۸۹۰۸۹۵
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

ابتکار: ۴درصد دختران کشور از تحصیل باز مانده‎اند‎

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: از مجموع دختران ایران تنها چهار درصد از تحصیل بازمانده‌اند که تلاش داریم این آمار را به صفر برسانیم.

خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: از مجموع دختران ایران تنها چهار درصد از تحصیل بازمانده‌اند که تلاش داریم این آمار را به صفر برسانیم.

معصومه ابتکار بعدازظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با بیان اینکه استان از لحاظ زیرساخت ها و نیروی انسانی وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها اهتمام ویژه‌ای برای تدوین برنامه ارتقای وضعیت زنان خراسان شمالی شده و در حال حاضر این استان برنامه مدونی برای ارتقای سطح زنان دارد.

ابتکار: ۴درصد دختران کشور از تحصیل باز مانده‎اند‎

ابتکار با تاکید بر اینکه شاخصه‌های این حرکت و برنامه تدوین شده است، افزود: بهبود وضعیت آموزشی دختران و زنان استان با همکاری نهضت سوادآموزی از جمله اقدامات ذیل این برنامه است.

وی با اشاره به طرح های توانا توان افزایی حوزه زنان، گفت: طرح های متنوع و خوبی برای ارتقای مهارت کسب و کار در مناطق پر آسیب کشور در حال اجرا است که در این طرح ها زنان و دختران تمام مهارت های کسب و کار از مرحله آموزش مقدماتی تا بازاریابی را فرا می‌گیرند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: در خصوص ارتقای سطح توان و ارتباط بیشتر سازمان های مردم نهاد به اجتماع طرح‌های ویژه‌ای در استان در دستور کار است که مورد تایید معاونت امور زنان قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شانجانی

      لطفا دختران بازمانده از تحصیل فوری بدون فوت وقت ازدواج نمایند !

      پاسخ ها

      • امیر

        حالا خانم ها کم شغل اقایون اشغال کردن دنبال مهارت اموزی واشتغال بیشترشون هستید خوانمها لطفا کار اقایون را اشغال نکنید

      • #ضد-زن-نباشیم

        اقای امیر شما بی عرضه ای به خانما چه ربطی داره؟ برو کار پیدا کن انقدم طاقچه بالا ننداز که اگه کاری که میخواستی رو پیدا نکردی بیای خونه، بروکارگری کن ولی مرد باش و ضد زن نباش خانما دوست دارن کار کنن اصلا به شما مربوط نیست که میای اینجا چرت و پرت مینویسی.

    • بدون نام

      وقتی که مدارس میشن غیر دولتی ده تا خیابون بری یک مدرسه دولتی گیر نیاد یعنی اینکه شماها خواهان بیسواد موندن و فاصله بین اقشار مردم شده اید طوری زمانه رو پیش بردید که همه در حال گوش بریدن همدیگه اند یک پیش دبستانی چی میخواد یاد بگیره ۵یا۶م باید هزینه کنند از کجا مدارس دولتی کجان؟ همه چیز خصوصی !یعنی مردم به جون هم بیافتید

    • بدون نام

      اونایی ک تحصیل کردن به کجا رسیدن ؟؟
      مملکت همش پارتی و فساد

    • بدون نام

      شما وفرزندان خارج ازکشورتان سلامت باشید

    • بیسواد

      به جهنم که ما توی چه وضعیتی هستیم همون که نورچشمی های شما بهترین زندگی رو توی آمریکا دارن و با شهریه های چندهزار دلاری در بهترین دانشگاههای غرب تحصیل میکنن کافیه
      لعنت و هزاران لعنت بر من که اون روز ...

    • بدون نام

      تو رو خدا ولش کن تو ایران درس خوندن عمر هدر دادن به اضافه هزینه کردن نا حق است چون پارتی بازی و سهمیه ها نمیگذارن هر کسی سر جای خودش بره سر کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج