۹۱۴۱۳۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

معاون اقتصادی وزیر کار تغییر کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «حجت اله میرزایی » را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت اله میرزایی که در سال های ۹۵ و ۹۶ و در زمان وزارت علی ربیعی وزیر سابق این وزارتخانه نیز معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، مجدد به عنوان معاون امور اقتصادی منصوب و جایگزین علی سرزعیم شد.

معاون اقتصادی وزیر کار تغییر کرد

در متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به میرزایی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « معاون امور اقتصادی » وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.

با عنایت به ضرورت حاکم سازی منطق اقتصادی در سیاستگذاری ها و اهمیت انجام اصلاحات ساختاری، انتظار دارم ضمن بهره گیری از کارآمدترین راهکارها و ابزارهای موجود، تعاملات موثر با نهادهای ذیربط و مجموعه سازمان های وابسته، نسبت به راهبری هرچه شایسته تر سیاست های اقتصادی وزارتخانه اقدامات موثرتری را به عمل آورید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

وی دکترای اقتصاد است و عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، معاون دانشگاه علامه طباطبایی، معاون استانداری سیستان و بلوچستان و مدیر طرح توسعه محور شرق را می‌توان از جمله سوابق آن اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بسشه دیگه میخاد چیکار انقدر داره که تا هفت پشتش راحت باشن.

    • mk

      چرا هر وزارت خانه ایی که آقای شریعتمداری میرکد فساد ایجاد میشود؟؟؟!!!!در وزارت صمت آنگونه وزدارت کار این گونه دانلد ایشان هم اینگونه؟؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      عوض کردن ،جالجا کردن ،چه تأثیری برای اقشارمحروم دارد بخصوص معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل که ازمجبوری تکدگری وازتکدگری خجالت وازخجالت طلب مرگ می کنند آقایان مسؤلان نظام که اگریک روزحقوق تان تأخیر شود دربوق وسازها بصدا درمی آید کدام ازشماها ردن بالاها با ماهیانه 100 وهشت تومن فقط دریک روز با زن وبچه تان امرارمعاش می کنید؟؟؟!!!!!!!!! عدالت کی اجرا می شود؟!!!!تبعیض های حقوقی کی ریشه کن می شود فاصله طبقاتی کی به یه ذره حداقل می رسد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!دربن حکومت اسلامی شیعی که همه ملت ها مشاهده می کنند ؟!!!!!؛؛!!!!

    • بدون نام

      کاش یه انسانی پیدا بشه دوباره استخدام رسمی راه بندازه

    • محمد

      جناب اقای وزیر ضمن عرض احترام با عوض کردن یک نفر در راس مجموعه واوردن یکی دیگر برای قشرضعیف کارگر در چنین وضعیت نا مطلوب اقتصادی میخواهی چه چیزی رانشان بدهی مجموعه ای که با کارگر و کار فرما سر وکار دارد وقتی بخاطر وضع خوب کارفرما حق کارگر بد بختی چون حقیر را نادیده بگیرد ورییس وکارمند اداره در موقعی که کار فرما حاضر نمیشود در جلسه بدون هیچ سندی فقط بخاطر سفارش حکم بر علیه کارگر صادر کند چه مجموعه دلنشینی است خواهشمندم بخاطر خدا به سر به اداره کار شهر بهبهان بزنید واز بی عدالتی‌های این اداره در حق کارگر بپرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج