۸۸۲۲۲۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

تیموری: برای قهرمانی لیگ برتر به تبریز آمده‌ام

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من برای قهرمان شدن به تبریز آمده ام و این انگیزه برای موفقیت و بالا بردن جام قهرمانی در سایر بازیکنان تراکتور هم وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من برای قهرمان شدن به تبریز آمده ام و این انگیزه برای موفقیت و بالا بردن جام قهرمانی در سایر بازیکنان تراکتور هم وجود دارد.

«میثم تیموری» بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی اظهار داشت: پس از پایان مسابقات از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کردم که شور و شوق هواداران و همچنین هدف‌گذاری تراکتور برای قهرمانی، باعث شد که این تیم را انتخاب کنم.

وی افزود: من برای قهرمان شدن به تبریز آمده ام و این انگیزه برای موفقیت و بالا بردن جام قهرمانی در سایر بازیکنان تراکتور هم وجود دارد.

تیموری خاطرنشان کرد: هواداران تراکتور شور و شوق وصف ناپذیری روی سکوها دارند و تیمشان را به بهترین شکل حمایت می‌کنند، همین موضوع باعث شده که من از سال‌ها قبل و از زمانی که در نساجی بازی می‌کردم، آرزوی حضور در تراکتور و بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را داشته باشم و خدا را شکر امسال به این آرزو و هدفم رسیده‌ام.

بازیکن اسبق استقلال تهران تصریح کرد: لطف و محبت هواداران را در زمین فوتبال جبران خواهم کرد و به آنان وعده می‌دهم که امسال سال من است و برای اینکه بهترین باشم به سختی تمرین می‌کنم.

وی تاکید کرد: مصطفی دنیزلی مربی بزرگ، کارنامه‌دار و صاحب سبکی در فوتبال است که کار کردن با چنین افرادی آرزوی هر بازیکنی است، این مربی آمده که اینجا قهرمان شود و این انگیزه در تک تک بازیکنان وجود دارد.

تیموری در پایان درباره حضور در کنار بازیکنان بزرگ تیم همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، گفت بزرگان تیم شور و شوق فراوانی به جوان‌ترها می‌دهند و حضور در کنارشان افتخار است، همچنین تعریف اشکان دژآگه را هم شنیده‌ام که امیدوارم زودتر بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کیسه هم برا قهرمانی رفته بودی خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تو استقلال هم گفتی برا قهرمانی اومدم

    • رضا نواییان

      سردیت نکنه ی موقع

    • بدون نام

      پارسال هم براقهرمانی به کیسه اومدی بیچاره

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      پارسال هم می گفتی برای قهرمانی به استقلال آمده ام !!! درحد تراکتور هم نیستی . نمی دونم برچه اساسی تورو جذب کردند ؟ پولشون رو دور ریختند ،شما همون پارس جنوبی جم هم از سرت زیاد بود . بهتره به جای این پاچه خواری ها وخالی بستن ها ،به تمریناتت برسی ودرسایه ی مربی بزرگی مثل دنیزلی رشد کنی وبجایی برسی ،با حرافی هیچی نمی شی جز آوارگی و دربدری وهر سال تو یه تیم بودن و مارکوپولوی فوتبال ایران شدن .(به عمل کار آید نه به حرف)

    • بدون نام

      بیایید با احترام به همه نظر بگذاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج