۸۸۷۷۹۱
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب خبرِ آبیاری خانه معاونِ استاندار تهران

استانداری تهران خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اختصاص انشعاب و لوله کشی ‎آب ‎فضای سبز به یکی از املاک شخصی در محدوده میدان ٧ نارمک پایتخت منتسب به معاون عمرانی این ‎استانداری را تکذیب کرد.

ایرنا: استانداری تهران خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اختصاص انشعاب و لوله کشی ‎آب ‎فضای سبز به یکی از املاک شخصی در محدوده میدان ٧ نارمک پایتخت منتسب به معاون عمرانی این ‎استانداری را تکذیب کرد.

روابط عمومی استانداری تهران روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای آورده است: خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه شهرداری منطقه ۸ تهران در تخلفی اقدام به اختصاص انشعاب و لوله‌کشی ‎آب ‎فضای سبز این منطقه به یکی از املاک شخصی کرده و این لوله کشی برای تامین ‎آب استخر ملک منسوب به معاون هماهنگی امور عمرانی ‎استاندار تهران انجام شده است از سوی فردی که روزنامه‌نگار خوانده شده، قویاً تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: معاون عمرانی استاندار تهران در محدوده نام برده شده به هیچ عنوان ملکی ندارد و این خبر از اساس کذب است.

استانداری تهران در بخش دیگری از اطلاعیه مذکور آورده است: باوجود اعتقاد به تعامل سازنده با رسانه‌ها این حق را برای پیگیری قانونی از انتشاردهندگان اخبار کذبی از این دست که با هدف تخریب مجموعه استانداری اقدام به انتشار خبر کذب می‌کنند، محفوظ می‌دانیم.

یکی از افراد که به عنوان روزنامه‌نگار شناخته می‌شود امروز خبری را در فضای مجازی با عنوان «آب تنی معاون استاندار در آب فضای سبز» منتشر کرد و مدعی شد که با انشعاب و لوله‌کشی، آب فضای سبز به منظور تامین آب استخر ملک معاون استاندار تهران متصل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا نباشد چیز کی مردم نگویند چیزها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا!واولابخدااگرخبرنگاران نبودندایران هم نبودوایرانی درقهقرایی سخت وان افزاترازالان دستوپامیزد!؟

    • بدون نام

      تا نباشد چیز کی مردم نگویند چیزها

    • مرتضی

      به چه دلیل باید ، گفته ها ی شماهارا باور کنیم ؟. مگر شما تا کنون حقایق را به مردم گفته اید؟. هروقت ، هرکسی که دلسوز مردم بود مشت شماهارو واگرد. تنها کاری که یاد گرفته ا تکذیب کردن است ، اما نمی دانید ، حنای شماها دیگر نزد مردم میهن ما رنگی ندارد

    • بدون نام

      اصلااقاباتکذیبیه بدترابراگربود؟رفت واگرشرف باشه شرم باشع حیاباشه شعورودرک باشه اون اقابایداولااستعفابده وبعدمحل اقامتشوبفروشع کدچکترش بکنه تابگه من ایرانی وباغیرتم!؟

    • بدون نام

      اصلااقاباتکذیبیه بدترابراگربود؟رفت واگرشرف باشه شرم باشع حیاباشه شعورودرک باشه اون اقابایداولااستعفابده وبعدمحل اقامتشوبفروشع کدچکترش بکنه تابگه من ایرانی وباغیرتم!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج