۸۸۴۵۱۹
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

میلی بابی‌براون به شایعه همکاری با مارول پایان داد

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) آب پاکی را روی دست همه ریخت و به شایعات مربوط به حضورش در فیلم The Eternals پایان داد. 

سینما فارس: میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) آب پاکی را روی دست همه ریخت و به شایعات مربوط به حضورش در فیلم The Eternals پایان داد.

براون با بازی در نقش الون ابر قدرت در سریال محبوب Stranger Things (چیزهای عجیب) مشهور شد و حالا فصل سوم این سریال بطور کامل روی شبکه نتفلیکس در دسترس است و توانسته رکورد پر بیننده‌ترین سریال این شبکه را بزند. براون در سال‌های اخیر روی پرده سینما هم دیده شده و اخیرا در فیلم Godzilla: King of the Monsters ایفای نقش کرده است.

میلی بابی‌براون به شایعه همکاری با مارول پایان داد

یکی از شایعات پیرامون فیلم The Eternals در چند روز گذشته درباره حضور براون در این فیلم بود که وی اخیرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تکذیب کرده است. او در پاسخ به این سوال که در مارول نقش دارد یا نه گفت:

اوکی، این دیگه داره مشکل‌ساز میشه. همه فکر می‌کنند قراره من واسه مارول فیلم بازی کنم. چنین چیزی اصلا نیست. میخوام همه اینو بدونن که فعلا همچنین قصدی ندارم.

فیلم The Eternals به کارگردانی کلویی ژاو (Chloé Zhao) و بازی آنجلینا جولی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس، هزاران سال پیش، قبل از مارول فعلی را نشان می‌دهد و حتی ممکن است به گشته تانوس بپردازد. اخیرا خبر مذاکره سلما هایک (Salma Hayek) برای بازی در این فیلم تایید شد. استودیو مارول مشتاقانه دنبال کیانو ریوز (Keanu Reeves) برای حضور در فیلم‌هایش است.

منبع: اسکرین رنت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج