایی فوتبال چرت پولیسیها با کمک داورا از فوتبال گرفتن .

    • ایرانی

      بعیده ازنیمانکیسابدون فکرحرف زدن وذوب اهنوبهتروموفقترازپرسپولیس واستقلال معرفی کردن.اقای نکیساهرتیم دیگری هم غیرذوب اهن بایدباعنوان سرگروهی بالامیومد.شماچطورتشخیص ندادی که حریفان ذوب اهن درمقدماتی ازیمهای لیگ یکی ایران هم ضعیفترن. واقعاحریفای پرسپولیس واستقلالومیشه باحریفای ذوب اهن مقایسه کرد؟.

    • Reyhaneh.taji

      اره جان تو ماشاءالله هوادارای خوبتون

    • ضد لنگ کثیف

      نتیجش از الان معلومه

      پاسخ ها

      • آرش ،استقلالی

        ☝️☝️☝️☝️☝️☝️

    • N

      چرا ک ن

    • شیدا لک پرسپولیس

      زیبا درکناربرد

      پاسخ ها

      • آرش پنجه,

        ولا

    • آرش پنجه,

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج