adexo3
۸۸۷۷۴۴
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

مرگ کارگر پتروشیمی به دلیل گرما

رییس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه گفت: دیروز یکی از کارگران پتروشیمی را بدون هیچگونه علایم حیاتی به بیمارستان آوردند که به سردخانه منتقل شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه گفت: دیروز یکی از کارگران پتروشیمی را بدون هیچگونه علایم حیاتی به بیمارستان آوردند که به سردخانه منتقل شد.

شایار وطن خواه با اشاره به خبر مرگ یک کارگر به دلیل گرما در این شهر توضیح داد: این بیمار را بدون علایم حیاتی به بیمارستان ما آوردند.

وی ادامه داد: بیمار مذکور از کارکنان پتروشیمی بوده است که ظاهرا به دلیل گرما و مشکلات زمینه ای به بیمارستان ما منتقل شده و پزشک هم همراهشان بود. البته بیمار در زمان انتقال به بیمارستان علایم حیاتی نداشته است.

رییس بیمارستان عسلویه تصریح کرد: سپس بیمار را به سردخانه انتقال دادند و عصر دیروز هم جهت انتقال به پزشک قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حادثه دردناکی است.ما در عسلویه با مشکلات زیاد کار میکنیم ولی جزو مشاغل سخت حساب نمیشه و باید سی سال برای بازنشستگی کار کرد واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • مردمی

        علت گرمای شدید در خوزستان واستانهای همجوار و جود بیش از ۱۰۰۰فلر گازی شرکت نفت است که شب وروز دی اکسید کربن در هوا انتشار می دهند وباعث گلخانه ای از حرارت در این استانها میشود متاسفا جدیدا کشور عراق هم فلرهای گازی زیادی ایجادکرده اگر شرکت نفت این فلرهای را کنترول و خاموش کند دما حدود ۲۰ درجه کاهش می یابد وگرنه این استانها بمرور از سکنه خالی میشوند

    • بسنام

      باسلام.نسبت به درج خبر کارگر پتروشیمی احتراما به استحضارتا میرسانم کارگر نامبرده موسی رضایی هست وشاغل درپالایشگاه پنجم میباشد.

    • حمید

      تقریبا تمام کار در پالایشگاههای عسلویه به دوش نیروهای پیمانی هست ولی تمام امکانات رفاهی و امتیازات شغلی و حقوق و مزایا برای نیروهای رسمی(spgc)، تبعیض در اینجا بیداد میکنه

    • بدون نام

      کاش فقط یه هفته مقاماتی که اون بالاها نشستند و بجای مردم می برند و می دوزند می اومدن تو عسلویه یا اهواز کار میکردند یا نه زندگی میکردند تا بفهمند مردم چی میکشند اما صد حیف و افسوس که جای گرم و نرم را ول نمیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئولان ما که فقط راحت طلب و حقوق نجومی بگیر هستند.

      • بدون نام

        چه توقعی دارید از مسئولین تی تیش مامانی فکر نکردید خدای نا کرده گرمشون بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج