۸۷۸۴۲۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

صادقی: وزیر کشور بر رفتار پلیس نظارت کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رفتار یکی از مأموران نیروی انتظامی با دختری جوان در یکی از پارکهای شرق تهران را ناقض اصل کرامت انسانی دانست و گفت: این کار موجب خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی گردید.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رفتار یکی از مأموران نیروی انتظامی با دختری جوان در یکی از پارکهای شرق تهران را ناقض اصل کرامت انسانی دانست و گفت: این کار موجب خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی گردید.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به حادثه برخورد نیروی انتظامی با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های شرق تهران گفت: ضمن ارج نهادن به خدمات پرسنل شریف نیروی انتظامی، اما رفتار خشن و شرم آور یکی از مأموران نیروی انتظامی با دختری در یکی از پارکهای تهران باعث جریحه دار شدن احساسات جامعه و خدشه وارد شدن به وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران گردید.

وی افزود: نه تنها این کار تأثیر مثبتی در پذیرش هنجارها و ارزشهای دینی ندارد بلکه موجب بدبینی، کینه و فاصله گرفتن مردم به ویژه نسل جوان از حاکمیت خواهد شد وظیفه امر به معروف ونهی از منکر از تکالیف نتیجه محور است و در صورتی که احتمال تأثیر ندهیم انجام این تکلیف ساقط است. امام علی (ع) در فرمایش خود به مالک اشتر فرمودند ای مالک در دل خود احساس رحمت و مهربانی را نسبت به مردم برانگیز و به آنها لطف کن.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه نیروی انتظامی که به ظاهر تحت نظارت وزارت کشور است از نظارت مجلس مصون است و ما به صورت صوری به وزیر کشور تذکر می‌دهیم برحسب این وظیفه صوری به وزیر کشور تذکر می‌دهم که وظیفه خود را در نظارت بر رفتار نیروی انتظامی اعمال کند البته اینها به معنای نادیده گرفتن خدمات و ایثارگری‌ها و جایگاه اصیل نیروی انتظامی در جامعه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چرا باید اینطوری باشه

    • بدون نام

      تو کشور ما پلیس جذبه نداره اما کشورهایی................

    • بی نام

      چرا به ظاهر تحت نظارت وزارت کشور است ؟ یعنی نیروی پلیس از نظارت سازمانی و سیستماتیک توسط دستگاهی بر خوردار نیست ؟

    • بدون نام

      یکی به این نماینده بگه برای دستگیری این افراد هم توهین میکنن و هم درگیر هستند تخلف های دیگر انجام داده ان چطوری باید باشد.پس نحو برخورد پلیس های کشورهای دیگر را ندیده اند.بنظرمن پلیس خوب عکس العملی انجام داد.

    • بدون نام

      تا بخواهی مامور زن بیاری که همشون متواری شده اند.تازه مامور زن هم در مقابل اینگونه زنها کم میاره و حتما باید درگیری فیزیکی انجام بشه.پلیس خوب عمل کرد وباید تقدیر بشن.

    • بدون نام

      اینگونه نمایندگانی هستند نظراتشان باعث بدحجابی و مسائل دیگر میشن

    • علی

      سلام شب و روز بیدار این حقوق ناجایی نیست واقع باتوجه به حجم کار بالا و ماموریتهای گوناگون حقوقشان کم است. جان بر کفان وطن که جلو گلوله های اشرار و نا امان جامعه شهید میشوند چرا مسئولین پیگیر این نمیشوند شغل ناجا جزء مشاغل سخت تصویب شود برای یک کار یک نفر زحمات دیگران در سرتاسر کشور با گذاشتن متن در فضای مجازی کار درستی نیست.اگر برفرض ماموری خطا نموده بایستی خود مامور به واحدهای نظارتی که در ناجا هستند معرفی تا بررسی صورت گیرد

    • بدون نام

      آقای محترم نیروهای نظامی زیر نظر دولت نیستند

    • بدون نام

      اونوقت کی بر رفتار تو نظارت کنه؟؟؟

    • shohrehandy

      فامیل ما تو نیروی انتظامیه با حقوق کمی که میگیرن دائما تو ماموریت هاشون در درگیری با اراذل اوباش و اشرار انواع فحش و ناسزا رو میشنوند دائما هم اماده باشن خونواده هم از سختی و دوری و دربدری تو عذاب هستن دنبال یه شغل دیگه میگرده که از نیروی انتظامی خارج بشه چون میگه کسی حامی اونا نیست اعصابش هم بهم ریخته حقوقشون هم کفاف زندگیشون رو نمیده . این از روز پلیس ما . اونم پلیس های کشورهای دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج