۸۷۹۶۹۶
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

افزایش بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز بار ترافیکی کلان‌شهرها به ویژه تهران افزایش یابد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز بار ترافیکی کلان‌شهرها به ویژه تهران افزایش یابد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: محور کرج به چالوس از سمت میدان امیرکبیر به سمت چالوس تا ساعت ۱۳ محدودیت تردد اعمال شده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همچنین محور هراز از ساعت ۱۳ از سمت رودهن به سمت آمل تردد تمام وسایل نقلیه ممنوع اعلام شده و تا ساعت ۲ بامداد این محدودیت اعمال می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه ممکن است ساعت ترافیک تغییر کند، گفت: اکنون ترافیک را در محور قم به تهران پرحجم داریم و همچنین در محدوده شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس و در محدوده مرزن‌آباد، پل زنگوله و آدران ترافیک نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین شمال به جنوب محور هراز محدوده شنگله و لاریجان ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزادراه قزوین به سمت کرج در محدوده مهرشهر و پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین و بعضا سنگین دیده می‌شود.

سرهنگ رحمانی گفت: همچنین محور کرج به سمت تهران در محدوده پل کلاج و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است و احتمال می‌رود که امروز بعدازظهر بار ترافیکی کلان‌شهرها به ویژه کلانشهر تهران افزایش یابد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بر اساس پیش‌بینی‌ها وجود ترافیک تا پایان امروز در محورهای گفته‌شده وجود خواهدداشت و توصیه می‌شود با شماره تماس ۸۸۲۵۵۵۵۵، برای اطلاع‌رسانی از وضعیت راه‌ها تماس حاصل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا پلیس حرص وجوش نخورد کاری هم به یک طرفه کردن جاده نداشته باشه مردم خودشون همنطور که رفتند بر میگردند پلیس خودش عامل ترافیک مردم دوست دارند تو جاده بمونند چرا کاسه داغتر از آش میشند

    • بدون نام

      تهرانیهای اصیل از شهرهاشون دارن برمیگردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج