۸۷۲۵۶۸
۱۷۷ نظر
۶۵۶۲
۱۷۷ نظر
۶۵۶۲
پ

به مردانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

درست است که هیچ کس کامل نیست، همانطور که ما نیستیم، اما برخی از رفتار‌ها به گونه‌ای هستند که رابطه را خراب می‌کنند. اگر شما در مدت آشناییتان با مردی، رفتار‌های زیر را از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، زیرا رابطه‌تان آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت.

برترین‌ها: درست است که هیچ کس کامل نیست، همانطور که ما نیستیم، اما برخی از رفتار‌ها به گونه‌ای هستند که رابطه را خراب می‌کنند. اگر شما در مدت آشنایی تان با مردی، رفتار‌های زیر را از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، زیرا رابطه تان آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت.

به مردانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

بی مسئولیت

مردی که تمام کارهایش را دقیقه نود انجام می‌دهد، مرد ایده آلی برای شما نخواهد بود. فردی که همیشه قبض هایش را دقیقه نود پرداخت می‌کند، سر قرار با شما دیر می‌رسد یا این که همیشه عجله دارد، نمی‌تواند مرد ایده آلی برای شما باشد از این رو که او شما را هم مانند دیگر وظایف اش در اولویت‌های آخر قرار می‌دهد. در واقع این فرد مسئولیت پذیر نیست و با این رفتارهایش تنها شما را نیز آزار می‌دهد.

این فرد همان شخصی ست که به شما قول می‌دهد تا برای سالگرد ازدواج تان فلان هدیه را بخرد یا این که یک میهمانی برایتان ترتیب دهد، اما زمان موعود که فرا می‌رسد، زیر قولش می‌زند و برای آن هزار بهانه می‌آورد. آیا این رفتار‌ها روی مخ شما نخواهد بود؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بهتر است که دور این مرد‌ها را خط بکشید.

یک جنتلمن بی عیب و نقص

مرد‌هایی که تظاهر می‌کنند یک جنتلمن واقع هستند، در واقع چیزی را از شما پنهان می‌کنند. همانطور که شما می‌دانید، هیچ کس کامل نیست، از این رو یک فردی که هیچ نقطه ضعف و ایرادی ندارد، کمی غیرواقعی به نظر می‌رسد.

اگر با مردی مواجه شدید که هیچوقت شما را عصبانی نمی‌کند، همیشه بهترین حرف‌ها را در بهترین زمان ممکن می‌زند و به بیان دیگر حرف ندارد، باید از او بترسید. مردی که چنین شخصیتی دارند، کمی خطرناک اند، از این رو که شما خیلی زود شیفته منش او می‌شوید و قبل از این که واقعیت را ببینید، خودتان را در دام عاشقی اسیر کرده اید و حتی زمانی که واقعیت را بفهمید، توان جدا شدن از او را ندارید.

یادتان باشد که هیچکس کامل نیست، پس به دنبال فردی باشید که واقعیت داشته باشد، نه آن‌هایی که تنها تظاهر به کامل بودن می‌کنند.

بلاتکلیف

دسته‌ای دیگر از مردان هستند که باید به شدت از آن‌ها دوری کنید، در غیر این صورت عمرتان می‌گذرد، بی آنکه رابطه تان سرانجامی داشته باشد. این دسته از مردان همان‌هایی هستند که شما را وسط زمین و آسمان نگه می‌دارند. آن‌ها از یک طرف به شما امید می‌دهند و از طرف دیگر، طوری برخورد می‌کنند که شما اعتماد به نفس تان در رابطه را از دست می‌دهید. در واقع شما در ارتباط با این مدل مردان، نمی‌دانید که در چه موقعیتی از رابطه قرار دارید. آیا رابطه شما جدی ست یا این که تنها دو دوست معمولی هستید؟ او شما را به دوستان اش معرفی نمی‌کند، اما از رفتارهایش متوجه می‌شوید که به شما علاقه دارد.

انتظار برای رسیدن به یک نتیجه در این نوع رابطه، فایده‌ای ندارد. از این رو بهتر است زمانی که رفتار‌های متناقض را از طرف مقابل تان دیدید، خیلی زود رابطه تان را به اتمام برسانید.

عاشق پیشه

دل بستن به مردان عاشق پیشه هم خطرات خود را دارد. این مدل مردان خیلی زود رابطه با شما را آغاز می‌کنند و خیلی زود هم می‌خواهند آن را پیش ببرند، آن‌ها خیلی زود به شما «دوستت دارم» می‌گویند و از شما هم انتظاری متقابل دارند. اگرچه این همان شرایطی ست که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدید، اما او نه تنها با شما، که با هر شخص دیگری این رفتار را خواهد داشت. در واقع او از این ترفند استفاده می‌کند تا شما را هر چه سریع‌تر به سمت خود بکشاند، اما آیا این رفتار‌های او همیشگی خواهد بود؟ خیر. پس از مدتی، یعنی زمانی که شما عاشق اش شدید، خواهید دید که رفتار‌های او از این رو به آن می‌شود و عشق جایش را به خشونت، حسادت و تعصب بیجا می‌دهد.

پنهان کار

مردان پنهان کار گزینه خوبی برای برقراری رابطه نیستند. خوشبختانه یا متاسفانه، زنان حس ششم قوی دارند و خیلی سریع می‌فهمند که طرف مقابل شان با آن‌ها صادق است یا نه، اگر احساس می‌کنید که طرف مقابل تان چیزی را از شما پنهان می‌کند، از او سوال کنید و اگر باز هم جواب سر بالا از طرف مقابل تان شنیدید، بهتر است که هر چه سریع‌تر دور او را خط بکشید. ما پیشنهاد نمی‌کنیم که گوشی او را چک کنید یا این که هر رفتار او را زیر ذره بین قرار دهید، اما طوری هم تظاهر نکنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. از او بخواهید که خیلی واضح و روشن جواب سوال هایتان را بدهد تا شما را از این شک بیرون آورد، اگر باز هم به نتیجه نرسیدید، بدانید که با این مرد آینده‌ای نخواهید داشت.

دروغگو

حتما نباید منتظر بمانید تا مرد زندگی تان به شما خیانت کند و سپس دروغ بگوید، هر دروغی که از او می‌شنوید، زنگ خطری برای رابطه تان است. به عنوان مثال او به شما گفته که در بهترین دانشگاه درس خوانده، اما بعد‌ها متوجه می‌شوید که چنین نبوده است. شاید در این شرایط فکر کنید که او برای این که روی شما تاثیر مثبتی بگذارد، این حرف را زده و قابل بخشش است، اما واقعیت چیز دیگری است. همین دروغ‌های گاه و بیگاه او به تدریج تبدیل به دروغ‌های بزرگ‌تر و دائمی می‌شوند. آن زمانی که دیگر کاری از دست شما ساخته نیست.

به مردانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

خیانتکار

مردان خیانتکار یکی از خطرناک‌ترین افرادی هستند که باید با احتیاط در کنار آن‌ها قدم بردارید. اگر وارد رابطه‌ای شده اید و فهمیدید که مرد زندگی تان روی به فردی خیانت کرده، در مورد زمان آن اتفاق از او سوال کنید. اگر این اتفاق مربوط به سال‌های دور است، مثلا زمانی که او دبیرستان بوده، می‌توانید به رابطه تان ادامه دهید، به شرط این که محتاط باشید، اما اگر او در ۳ سال اخیر خیانت کرده، بهتر است که از همان ابتدا عقب بکشید، در غیر این صورت او این بلا را سر شما نیز خواهد آورد.

غیرتی و حسود

شاید در ابتدای رابطه غیرتی بودن مرد زندگی تان برای شما جذاب باشد، اما رفته رفته می‌تواند زندگی را به کام شما تلخ می کند. البته همه ما، زمانی که فردی را بیش از اندازه دوست داریم، نسبت به او حساس می‌شوید، اما اگر این احساس شدت یابد، می‌تواند رابطه تان را به نابودی بکشاند. در ارتباط با این مردان، این شمایید که باید همیشه خودتان را ثابت کنید و به او نشان دهید که صادق اید و خطایی از شما سر نمی‌زند. حتی اگر تلاش کنید، باز هم به نتیجه نمی‌رسید، زیرا حسادت بخشی از شخصیت او شده که تغییر آن نیز غیر ممکن است؛ بنابراین اجازه ندهید که افسار زندگی شما را فرد دیگری با حساسیت‌های بی جا به دست گیرد. غیرتی بودن نشان دهنده بی اعتمادی او به شماست و رابطه‌ای که بر پایه بی اعتمادی بنا شود، پایدار نخواهد بود.

کودک

مردانی که رفتار‌های بچه گانه دارند، گزینه‌های خوبی برای شما نیستند. آیا شما دوست دارید که با یک بچه سروکله بزنید؟ اگر مردی که در مقابل تان است نمی‌تواند کاری که شما به او محول کرده اید را انجام دهد، رخت هایش را خودش بشوید و ۳ نوع غذای مختلف درست کند، بدانید که هنوز برای برقراری یک رابطه عاطفی، کوچک است. مردی که در زندگی واقعی اش کودک باشد، در رابطه اش با شما نیز کودکانه عمل خواهد کرد، بنابراین حواس تان باشد به چنین مردا‌هایی دل نبندید.

منبع: lovepanky

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد بی غیرت خیلی عذاب دهندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا برعکس

      • بدون نام

        تا منظور از غیرت چی باشه
        این کلمه در بین مردان ایرانی معنای اصلی خودش رو از دست داده و تحریف شده

      • بدون نام

        هر چیزی در حد تعادل خوبه

      • کیم سویفت

        کلا به هیچ مردی نباید دل بست
        متاسفم

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        واس بعضی از خانوما هم عالیه چون معاش دارن!ارع عزیزم

      • بدون نام

        مرد با غیرت هست و مرد بد دل هم هست کدومش؟

    • reza

      مرد باس بی غیرت باشه!چون غیرت مساویست با حسادت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه پس. حسادت رو برای آقایون غیرت ترجمه می کنن. هردوش یکیه. خودتونو گول نزنید
        هرچند دوطرف نباید طوری رفتار کنن که حسادت همدیگه رو برانگیخته کنن

      • بدون نام

        متنفرم از مردای غیرتی

      • بدون نام

        یه ذره از عقلتون استفاده کنید و مسایل رو با هم قاطی نکنید

      • بدون نام

        مردی که غیرت نداره رو که نباید اسم مرد روش گذاشت. تعصب الکی داشتن با غیرتی بودن زمین تا آسمان تفاوت معنایی داره

      • بدون نام

        مردا ایرانی اگه غیرت داشتن که وضع زناشون این نبود

      • بدون نام

        خاک توسرت بی غیرت یدفعه بگو زندگی خوکی داشته باش .
        احمق

    • طاهری

      با این مطالبی که شما فرمودید همه باید از هم فراری باشند به هم اعتماد نکنند. همانطور که خودتون نوشتید هیچ کسی بی عیب نیست و شاید هم خود شما بی عیب و نقص هستید. مزخرفه. همه ی آدمها هم خصوصیات خوب دارند هم بد آدمیست دیگر. مسخره هست این مطالب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره ولی می تونه عیبای دیگه داشته باشه. این عیبا خانه برانداز

      • بدون نام

        خودتو زدی به اسکولی

      • کیم سویفت

        اره خب!!!!!امروزه اعتماد معنی نداره اونم به پسرای بی مسئولیت امروزی

    • بدون نام

      من شوهرم غیرتی.می گه حتی تو مغازه هایی که فروشنده مرد داره هم نیا.من وایمیستم بیرون او میره تو برام خرید می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت به این شوهر. مرده مررررررررررررررررد :))

      • بدون نام

        حالا خوشحالی ؟!!!!
        تو به این میگی غیرت؟!!!
        من به این میگم بی اعتمادی مرد نسبت به زن
        توسری خور نباشیم

      • بدون نام

        ببرش پیش مشاور. من دقیقا از ترس همچین مردهایی ازدواج نمیکنم

      • بدون نام

        خوب راست ميگه خودتون غيرت دوست داريد

      • بدون نام

        تازه نبايد كلا بذاره از خونه بياي بيرون چه برسه بري در مغازه شوهرت خيلي بي غيرته به نظر من

      • بدون نام

        شوهرت بايد صبح كه ميره بيرون در و روت قفل كنه شب كه مياد خونه در و باز كنه

      • بدون نام

        کی گفته از غیرتی ها خوشمون میاد؟؟؟؟؟

      • nafas

        واقعا اگه اعتماد بینتون باشه این شکلی نمیشه رابطه براساس اعتماده دیگه

      • بدون نام

        شوهر شما بیماره خانم محترم؛
        احتمالا خودتون هم مشکلات عزت نفس دارید وگرنه ارزش انسانی خودتون رو میدونستید و با چنین مردی زندگی نمیکردید

      • بدون نام

        شوهرت مردا رو خوب شناخته

      • بدون نام

        خب این دقیقاً همون معنای تحریف شده از غیرت هست
        این نوع مرد رو میشه گفت جاهل مستبد حسود شکاک و و و ولی هر چه هست غیرتی نیست

      • بدون نام

        طفلی تو

      • بدون نام

        بدون نام 09:04 معنای غیرت با تعصب کورکورانه اشتباه گرفته نشه لطفا

      • کیم سویفت

        شوهرت پارانویید داره و بددله اسم غیرت نزار روش هرچند مرد غیرتی ام مالی نیس !هه

      • بی نام

        دیوونه ست

      • بدون نام

        ب این میگن شوهر حتما دوستت داره و دوست نداره هر چشمی ب شما نگاه کنه ولی هستن ک کسایی زناشونو تشویق میکنن ب لباس پوشیدن مزخرف و حیلی کارا

    • سامان

      همش درباره مردها مینویسید، بد نیست درباره زنانی که باید از آنها دوری کرد نیز بنویسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا باید از مردها دوری کرد. هر چه سریعتر و هر چه دورتر

      • بدون نام

        خب مردا مشکل دارن، نه زن ها

      • بدون نام

        اتفاقا قبلاً نوشته بودن

      • صدر

        واقعا این صحبت ها نهایت بی اطلاعی شما ها رو میرسونه .
        اصلا مرد یا زن نداره . خیلی از آدما مشکل دارن چه مرد و چه زن . اونا هم دست خودشون نیست ریشه توی تربیت و روزگاری که گذروندن داره .

      • بدون نام

        اخه میدونن شما ها بدون زن نیمیرید امورات تون نمیگذره
        خخخخ مرد بدون زن اصلا نمیتونه زندگی کنه باور کن از روی تعصب نمیگم دقیقاً همینه

      • کیم سویفت

        هه یه زن میتونه به تنهایی زندگی کنه یه مرد هم میتونه ولی مطمئنا زندگیش به فنا میره حالا بشین قضاوت کن

    • طاهره

      من یه دوست داشتم شوهرش خیلی ریلکس بود
      تو خیابون مزاحم دوستم شده بودن .دوستم به مزاحم ها فحش میداده شوهرش ساکت بوده و گفته طوری نیس بریم

      حقیقتش من مرد اینجوریم دوست ندارم
      آدمناخوداگاه هرچی رو که دوست داشته باشه نسبت بهش یکم تعصب رو داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا مردا باهوش بوده با اراذل و اوباش ک نمیشه دعوا کرد
        خودتو میاری پایین باید محل سگشونم نزاری چون این دقیقا اون چیزیه ک اونا میخوان
        فحش دادنم اصلا درست نیست

    • بدون نام

      كلا مخ خر بايد داشته باشي كه با يه زن بشه زندگي كني

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم کسایی که اینجوری می‌گن، توی روابط‌ِ قبلی‌شون اشتباه و شکست داشته‌ن.
        به‌نظرم شما، طرفِ مقابل‌ت آدمِ درستی نبوده، یا خودت بلد نبودی باید چطور باشی؛ چون بهرحال، خدا دوجنس رو مکمل هم آفریده.

      • بدون نام

        مثلا بابات

      • سیما فخر ارا

        واسه زندگی بامردا عقل نباید داشته باشی چه برسه به عقل خر

      • بدون نام

        والا اگه مردا اندازه خرم عقل داشته باشن خوبه

      • بدون نام

        حرف شما حرف یک آدم با شخصیت سالم و متعادل و یک آدم با منطق نیست ؛مسایل رو نمیشه سیاه و سفید دید

      • بدون نام

        خخخخ پس شما مردها همگی مخ خر خوردین چون امکان نداره بدون زن بتونید زندگی کنید اینو خودتون ثابت کردین تنها چیزی که بلد هستین حرف مفت زدنه

      • بدون نام

        خیلی بی تربیتی

      • بدون نام

        به :12:2
        اگر ما مردها همگی مخ خر خوردیم،شما خانمها خود خر هستید البته بعضی خانمها مثل شما،ما بدون خانمهایی مثل شما اتفاقا خیلی راحت میتونیم زندگی کنیم چون چیزی جز غیبت کردن حسودی کردن،زبون درازی کردن و...کار دیگه ای بلد نیستن

      • کیم سویفت

        مچکرم که برامون روشن کردی چه نوع مغزی تو سرته

      • بی نام

        شما کلا خری زن بیچاره ای که نصیب تو بشه

    • بدون نام

      نویسنده این متن خودش مشکل داره اگه مطلب نداری لابد مجبوری این بافته های ذهن خودت رو بنویسی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم یه مرد پر از مشکل هستی که از انتشار حقیقت عصبی شدی

      • کیم سویفت

        چیه خودت چن موردو داری؟
        این واقعیته عسسسسیسم

    • بدون نام

      کلا به مردان دل نبندید خیلی راحتترید.مردا دل ندارن،احساس ندارن فقط زبونشون کار میکنه.آخرش هم دلتو میشکونن و راحت میرن انگار نه انگار اتفاقی افتاده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ گفتی . به قران بی احساس تر از مرد خدا نیافریده

      • کیم سویفت

        حرف حساب
        مرد تشکیل شده از پنجاه درصد غیرت بیخود و پنجاه درصد حرف مفت

      • بدون نام

        خودتون بدترید

    • nafas

      خخخ نامزدم هیچ کدوم از اینارو نداره فقط کالیبرش یکم زیادیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کالیبرش کجاشه ؟

      • بدون نام

        بی تربیت این چه طرز حرف زدنه؟

      • ضحا

        مردم آزارروهم اضافه کنید...
        مردی که هنوز دختره نرسیده عرقش خشک نشده شروع میکنه به دسیسه بازی.توطئه کردن.حیله گری.مکاربازی.وووووودرنهایت دخترست که بایدبزاره بره...آقاهه بمونه با همدست یا همدستانش!!!(فرقیم نمیکنه همدستاش کی باشن )...

    • علی

      حالا کی میاد با دخترا و زنای امروزی ازدواج کنه...مصیبت ....مکافات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        مثلا تو

    • m

      مطالب بسیار خوب و آموزنده...تشکر از عوامل آن

    • بدون نام

      یه مقاله ام‌ واسه زنا بگو

    • بدون نام

      مردم‌ بیکار هر احمقی از راه میرسه نظرات‌شخصی خودش بزور تو مخ بقیه جا میده

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اونی که از مردا بدگویی میکنه و میکوبه و خرابشون میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا خراب هستن نیازی به خراب کردن ندارن

      • کیم سویفت

        به قهقرا رفتید احتیاج ندارید ما بکوبیمتون

    • بدون نام

      برترین ها رسانه زن ذلیل زن گرا فمینیست که کلا سعی در کوبیدن و خراب کردن و بی ارزش کردن مرد ها دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      همینا رو واسه زن ها هم بگو !

    • بدون نام

      همه میدونن این چیزا توی زن ها بیشتر هست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت شما از کجا آمار گرفتی که به نتیجه ""همه"" رسیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه میدونن دروغگویی و پنهانکاری و خیانت توی زن ها بیشتر هست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما منبع آمارگیری تون چیه؟؟؟؟؟؟ از کجا به نتیجه ""همه"" رسیدید؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        شروع کنندش مردها بودن

      • بدون نام

        12:50
        کاملا مشخصه نیاز به آمار دقیق نداره

      • کیم سویفت

        بسسسه از ساعت نه و چهل و سه دیقه پنجاه تا نظر زن ستیزانه دادی
        خودت چی هستی؟شاهزاده موناکو؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط اون زنی که خودش خیانتکار و دروغگو و پنهانکار و بی تعهد و بی مسئولیته و علاقه ای به شما نداره و شما براش ارزش و اهمیت ندارین مهم نیستین و میخواد آزاد باشه با همخ رابطه داشته باشه از مرد غیرتی و با غیرت بدش میاد !

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        خوب میکنه تا چشت دراد

    • بدون نام

      زن باید رو شوهرش غیرت و تعصب و حساسیت و حسادت داشته باشه

    • بدون نام

      از زن هایی که از غیرت و از مرد با غیرت بدشون میاد متنفرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم از تو متنفرم

      • کیم سویفت

        ما زن ها هم اکنون هممون احساسو به تو داریم ادم بیکار

    • بدون نام

      من عاشق زنی هستم که عاشق مرد غیرتی و با غیرت باشه و عاشق این باشه که مردش ازش حمایت و مراقبت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه مراقبت نه مگه کودکه که نیاز به مراقبت داشته باشه

      • کیم سویفت

        بااااااااشه بشین تاموهات رنگ دندونات شه و این زن احمق واست زاییده شه
        مرگ بر تو سری خور بودن یه زن
        مرگ بر نگاه کالایی

    • بدون نام

      فقط زن با حجاب و مرد با غیرت

    • بدون نام

      زنان با حجاب و مردان با غیرت برای هم و زنان بی حجاب و مردان بی غیرت برای هم هستند

    • بدون نام

      من زنی می گیرم که طبق دستور اسلام از شوهرش اطاعت و تمکین کنه و به شوهرش مهر و محبت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا گفته شده زن با چطور مردی ازدواج کنن
        الان همگی اومدین دارین زن انتخاب می کنین

        متوهم های جاهل که فقط خوذشون و امیال شون براشون مهمه

      • بدون نام

        یه دفعه بگو تو سری خور

      • کیم سویفت

        بشین تا همچین زنی برات از اسمون بیوفته پایین
        ده تا کامنت قبل اینم مال همین ادمه افکار چندششو نگا کنین

    • بدون نام

      مردا كلا بد هستند اصلا بهشون شوهر نكنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه که صد تا خواستگار داری حالا میخوای بهشون شوهر کنی

      • بدون نام

        اگه مردها بد هستن پس از ابزار آلات مکشوفهشون و اختراعاتشون مثل:قیچی،چرخ خیاطی ،اتوموبیل،گوشی موبایل،ماشین لباسشویی و...به طور کلی استفاده نکنید،برای حفظ امنیتتون باز هم این مردها هستن که جونشونو از دست میدن در برابر جنگ،بعد شما خانمها سر کوه انبوهی از مردها نشستین و حرف های بی خود بر علیه خود مردها میزنید؟لطفا الکی حرف مفت نزن

      • بدون نام

        ما هم از شما خوشمون نمیاد

      • بدون نام

        شما خانمها هم کلا بد هستین پس بهتره پسرها با شما ازدواج نکنن

      • بدون نام

        آره خواستگار دارم صد تا نه ولی خواستگار دارم.تو حسودی

    • بدون نام

      من عاشق زنی هستم که عاشق ازدواج و تشکیل خانواده و زندگی و شوهر دوست و خانواده دوست و زن خونه و زندگی باشه تو خونه باشه من زن تو خونه میخوام جای زن بیرون و تو کوچه خیابون که هزار هزار چشم هرزه و ناپاک و دل مریض و خطر دنبالشونه نیست

      زن ریحانه است و قهرمان نیست
      زن گل است
      زن عروسک است

      باید از زن حمایت و مراقبت شود وگرنه هم خود هم دیگران به فساد کشیده می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن یک انسان مستقل و آزاد هست وهیچ نیازی به مراقبت امثال شما نداره
        البته زن های بی دست و پای تو سری خور بدون اعتماد به نفس و منفعل هنوز هم وجود داره مطمئناً امثال تو سرشون بی کلاه نمیمونه
        ولی انشالله هر روز از تعداد این جور زن ها کاسته خواهد شد و همه زن ها روزی به خود باوری خواهند رسید اون روز زیاد دور نیست که امثال تو یا باید تنها بمونن یا یاد بگیرن انسانی فکر کنن

      • کیم سویفت

        زن عروسک است؟؟؟؟ اوه اتفاقا یه زن مستقل و باشعوره و نیازی نداره امثال تو اونو به عروسک دست خودتون تبدیل کنین

    • بدون نام

      از زن سکولار و لیبرال و فمینیست متنفرم حالم بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدو برو دستشویی تا خراب کاری نکردی
        معلومه بد جور سوختی که این همه کامنت پشت سر هم گذاشتی
        خخخخخخخ

    • بدون نام

      مرگ بر فمینیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اصلا معنی فمنیست و می دونی؟ فمنیست یعنی برابری. با برابری محالفی؟ اگه اره پس مرگ بر تو

      • بدون نام

        10:20
        اتفاقا خیلی از فمینیست ها داخل ایران به دنبال مردستیزی هستن

      • بدون نام

        فمنیست یعنی احمقیت
        چون اصلا زن و مرد یه جور نیستن که تو هعمه چی پنجاه پنجاه باشن نادان
        زن و مرد نقص های همو کم میکنن
        این از هزاران سال پیش بوده
        زن و مرد پنجاه پنجاه یعنی مبارزه و شک نکن تو اینمورد کم میارن
        وقتی سازمان حمایت از سگ و جیوون و زن داریم یعنی زن ضعیفه پس مطمین باش تو مبارزه اونکه میبازه مرد نیست

      • بدون نام

        فمینیسم بیسواد ابله

    • بدون نام

      مرگ بر فمینیسم

    • بدون نام

      برترینها رسانه سکولار لیبرال و فمینیستی که توسط افرادی با همین تفکرات و اعتقادات اداره می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیمنیست فقط

    • بدون نام

      برترینها تو یک رسانه فمینیست هستی خاک تو سرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        (زنده باد ماسکولیسم(حمایت از حقوق مردان

    • بدون نام

      خاک تو سر برترینها زن ذلیل

    • بدون نام

      خاک تو سرتون کنن که همیشه از مرد ها بدگویی و تخریبشون می کنید و می کوبید خاک تو سر هر چی زن ذلیل زن گرا فمینیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ فکر کنم از اونهایی هستی که میگن هر چه خوبان همه دارن تو یکجا داری

    • بدون نام

      مرگ بر نویسنده فمینیست

    • بدون نام

      از فمینیست و فمینیسم متنفرم حالم بهم میخوره مرگ بهشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک
        چون عادت کردین و براتون جا افتاده که زن باید مطیع شما باشه الان نمیتونین هضمش کنین

      • بدون نام

        مرگ بر مردان جاهل
        متنفر باش تا جونت درآد اصلا مهم نیست

      • کیم سویفت

        نترکی سه هزارتا کامنت گذاشتی هه
        انقد متنفر باش تا بترکی
        ما مستقلیم و فمنننننننیییستیم تا امثال تو نتونن حرف بزن
        هرری

    • بدون نام

      زن باید عاقل و دانا باشه و عقل داشته باشه که متاسفانه خیلی کمه پیدا نمیشه زن بی عقل و نادان زندگیتون رو جهنم میکنه هم خودش هم خانوادش هم شما رو نابود میکنه
      از زن بی عقل و نادان به شدت دوری کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن اگه عاقل باشه اسیر و خونه نشین نرها نمیشه

      • بدون نام

        عالي گفتي تا ميتونيد از زن احمق دوري كنيد
        متاسفانه يك زن احمق 10 سال عمر من و به باد داد

    • بدون نام

      زنی که بهت متعهد و وفادار و با مسئولیت باشه و دوستت داشته باشه و عاشقت باشه و براش مهم و عزیز و با ارزش و با اهمیت باشی و به فکرت باشه و بهت توجه کنه و بهت محبت کنه روی تو غیرت و تعصب و حساسیت و حسادت داره اینو بدون

      و برعکس زنی که اینا رو نداشته باشه نه خودش غیرت داره نه از مرد با غیرت و غیرتی خوشش میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بینیم بابا اول ببین مرده لیاقتش چقدر هست

    • بدون نام

      برترینها فقط طرف زن ها رو میگیره و تمام مطالبش ضد و علیه مرد ها است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترين ها غلط جرد با تو

    • بدون نام

      نویسنده زن گرا مرد ستیز

    • بدون نام

      مرد ستیزی تا کجا ؟!

    • بدون نام

      مرد ستیزی چقدر ؟!

    • بدون نام

      این حجم از زن سالاری و مرد ستیزی بی سابقه است

    • بدون نام

      زنان خود دروغگو و مشکل دار هستند و مردان را متهم می کنند کشور و مردان را به مرد سالاری متهم می کنند در صورتی که زن سالاری حاکم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا با وجود قوانینی مثل مهریه نفقه و اجرت المثل که اگر مردی پرداخت نکرد با زندان و توقیف اموال مواجه میشه

      • بدون نام

        آره ارواح عمعه ت

      • بدون نام

        19:24
        دقیقا راست میگه زورت اومده

    • بدون نام

      بر دروغگو لعنت

    • بدون نام

      بر فمینیست لعنت

    • بدون نام

      کلا این برترینها و تمام عواملش و تمام کسانی که میان اینجا نظر میذارن مخالف اسلام و دشمن اسلام هستند و هیچ اعتقاد و عقیده و ایمان و باوری به اسلام و مبانی اسلام ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی به اسلام نداره

    • بدون نام

      از هر چی آدم بی دین بی ایمان بی خدا بی اعتقاد دشمن و مخالف و ضد خدا و اسلام و دین حالم بهم میخوره متنفرم خدا لعنتشون کنه نابودشون کنه عذابشونو زیاد کنه

    • بدون نام

      مرگ بر لیبرال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فمینیست نه لیبرال

    • بدون نام

      مرگ بر سکولاریسم

    • بدون نام

      خخخخخ دقیقا مرد ها همه شون این محسنات رو دارن بی کم و کاست پس یعنی نتیجه میگیریم که به این جماعت نباید دل بست
      خانم ها اینها رو از زندگی تون پرت کنید بیرون تا بفهمید زندگی قشنگ به چی میگن
      این جماعت از خود راضی لیاقت دل بستن ندارن
      در عجبم خدا چرا اینا رو آفرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست صحبت کن

      • بدون نام

        دل نبنديد ولي نبايد هم پرتشون كرد بيرون!

    • بدون نام

      اکثر این کامنت ها رو یکی دوتا مرد نوشتن که احتمالاً اغلب خصوصیات رو در خودشون میدیدن


      ممنون برترین ها مطلب جالب بود و مطمئناً به درد خانم هایی که به دنبال اطلاعات هستن خورده
      همین که عده ای در این حد سوختن نشان دهنده مفید بودن مطلب هست
      ممنون

      پاسخ ها

      • کیمیا سویفت

        دقیقا یه ادم به درد نخور نر شصتا کامنت داده و به فمنیستا فحش داده
        خانومت این مردا رو با لققفققد پرت کنین بیرون ببینیم میتونن یه ذوز دووم بیارن؟

    • بدون نام

      مردهای ایرانی همشون جزو یه دونه ازین دسته ها حتما هستن خیلیاشونم جزو چنتا ازین دسته ها با هم هستن من که هر موردی برام پیش اومده بخاطر همین رفتارا جواب رد دادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مردهای ایرانی خوب نیستن،هر طور که باشن الگو گرفته و تربیت شده شما خانمها هستن

      • کیم سویفت

        خوب کردی گلم مردا جزززو همه این دسته هستن شک نکن
        دردو بر فمنیسم

      • بدون نام

        کیم سویفت
        بی خود کردی،مرگ بر فیمنیست مرد ستیز

      • بدون نام

        غلط کردی هم تو و هم کاربر کیم سویفت

      • کیم سویفت

        خودت غلط کردی که نمیدونی فمنیسم چیه بیسواد
        متحجر به دردنخور
        یه زنیم به گیر که کلفتیت رو بکنه

      • بدون نام

        کاربر کیم سویفت
        خودت غلط کردی
        دوما این تو هستی که معنی فمینیست و ماسکولیسم
        درود بر ماسکولیسم

    • بدون نام

      کامنتای این روانیو واسه چی منتشر میکنید اونم صد بار
      مردا چی باشن که بهشون دل بست مثل این یارو روانین

    • بدون نام

      فمینیست یعنی نادان یعنی احمق یعنی بی عقل یعنی بی سواد یعنی بی شعور یعنی جاهل و غافل و گمراه یعنی بی شخصیت و بی اصالت و بی فرهنگ و بی خانواده و بی آبرو

      فمینیست یعنی دشمن خدا و خلق خدا و دین خدا یعنی دشمن اسلام

      خدا تمام فمینیست ها رو نیست و نابود کنه لعنت کنه عذابشونو زیاد کنه

      خدا دشمنان و مخالفان اسلام رو نابود و هلاک و عذاب و خوار و خفیف و ذلیل کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ
        یعنی قشنگ اون اون میزان سوزش رو فهمید خخخخخ برو بشین تو تشت آب سرد حتماً افاقه می کنه خخخخخ

    • بدون نام

      مدل ديگه اي هم پيدا ميشه مگه؟

    • بدون نام

      تو هر قشری چه زن چه مرد خوب و بد وجود داره لطفا به هم احترام بذارید و صفت های بد به همه خانم ها یا همه آقایون نسبت ندید به عنوان یه زن میگم که درست نیست مردها رو نرخطاب میکنید چون همتون قطعاپدر برادر یا پسر دارید و همینطور آقایونی که انتظار دارن با خانمی ازدواج کنن که مثل فیلمای کره ای همیشه درحال اطاعت کردن باشه کاملا در اشتباهن همینطور که خودشون همچین کاری نمیکنن و میدونن که این زندگی امپراطور و زیر دست دستور اسلام نیست

    • بدون نام

      اگر مردا اينقدر بد هستند چرا در به در دنبال شوهريد و شوهر كردن براتون شده يك آرزو ....؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        برای اینکه با احساسات پسر بیچاره بازی کنن و مهریه و نفقه شون از شوهر بگیرن،اصصلا ازدواج نکنید من خودم مجردی را ترجیح میدم، حالا میدونم عده ای کامنت میذارن و میگن مهریه حق زنه، باید داده بشه و...خدمتتون عرض کنم حق زن رو دولت باید رعایت کنه نه شوهر ، پس به شوهر هیچ ربطی نداره که حقوقتون رعایت نمیشه

    • بدون نام

      اتفاقا مرد غیرتی بهتره این فرهنگه غربه ک میگین از مردای غیرتی دوری کنین برترینها یکم مطالب خوب بنویسین

    • مهدیار حسینی

      خخخخ جالبه حتما فقط مردا این مشکل هارو دارن دیگه!

    • طلا اشرفی

      غیرت یعنی نذاری آب تو دل زن و بچت تکون بخوره.مناسفانه غیرت رو برای پسرهای ایرانی بد جاانداختن,چون متاسفانه پدرها و مادرهامونم چیزی واسه یاد دادن نداشتن چه به دخترهاوچه به پسرها.غیرت با بددلی فرق میکنه .حس بی اعتمادی حاشو داده به غیرت,کاش یکم هممون به خودمون بیایم یکم مطالعه کنیم یکم خوددار باشیم یکم آگاهانه تر عمل کنیم....

    • سیاوش

      واقعا متاسفم برای طرز فکرت خانم نویسنده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج