۹۱۹۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

تحلیل دیدارایران و بحرین از نگاه فنونی‌زاده

ایران مقابل بحرین فقط ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برنامه خاصی در دیدار با بحرین نداشت و ویلموتس باید برای دیدار با عراق از اشتباهاتش درس بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برنامه خاصی در دیدار با بحرین نداشت و ویلموتس باید برای دیدار با عراق از اشتباهاتش درس بگیرد.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگویی درباره علکرد تیم ملی در دیدار با بحرین که با باخت شاگردان ویلموتس همراه شد اظهار کرد: این شکست نتیجه، خوابیدن در باد ۱۴ گلی بود که تیم ملی به کامبوج زد. کاش آن دیدار را یک بر صفر می‌بردیم تا بازیکنان الکی مغرور نشوند.

وی افزود: عیار تیم ویلموتس در این دیدار مشخص شد و نشان داد که تیم ملی هنوز جای کار دارد. بحرین صاحب توپ و میدان بود و مالکیت بازی را بر عهده داشت. ایران فقط در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم فوتبال بازی کرد. نه پاسکاری خوبی از تیم شاهد بودیم و نه برنامه خاصی برای حمله وجود داشت. بازیکنان نتوانستند توقعات را براورده کنند و برای بازی‌های بعد کار سختی خواهیم داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران در این خصوص ادامه داد: بحرین تیم درجه ۲ این گروه است و هنوز با عراق بازی نکرده‌ایم. ویلموتس باید فکری به حال تیمش بکند تا ما در همین مرحله غافلگیر نشویم. الآن تنها روی کاغذ تیم اول آسیا هستیم و باید با برنامه‌تر از دیدار با بحرین بازی کنیم.

به نظر من تغییر در قلب خط دفاع و بازی ندادن به پورعلیگنجی یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی به بحرین بود. امیدوارم سرمربی بلژیکی از اشتباهاتش درس بگیرد تا در بازی‌های بعد برنده زمین، ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا این حاج صفی پیر را کی آورده و آن کاپتان کرده این دیگر در حد تیم ملی نیست

    • علی

      مافیای شجاعی_حاج صفی کمر تیم ملی را شکست. دفاع سوراخ مثل آبنبات پنالتی میدهد کاپیتان تیم دنبال دعوا و حاشیه است. تاج عوضی تز دخالت در ارنج تیم دست بردار

    • بدون نام

      غرور و تکبر آدمی را از اوج به خاک می رساند.

      پاسخ ها

      • پیرمرد تنها

        ایران اصلا هیچ تاکتیکی نداشت، مافیایی فوتبال ایران به هدفش رسید آقای قلعه‌نویی و مایلی و درخشان وذوالفقار روزنامه‌نگاران قلم فروش ومجری بیسواد خیابانی وحسودان کوردل،، کجا قایم شدن،لطفا قیاس مع الفارق نفرما کیروش مقایسه نکنید با مربی درجه ده خاورمیانه ویلموتس تازه کار

    • بدون نام

      بیرو جان تو که پنالتی رونالدو رو گرفتی عرضه نداشتی پنالتی بحرین رو بگیری؟ اگه رونالدو 100 تا دیگه پنالتی بهت بزنه عمرا دیگه یکیشونو بتونی بگیری

    • بدون نام

      حالا حالاها زود قدرذ کیروش را بدانیم با کسی نه شوخی داشست نه لابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج